;
coinex

رنگ بندی آیفون 14 لو رفت؛ منتظر این گوشی در رنگ بنفش باشید

به‌تازگی اطلاعاتی درباره آیفون‌های 2022 در پلتفرم اجتماعی ویبو فاش شد که از رنگ بندی آیفون 14 خبر می‌داد. این پست در حال حاضر از پلتفرم ویبو حذف شده است.

حالا که تقریبا بسیاری از مشخصات سری آیفون 14 را می‌دانیم، وقت آن رسیده که روی ویژگی دیگری تمرکز کنیم؛ تنوع رنگی گوشی. رنگ بندی آیفون 14 قطعا نقش مهمی در انتخاب و خرید این گوشی‌ دارد.

خبر منتشر شده در ویبو مدعی شده بود که یکی از گزینه‌های رنگ بندی آیفون 14 و آیفون 14 پرو، رنگ بنفش خواهد بود. در ادامه، جزییات این خبر را بررسی می‌کنیم.

رنگ بندی آیفون 14

کمپانی اپل، تقریبا شش ماه پس از راه‌اندازی سری آیفون 12 تصمیم گرفت گوشی‌های آیفون 12 و 12 مینی را در رنگ بنفش به بازار عرضه کند. همین استراتژی در سری آیفون 13 هم اتفاق افتاد و شش ماه پس از راه‌اندازی این گوشی‌ها، نسخه‌ای سبز رنگ از آیفون 13 به بازار ارائه شد.

رنگ بندی آیفون 14 لو رفت؛ منتظر این گوشی در رنگ بنفش باشید

بسیاری از کاربران در آن زمان، آیفون خود را خریده بودند و بهتر بود که اپل، نسخه رنگی جدید را زودتر راه‌اندازی می‌کرد. اینطور که از شواهد پیداست، اپل این‌بار تصمیم گرفته نسخه رنگی بنفش خود را در همان مراحل اولیه، راه‌اندازی و عرضه کند. هنوز مشخص نیست چه طیفی از رنگ بنفش طراحی می‌شود؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که رنگ گوشی در برابر نور تغییر می‌کند.

در پست دیگری که درباره رنگ بندی آیفون 14 منتشر شده، مشخص شد آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی در رنگ‌های مشکی، سفید،‌ آبی و قرمز عرضه می‌شوند. گوشی‌های آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی هم در رنگ‌های ذغالی، سیلور و گولد به بازار می‌آیند.

گزارش‌های جدید از یک تغییر ظاهری دیگر نیز خبر داده‌اند. گفته می‌شود که سری آیفون 14 از طراحی فلش متفاوتی برخوردار می‌شوند. «یک دایره کوچک داخل دایره بزرگ‌تر»؛ این تعریفی است که از تفاوت طراحی فلش ارائه شده و با طراحی دو دایره‌ای که در گوشی‌های اخیر آیفون دیده‌ایم،‌ تفاوت دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این تفاوت طراحی،‌ تاثیری در عملکرد فلش خواهد داشت یا خیر.

رنگ بندی آیفون 14 لو رفت؛ منتظر این گوشی در رنگ بنفش باشید

پیش از این گفته شده بود که آیفون 14 پرو و پرو مکس به دوربین 48 مگاپیکسلی بزرگ‌تر با رزولوشن بالاتر مجهز می‌‌شوند. همچنین برخی گزارش‌ها مدعی بودند که هر چهار گوشی از سری آیفون 14 به فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.9 مجهز خواهند شد که تصاویری با وضوح بالاتر و روشن‌تر را ثبت می‌کنند.

گفته می‌شود نسخه‌های پرو در آیفون‌های 2022 به ناچ نمایشگر مجهز نمی‌شوند و به جای آن، یک بریدگی قرصی شکل در کنار سوراخ دایره‌ای قرار می‌گیرد تا جایگاه نصب سنسورهای فیس آیدی و دوربین سلفی باشد. نکته دیگری که درباره مشخصات سری iPhone 14 فاش شده، مجهز شدن نسخه‌های پرو به تراشه A16 Bionic است؛ نسخه‌های استاندارد آیفون 14 و 14 مکس از همان تراشه قبلی برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ اکران فیلم مادام وب چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر