;
coinex

هشدار برنامه نویس Shiba Inu نسبت به کلاهبرداری جدید

هشدار برنامه نویس Shiba Inu درباره یک توکن کلاهبرداری جدید است. یکی از توسعه‌دهندگان پیشرو رمزارز شیبا اینو (Shiba Inu) هشدار داد که یک توکن کلاهبرداری، قصد گرفتن سرمایه قربانیان ناشناس را دارد.

Kaal Dhairya یکی از توسعه‌دهندگان پیشرو رمزارز Shiba Inu، در پست اخیر وبلاگ خود، هشداری در مورد عوامل این کلاهبرداری که قصد جعل «Shiba Inu: Deployer» را دارند صادر کرد.

Dhairya قراردادی را که برای انتشار رویدادهای مخرب طراحی شده بود شناسایی کرد. این قرارداد اطلاعات مربوط به فرستنده و گیرنده واقعی را مخفی می‌کند. به این ترتیب، امکان مرتبط ساختن ارز دیجیتال به کیف پول‌های معروف میسر شده است.

هشدار برنامه نویس Shiba Inu درباره امکان کلاهبرداری با استفاده از قراردادهای جدید

توسعه دهنده Shiba Inu می‌گوید که از ترفندهای این چنینی را می‌توان هم برای بازاریابی هوشمندانه و هم به منظور کلاهبرداری قربانیان احتمالی استفاده کرد. کلاهبرداران به طور مکرر از عملکرد تأیید ERC20 برای سرقت پول از سایر کاربران با کمک توکن‌های ساختگی سوء استفاده می‌کنند.

هشدار برنامه نویس Shiba Inu نسبت به کلاهبرداری جدید

در پست وبلاگی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، Dhairya از کاربران رمزارز Shiba Inu خواسته است به منظور جلوگیری از کلاهبرداری‌های مشکوک اطلاعیه‌های رسمی را پیگیری کنند.

سوابق کلاهبرداری‌های صورت گرفته از رمزارز Shiba Inu

پس از اینکه Shiba Inu در سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد، کلاهبرداران زیادی سعی کردند از این محبوبیت سودجویی کنند. نوامبر گذشته، تیم توسعه دهندگان این میم کوین محبوب به سرمایه‌گذاران درباره اینکه احتمالا مورد هدف کلاهبرداران قرار بگیرند هشدار داده بودند.

آن‌ها به این نکته تأکید داشتند که تیم شیبا اینو هیچگونه هدایا و یا ایردراپ ارائه نمی‌دهد، به همین دلیل چنین پیشنهاداتی به عنوان یک علامت خطر بزرگ تلقی می‌شود.

در ماه فوریه‌ (بهمن)، شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield یک توکن جعلی Shiba Inu که ظاهراً بر روی بلاک چین Tron صادر شده بود را شناسایی کرد. رمزارز ساختگی یک کلاهبرداری هانی پات (honeypot) بود، به این معنی که قرارداد هوشمند آن دارای مکانیزمی بود که خریداران را از فروش منع می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کلاهبرداری‌های حوزه رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر