;
coinex

استیبل کوین ترا (UST) یه عنوان ارز پایه به بایننس آمریکا اضافه شد

استیبل کوین ترا (UST) یه عنوان ارز پایه به بایننس آمریکا اضافه شد. زیرمجموعه آمریکایی صرافی بایننس با این اقدام به آخرین صرافی تبدیل شده است که Terra را به عنوان جفت ارز پایه اضافه کرده است.

Binance.US اعلامیه‌ای درباره افزودن یک جفت ارز معاملاتی جدید منتشر کرده است. این جفت ارز معاملاتی امکان معامله بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار را در برابر استیبل کوین داغ این روزها یعنی ترا (UST) میسر کرده است.

نسخه انحصاری صرافی بایننس در آمریکا اولین پلتفرم تجاری نیست که UST را به عنوان ارز پایه معرفی می‌کند. صرافی Bitrue جفت ارز BTC/UST را در اواسط ماه می به لیست خود افزود؛ همچنین صرافی OKX، یکی از برترین رقبای بایننس، جفت‌های معاملاتی مبتنی بر UST را با رمزارزهای بیت کوین، اتریوم و سولانا در اوایل آپریل راه‌اندازی کرد.

صرافی اصلی بایننس نیز اوایل این ماه معاملات با جفت ارز BTC/UST را امکان‌ پذیر نمود.

استیبل کوین ترا (UST) سومین استیبل کوین بزرگ دنیاست

بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، استیبل کوین ترا در سال 2022 شهرت زیادی به دست آورده است. ارزش بازار (market cap) این رمرارز محبوب به 18 میلیارد دلار رسیده است.

استیبل کوین ترا (UST) یه عنوان ارز پایه به بایننس آمریکا اضافه شد

به گزارش سایت U.Today، استیبل کوین ترا (UST) اخیراً به سومین استیبل کوین بزرگ دنیا پس از تتر (USDT) و USDC تبدیل شده است. UST علی‌ رغم افزایش دوبرابری ارزش بازار استیبل کوین Dai همچنان بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز دنیاست.

پیش بینی آینده استیبل کوین ترا (UST)

استیبل کوین پرچمدار ترا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. از عمده دلایل موفقیت ترا می‌توان به ایجاد ذخایر عظیم بیت کوین توسط بنیاد Luna Guard (LFG) برای حفظ ارزش دلاری این استیبل کوین اشاره کرد. بنیاد Luna Guard (LFG) یک سازمان غیرانتفاعی تحت مدیریت Terraform Labs است.

با این وجود، Terra مخالفانی نیز دارد که اعتقاد دارند این پروژه یک طرح پانزی با ابعاد عظیم است؛ زیرا برای پایدار ماندن به افراد بیشتری نیاز دارد تا در آن سرمایه‌گذاری کنند.

در این راستا Do Kwon، بنیان گذار جنجالی ترا، اعتقاد دارد که ترا همچنان شاهد افزایش تقاضا خواهد بود. پروتکل مالی غیرمتمرکز انکر (Anchor) که بازاری برای وام‌دهی و قرض به شمار می‌رود همچنان بهترین منبع مورد استفاده UST باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه شدن رمزارز ترا به بایننس آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر