;
coinex

دو ارز دیجیتالی که نهنگ های اتریوم در حال جمع‌آوری آنها هستند

بزرگترین نهنگ‌های اتریوم (ETH) جهان در حال انباشت دارایی دیجیتال پیشرو بازار یعنی بیت‌ کوین (BTC) و یک آلت کوین جدید مبتنی بر امنیت هستند. این افراد در عین حال میم توکن (meme token) شیبا اینو (SHIB) را نیز به فروش می‌رسانند.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای از وبسایت ردیابی نهنگ‌ها یعنی WhaleStats، در 30 روز گذشته، سرمایه‌گذاران ثروتمند اتریوم در حال جمع آوری دارایی بیت کوین مبتنی بر شبکه اتریوم یعنی WBTC، پروتکل امنیتی STRNGR و ApeCoin بوده‌اند.

نهنگ‌های اتریوم همچنین ذخایر دارایی‌های دیجیتالی مانند رقیب Dogecoin یعنی ارز شیبا، توکن بازی متاورسی سندباکس (SAND) و توکن اف تی ایکس (FTT) که دارایی بومی پلتفرم معاملاتی FTX است را کاهش داده‌اند.

نهنگ‌های اتریوم چه مقدار از این ارزها را خریداری کرده‌اند؟

داده‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران ثروتمند اتریوم به طور میانگین 108 واحد WBTC به ارزش حدودی 5 میلیون دلار، 109 واحد توکن STRNGR به ارزش 1.6 میلیون دلار و 93 هزار واحد ApeCoin به قیمت نزدیک به 1.2 میلیون دلار خریداری کرده‌اند. با این حال، نهنگ‌ها خروجی 1.3 میلیون دلاری WBTC داشتند که جریان خالص ورودی رمزارز WBTC را به حدود 3.7 میلیون دلار رسانده است.

دو ارز دیجیتالی که نهنگ های اتریوم در حال جمع‌آوری آنها هستند

پلتفرم مبادلات غیرمتمرکز سروم (SRM) نیز خروجی خالص در حدود 120 هزار دلار داشت. علاوه بر این، خروجی خالص سرمایه‌گذاران ثروتمند از ارز FTT حدود 4.5 میلیون دلار، بیش از 1 میلیون دلار از ارز SAND و 1.4 میلیون دلار از ارز شیبا بوده است.

بر اساس توییت اخیر WhaleStats، نهنگ‌ها از آن زمان، موضع رفتاری خود را نسبت به ارز SHIB تغییر داده‌اند. آن‌ها در عرض 24 ساعت، 1.5 میلیارد دلار شیبا به ارزش حدودی 37 هزار دلار (در زمان نگارش این مقاله) جمع‌آوری کرده‌اند. از سایر دارایی‌های دیجیتالی که نهنگ‌ها به دست می‌آورند می‌توان به پلتفرم متاورس مانا (MANA) و SNX اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارزهای خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر