;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال آلمان از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایرن مونیخ دورتموند به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بایرن مونیخ دورتموند را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بایرن مونیخ دورتموند را تماشا کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401

باواریایی‌ها این فصل بامربیگری ناگلزمن برخلاف فصل‌های گذشته، به موفقیت‌های چندانی نرسیدند. آن‌ها در یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل تیم نه چندان مطرح ویارئال اسپانیا از دور مسابقات حذف شدن و در جام حذفی آلمان با باخت مقابل مونش گلادباخ، خیلی زود بااین جام هم خدا حافظی کردن. حالا بایرنی‌ها در تلاشند با فتح بوندس لیگا، فصل را با خاطره خوش به پایان برسانند.

ناگلزمان: دورتموند فصل بدی نداشته و تا همین‌جا نسبت به فصل قبل ۱۳ امتیاز بیشتر کسب کرده. آن‌ها روش‌های مختلفی برای بازی دارند و در بخش حمله تیم بسیار خوبی هستند. مطمئنم بازی خوب و هیجان انگیزی خواهد شد.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401
پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401, پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند, بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه ورزش, پخش زنده بوندسلیگا,

در آن سوی میدان، زنبور‌ها که تا اینجای فصل نسبت به فصل گذشته بهتر عمل کردند، برای تقابل با بایرن مصدومان بی شماری دارند و این دست مارکو رزه سرمربی این تیم را برای متوقف کردن بایرن کاملاً بسته است. با این حال، دورتموندی‌ها امیدوارند که با خط حمله سرعتی و آتشین خود بتوانند به مونیخ ضربه بزنند و از قهرمانی زودهنگامشان جلوگیری کنند.

ساعت بازی بایرن مونیخ دورتموند کی است؟

ساعت بازی دو تیم دورتموند و بایرن نیز 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401 از ورزش

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401 از Super Sport

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 3 اردیبهشت 1401 Match Football

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر