;
coinex

نسخه پایه وان پلاس 10 قطعا رونمایی می‌شود؛ اسنپدراگون 8 نسل 1 یا دایمنسیتی 9000؟

اخیرا اطلاعاتی از مشخصات نسخه پایه وان پلاس 10 فاش شده که مدعی هستند این گوشی با دو مدل سیستم روی تراشه در حال آزمایش است. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

وان پلاس شب گذشته از گوشی OnePlus Ace رونمایی کرده و قصد دارد این گوشی را تنها در بازار چین عرضه کند. این گوشی در بازارهای جهانی با اسم رسمی OnePlus 10R راه‌اندازی خواهد شد. اخیرا گزارش‌هایی هم درباره راه‌اندازی نسخه پایه وان پلاس 10 شنیده شده است.

مشخصات نسخه پایه وان پلاس 10

افشاگر معروف، OnLeaks جزییاتی را از گوشی OnePlus 10 فاش کرده است. این افشاگر مدعی شده که وان پلاس قصد دارد نسخه پایه وان پلاس 10 را راه‌اندازی کند. او همچنین مدعی شده که این دستگاه در دو نسخه به بازار می‌آید؛ یکی با تراشه کوالکام و دیگری با تراشه مدیاتک.

نسخه پایه وان پلاس 10 قطعا رونمایی می‌شود؛ اسنپدراگون 8 نسل 1 یا دایمنسیتی 9000؟
پنل پشتی وان پلاس 10 (احتمالی)

این دو مدل گوشی در حال حاضر، مراحل تست و آزمایش را با دو مدل تراشه پست سر می‌گذارند؛ یکی با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 و دیگری با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس. هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از این دو گوشی به مرحله نهایی تولید می‌رسند و هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه رسمی آن اعلام نشده است.

گفته می‌شود که وان پلاس 10 از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. این گوشی هم احتمالا مثال OnePlus 10 Pro از تکنولوژی LTPO 2.0 و نرخ نوسازی داینامیک 1 تا 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه استاندارد وان پلاس سری 10 در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه 128 و 256 گیگابایتی به بازار می‌آید و اندروید 12 را به همراه OxygenOS  اجرا می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 150 واتی SUPERVOOC اشاره کرد.

پنل پشتی وان پلاس 10 از یک ماژول با سه لنز دوربین بهره می‌برد. لنز اصلی گوشی 50 مگاپیکسلی است که در کنار لنزهای 16 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند. این دستگاه نیز مثل سایر گوشی‌های وان پلاس از تنظیمات برند Hasselblad بهره می‌برد. دوربین سلفی در نمای جلویی هم 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه پایه وان پلاس 10 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر