;
coinex

عربستان سعودی به کارگیری بلاک‌چین در دولت خود را بررسی می‌کند

عربستان سعودی به کارگیری بلاک‌چین در دولت خود را بررسی می‌کند. پادشاهی عربستان همچنین اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال را نیز بررسی خواهد کرد.

یک مقام رسمی اشاره کرده است که پادشاهی عربستان تنها در صورتی می‌تواند با موفقیت راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را بسازد که افراد متخصص و دارای مهارت را در این حوزه استخدام کند.

دولت عربستان برای به کارگیری بلاک‌چین نیازمند استخدام افراد حرفه‌ای است

در گزارشی به نقل از یک مقام دولتی آمده است که عربستان صعودی در حال بررسی استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور و پذیرش بلاک چین است. همچنین، گزارش منتشر شده ادعا می‌کند پادشاهی درباره فناوری‌های Web3 و چگونگی استفاده از آنها نیز بحث کرده است.

عربستان سعودی به کارگیری بلاک‌چین در دولت خود را بررسی می‌کند

شاهزاده بندر بن عبدالله آل مشاری، دستیار وزیر کشور در امور فناوری با وجود نقل قول‌های گزارش Unlock Media که پیشنهاد داده بود قبل از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز راه‌کارهای بلاک‌ چینی دولت عربستان می‌بایست کارهای بیشتری انجام دهد گفت:

جلسات متعدد و وبینارهایی وجود داشته است که در آن پیاده سازی بلاک چین مورد بحث قرار گرفته شده است. اما به نظر من، تمام این مطالعات و مقررات نمی‌توانند راه‌حل‌هایی را بر روی بستر بلاک چین ایجاد کنند؛ مگر اینکه افراد با استعداد و مبتکر در این نهادها داشته باشیم. افرادی که بتوانند راه‌ حل‌های بلاک چین، Web3 و رمزارزها را توسعه دهند.

علاقه ساکنان عربستان به استفاده از رمزارزها برای عملیات پرداخت

Al Mishari پیشنهاد کرد که پادشاهی نه تنها می‌بایست متخصصان بلاک چین را استخدام کند، بلکه باید با دانشگاه‌ها برای توسعه یک برنامه درسی در حوزه بلاک چین و وب 3 نیز همکاری کند.

در حالی که دولت عربستان همچنان تصمیمی در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال اتخاذ نکرده است، نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌هد بیش از نیمی از ساکنان این کشور معتقدند ارزهای دیجیتال می‌بایست به عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار گیرد.

طبق اخبار سایت Bitcoin.com، ساکنان عربستان سهولت ارسال وجوه به آن سوی مرزها و همچنین هزینه کم جابجایی وجوه را دلیل این انتخاب خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره به کارگیری بلاک چین در دولت عربستان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: news.bitcoin.com

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر