;
coinex

بخشی از سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی بازیابی شد

بخشی از سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی که توسط کره شمالی دزدیده شده بود، توسط صرافی بایننس بازیابی شد. این خبر در توییتر Changpeng Zhao، مدیر اجرایی بایننس منتشر شده است.

Changpeng Zhao در توییتر اعلام کرد که پلتفرم معاملاتی پیشرو بایننس میزان 5.8 میلیون دلار رمزارز دزدیده از بلاک چین کسب درآمد از بازی Axie Infinity که توسط کره شمالی دزدیده شده بود را بازیابی کرده است.

ژائو ادعا می‌کند که کل مبلغ دزدیده شده در مجموع 86 حساب مختلف تقسیم شده است.

Axie Infinity جزو سنگین‌ترین سرقت‌های رمزارزی دنیا

بر اساس گزارش‌های سایت خبری U.Today، یک زنجیره جانبی اتریوم به نام Ronin bridge که Axie Infinity را تامین می‌کند، اعلام نمود که این رمزارز متحمل یکی از بزرگترین سرقت‌های رمزنگاری شده در تاریخ است. میزان سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی توسط مهاجمان حدود 625 میلیون دلار برآورده شده است.

بخشی از سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی بازیابی شد

دولت ایالات متحده آمریکا در روز 14 آپریل اعلام نمود که باند جرائم سایبری لازاروس (Lazarus) که با آژانس جاسوسی کره شمالی در ارتباط است، مسئول هک گسترده رونین بوده است.

در اوایل این هفته، چندین آژانس دولتی ایالات متحده به شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاک چین در زمینه با تهدیدات کره شمالی هشدار صادر کرده بودند.

به غیر از لازاروس، چندین گروه هکری دیگر نیز توسط دیکتاتوری مستبد حمایت می‌شوند. صرافی‌ها، شرکت‌های تجاری، بازی‌ها و همچنین سرمایه‌گذاران شخصی همگی توسط دولت کره شمالی مورد هدف قرار می‌گیرند.

اهداف کره شمالی از سرقت رمزارز اکسی اینفینیتی

کره شمالی از سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی و سایر رمزارزها برای حمایت از توسعه سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های قاره پیمای خود استفاده می‌کند.

در سال 2021، کره شمالی پس از انجام چندین حمله سایبری موفق، 400 دلار ارز دیجیتال را به سرقت بردند. هکرهای مورد حمایت کره شمالی معمولاً به سیستم‌ها و پلتفرم‌های غیرمتمرکز برای شستشوی وجوه دزدیده شده خود اتکا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر