;
coinex

معرفی ایردراپ های معتبر 2022 ؛ ایردراپ های رایگان و جدیدی که نباید از دست دهید

ایردراپ یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه بازار ارزهای دیجیتال است. اگر شما می‌خواهید با ایردراپ‌های محبوب آشنا شوید، با معرفی ایردراپ های معتبر 2022 همراه ما باشید.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022 یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در حوزه دنیای رمزارزها باید از آن اطلاع داشته باشید. اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، احتمالاً ایردراپ‌ها را تا حدودی می‌شناسید. اگر هم تازه‌وارد این بازار شده‌اید، ممکن است نام ایردراپ را شنیده باشید. به همین دلیل هم بهتر است قبل از ورود تخصصی به این حوزه، بهتر با این موضوع آشنا شوید.

شاید برای شما جالب باشد که ایردراپ‌ها تأثیر بسیار مهمی در خریدوفروش ارزهای دیجیتال و یا توکن‌ها دارند. به همین دلیل هم آشنایی با آن‌ها یکی از الزامات ورود به دنیای رمزارزها به شمار می‌رود و شناختن ایردراپ‌ها می‌تواند کمک شایانی در موفقیت شما در این حوزه داشته باشد.

علاوه بر این، دنیای ایردراپ‌ها نیز بسیار متنوع است. به همین دلیل هم ایردراپ‌های بسیار متفاوتی یافت می‌شود که ممکن است موجب سردرگمی شما شود. اگر شما هم در این حوزه سردرگم شده و نمی‌دانید که کدام ایردراپ بهتر است، به این نوشتار از تکراتو توجه بفرمایید. ما در این مطلب، قصد داریم برخی از بهترین ایردراپ‌ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

همان طور که پیش‌ازاین نیز ذکر کردیم، ما قصد داریم در این نوشتار به معرفی ایردراپ های معتبر 2022 بپردازیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در دنیای امروز، ایردراپ‌های بسیاری وجود دارد که شاید انتخاب را برای شما دشوار سازد. درعین‌حال، بسیاری از این ایردراپ‌ها به‌صورت غیرقانونی کار کرده و اعتبار خوبی ندارند.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

باتوجه‌به موضوعات مذکور، مهم‌ترین کاری که شما باید انجام دهید این است که ایردراپ‌هایی را انتخاب کنید که از اعتبار قانونی کافی برخوردار هستند. به همین دلیل هم ما در این نوشتار، برخی ایردراپ‌های کاملاً قابل‌اعتماد را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. البته به یاد داشته باشید که در این‌گونه معاملات، همواره ریسک‌هایی وجود دارد و شما همیشه در معرض خطر هستید. بااین‌حال، اگر شما ایردراپ‌های معتبر و محبوبی انتخاب کنید، احتمال خطر شما کاهش می‌یابد.

ایردراپ چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که ایردراپ چیست (Airdrop) و چگونه کار می‌کند؟ برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که ایردراپ به‌نوعی فرایند توزیع توکن گفته می‌شود که انواع برندها یا شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند. مهم‌ترین هدف آن‌ها از استفاده از ایردراپ‌ها این است که بتوانند مشتریان جدید را به کسب‌وکار خود جذب کنند. به بیانی دیگر، آن‌ها برای تبلیغات از ین ایردراپ‌ها کمک می‌گیرند.

برای انجام این کار، توکن‌های رایگان یا پیش‌فروش شده در میان برخی از مشتریان پخش می‌شود. بعدازاین که توکن‌های رایگان را در صرافی‌ها لیست کردند، همه چیز به نظر مشتریان بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر آن‌ها بخواهند، می‌توانند آن‌ها را نگه داشته یا این‌که هولد کنند. این موضوع در معرفی ایردراپ های معتبر 2022 نیز به چشم می‌خورد.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

برخی دیگر از ایردراپ‌ها هم توسط پروژه به‌خصوصی ایجاد می‌شوند. برای مثال، ممکن است یک پروژه بخواهد برای افزایش تعداد کاربران خود، یک رویداد راه‌اندازی کند. در این رویداد، از شرکت‌کننده‌ها می‌خواهند که دوستان خود را منشن و درنتیجه، برند موردنظر را تبلیغ کنند. این راه یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای تبلیغ پروژه‌های ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر ایردراپ های رایگان 2022 که طرفداران زیادی دارند، خوب است شما با ایردراپ‌های جدید 2021 نیز آشنا شوید. با خواندن نوشتار مربوط به آن، شما این امکان را دارید که با بهترین و معتبرترین Airdropهای سال گذشته آشنا شده و آن‌ها را با سال جاری مقایسه کنید.

در ماه سپتامبر، کارشناسان فهرستی از بهترین ایردراپ‌های احتمالی را ارائه دادند. این ایردراپ‌ها به‌عنوان پولی به‌صورت رایگان و به شکل توکن، به کسانی که کیف پول رمزنگاری شده دارند، تعلق می‌گیرند. اکنون وقت آن رسیده که این ایردراپ های جدید را بشناسید. اما به طور کلی، آیا امسال فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است یا خیر؟

پاسخ این سؤال، مثبت است و بسیاری از افراد می‌گویند که ایردراپ های جدید پتانسیل رشد بسیار بالایی دارند. این پتانسیل برای کسانی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال‌تر هستند، بیشتر از قبل صدق می‌کند. این افراد، فعالیت بیشتری در پلتفرم‌ها و برنامه‌های بلاک‌چینی دارند و به همین دلیل هم باید ایردراپ های معتبر 2022 را بهتر بشناسند.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

چرا برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال توکن‌ها را به‌عنوان ایردراپ ارائه می‌دهند؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از پروژه‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، توکن‌های خود را به‌عنوان ایردراپ ارائه می‌دهند. مهم‌ترین هدف آن‌ها از انجام این کار، این است که بتوانند برند و پروژه خود را به سایرین معرفی کند. آن‌ها این کار را با ایجاد آگاهی و تبلیغات رایگان انجام می‌دهند. به بیانی دیگر، این کار با پاداش دادن به سرمایه‌گذاران اولیه و سایر کاربران دائمی داده می‌شود.

بااین‌حال، خوب است بدانید که همه ایردراپ‌ها با یکدیگر مساوی نیستند. درواقع، بهتر است این‌گونه بگوییم که اغلب آن‌ها تا حد زیادی بی‌ارزش هستند و برخی هم ممکن است با خطراتی مانند کلاهبرداری همراه باشند. با وجود این‌که توکن‌های یکسانی وجود دارد، برندگان و دریافت‌کنندگان متفاوتی هم مشاهده می‌شوند. مثل همیشه، یکی از مهم‌ترین مسائل قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، این است که یک بررسی دقیق و کامل داشته باشید.

لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین ایردراپ سال 2021، توزیع Ethereum Name Service با ارز ENS بود که کاربران بسیار زیادی داشت. بیشتر از هزاران کاربر، آدرس این توزیع را جست‌وجو و ثبت کرده بودند. با کمترین مقدار توکن دریافت‌شده که نزدیک به 200 توکن و بیشترین که شامل 1000 توکن برای هر آدرس بود، پاداش آن از حدود 13000 دلار تا 84000 دلار به‌ازای هر آدرس گرفته می‌شود. این قیمت بر اساس اوج قیمت ENS تعیین شده است.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

یکی دیگر از مواردی که در معرفی ایردراپ های معتبر 2022 قرار می‌گیرد، شامل ایردراپ مربوط به سونی سواپ، به نام UNI می‌شود. این توکن هم محبوبیت زیادی داشت و به همین دلیل هم با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

بهترین ایردراپ‌های جدید و معتبر

بعدازاین که با مفهوم ایردراپ و نکات مربوط به آن آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی درباره بهترین ایردراپ های سال 2022 نیز کسب کنید. ما در این بخش، برخی از بهترین ایردراپ‌های معتبر را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. ما این لیست را مطابق شبکه‌های مجازی مانند توییتر، یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم. بااین‌حال، به‌خاطر داشته باشید که اگرچه همواره با ریسک‌هایی همراه هستید، اما بهتر است که ایردراپ‌هایی را انتخاب کنید که از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.

هاپ پروتکل (Hop Protocol)

هاپ پروتکل یکی از بهترین ایردراپ های رایگان به شمار می‌رود که قابلیت‌های زیادی دارد. این پروتکل به کاربران این امکان را می‌دهد که اتریوم و همچنین استیبل کوین‌ها را با سرعت بالایی انتقال دهند. علاوه بر این، آن‌ها با استفاده از هاپ می‌توانند نقدینگی لازم را در پلتفرم‌های متفاوتی از اتریوم که مقیاس‌پذیر هستند، مانند آربیتروم، پلی‌گان و ایکس‌دای را فراهم نماید.

اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی از تیم هاپ منتشر نشده است، اما شایعاتی درباره ارائه ایردراپ آن از سال گذشته تاکنون به وجود آمده است. برای مثال، هفته گذشته یکی از محبوب‌ترین یوتیوبرهای این حوزه، هاپ پروتکل را در لیست نامزد بهترین ایردراپ‎‌های موردنظر خود قرار داد. این امر نشان می‌دهد که اضافه کردن آن در فهرست معرفی ایردراپ های معتبر 2022 چندان خارج از انتظار نیست.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

همان طور که می‌دانید، اضافه کردن و به‌عنوان ایردراپ می‌تواند یکی از بهترین موقعیت‌ها برای ترویج کسب‌وکار شما باشد. اگر شما هم می‌خواهید خود را در این لیست قرار دهید، باید به این بخش توجه نمایید. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید شانس خود را برای ایجاد ایردراپ بالا ببرید، این است که برای انتقال مقداری اتر (ETH) از سراسر شبکه اصلی آربیتروم، از پروتکل استفاده نمایید.

علاوه بر انجام این کار، شاید شما مجبور شوید که یک کار دیگر را نیز انجام دهید. برای مثال، شما باید یک مرحله اضافی در استفاده از قابلیت تأمین نقدینگی پروتکل، باید حداقل یک‌بار باشد. البته بهتر است که شما نحوه انجام هر دوی آن‌ها را یاد بگیرید.

لایه دوم اتریوم (Ethereum Layer 2s)

یکی دیگر از ایردراپ های رایگان 2022 که استفاده زیادی دارد، لایه دوم اتریوم است. همان طور که می‌دانید، لایه دوم اتریوم برای کمک به مقیاس‌پذیری اتریوم و حفظ یکپارچگی امنیت شبکه آن ایجاد شد. در اینجا، لیستی از ایردراپ‌های این لایه دوم اتریوم ارائه کرده‌ایم که همه آن‌ها دارای قابلیت بالایی برای توکنیزه کردن هستند. زیرا آن‌ها پس از ساخته شدن، مسیر متفاوتی از تمرکززدایی را دنبال می‌کنند.

بهترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید، این است که کمی ارز دیجیتال اتریوم را بروی هر یک از پلتفرم‌هایی که می‌خواهید، پل بزنید و بعد هم با شبکه آن تعامل ایجاد کنید. در معرفی ایردراپ های معتبر 2022 می‌گویند که این کار موجب صرفه‌جویی هم می‌شود. برای این‌که این کار را بهتر انجام دهید، بهتر است سؤالات متداول مربوط به هر وب‌سایت را بررسی کنید تا نحوه انجام آن‌ها را بهتر درک نمایید. این بدان معنی است که شما باید از یک توکن سواپ یا استخر نقدینگی در هر پروتکل استفاده کنید.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

در اینجا، برخی از بهترین ایردراپ های سال 2022 را معرفی می‌کنیم که قابلیت بالایی در رشد و توسعه دارند. هر یک از موارد این لیست، پتانسیل ارائه ایردراپ‌های قابل‌توجهی را دارند که باید توکنیزه شوند. اگرچه بیشتر کاربران این امکان را دارند که واجد شرایط شده و این لیست را بیشتر گسترش دهند.

  • zkSync: راه‌حلی که از تکنولوژی ZK rollups استفاده می‌کند و نوعی توکن حاکمیتی است که از طریق اسناد zkSync تأیید شده است.
  • StarkNet: یکی دیگر از راه‌حل‌های مبتنی بر ZK rollup که توسط StarkWare انجام می‌گیرد. StarkWare در سال جاری، تمایل خود به تمرکززدایی را ابراز کرد. تمرکززدایی را می‌توان یک رویداد مربوط به توزیع توکن دانست.
  • آربیتروم: یک راه‌حل خوش‌بینانه که تراکنش اتریوم را امکان‌پذیر می‌کند. هنوز مطالب زیادی برای این شایعه وجود ندارد؛ اما این موضوع متمرکزی است که ممکن است کاربران را به توزیع و تبلیغ بیشتر تشویق کند.
  • Optimism: در معرفی ایردراپ های معتبر 2022 نام Optimism را نیز مشاهده می‌کنیم. همان طور که از نام آن مشخص است، این لایه دوم اتریوم از فناوری جمع‌بندی Optimistic استفاده می‌کند. این مورد، احتمال کمتری برای ایردراپ بودن را دارد. دلیل این موضوع هم این است که در زمان‌های مختلف، پروتکل از گفت‌وگوی رمزی خودداری کرده است. بااین‌حال هنوز هم ارزش توجه کردن را دارد.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

کیف پول‌ها

یکی دیگر از موضوعات مهمی که دررابطه‌با ایردراپ های جدید باید بدانید، کیف پول‌های آن‌هاست. بسیاری از کیف پول‌ها هم در تلاش بودند تا بتوانند خود را در لیست بهترین ایردراپ های سال 2022 قرار دهند. در اینجا، برخی از معروف‌ترین آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

کیف پول متا ماسک (MetaMask)

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کیف پول مبتنی بر وب 3 که بیشترین دانلود را داشته است، کیف پول متا ماسک در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل هم در لیست حدس و گمان‌های ما برای ایردراپ‌های سال جاری قرار می‌گیرد. این کیف پول در حال حاضر، بیشتر از 30 میلیون کاربر دارد. در یک تماس اجتماعی که در اوت سال 2021 انجام گرفت، تیم متا ماسک از امکان راه‌اندازی توکن این کیف پول خبر دادند.

لازم به ذکر است که شایعاتی درباره ایردراپ این کیف پول پخش شد. این شایعات به این معنی نیست که آن‌ها قصد راه‌اندازی ایردراپ را ندارند؛ بلکه در معرفی ایردراپ های معتبر 2022 می‌گویند که این بدان معنی است که شاید متا ماسک قصد دارد به کاربران قدیمی خود، پاداش بدهد.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پس احتمالاً برای دریافت ایردراپ واجد شرایط خواهید بود. از سوی دیگر، اگر در زمینه بازار ارزهای دیجیتال تازه‌کار هستید، باید کیف پول متا ماسک را از طریق افزونه کروم راه‌اندازی و از تابع swap استفاده کنید.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

کیف پول فانتوم

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که فانتوم را می‌توان یکی از بهترین ایردراپ های جدید برشمرد که طرفداران بسیار زیادی دارد. این کیف پول مبتنی بر وب 3 که بروی بلاک‌چین سولانا ساخته شده است، تقریباً عملکردی مشابه متا ماسک دارد. البته بر خلاف متا ماسک، شایعه قوی برای انتشار توکن برای این کیف پول وجود ندارد. بااین‌حال، اگر رقبای اصلی این کیف پول (مانند کیف پول XDEFI که اخیراً توکن دارد) بخواهند از این گزینه استفاده کنند، پس احتمال بسیار قوی فانتوم هم برای آن برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشد.

دقیقاً مانند متا ماسک، شما با استفاده از فانتوم می‌توانید وجوه خود را مبادله کنید. حتی ممکن است بخواهید با استفاده از کیف پول فانتوم، مقداری ارز دیجیتال SOL را در اکوسیستم این پلتفرم به اشتراک بگذارید. همه این کارها با استفاده از کیف پول فانتوم امکان‌پذیر است.

کیف پول آرجنت (Argent)

یکی دیگر از کیف پول‌هایی که در لیست معرفی ایردراپ های معتبر 2022 قرار می‌گیرد، کیف پول آرجنت (Argent) است. آرجنت یک کیف پول دیفای است که قابلیت‌های زیادی دارد. شما این امکان را دارید که در لایه دوم اتریوم، ارزهای دیجیتال را با کارمزد کم و امنیت بسیار بالا، مبادله کنید. بدین ترتیب، امکان خرید، فروش، کسب درآمد و مبادله سهام در این کیف پول امکان‌پذیر است.

آرجنت که یکی از ایردراپ های رایگان 2022 در نظر گرفته می‌شود، با zkSync ترکیب شده است. به همین دلیل هم در این پروتکل فعال شده و ساعت شده است که شانس خود را برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ افزایش دهد.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

Opyn

پروتکل گزینه‌ها در Opyn بر اساس مشتقات مالی و اختیارات مبتنی بر امور مالی غیرمتمرکز شکل گرفته است. این امر موجب که Opyn یک دیفای ابتدایی ایجاد کند و آن را squeeth می‌نامد که هدف آن، کاهش ریسک موجود برای استخرهای نقدینگی AMM است.

این گزینه توسط افراد مشهوری در لیست ایردراپ های جدید قرار گرفت. حتی از آن در توییتر هم یاد شده است که این مورد، موجب افزایش محبوبیت و شهرت آن شده است. به همین دلیل هم شما می‌توانید از Opyn استفاده کنید تا شانس خود برای داشتن ایردراپ آن را افزایش دهید.

صرافی تراسواپ (Terraswap)

صرافی تراسواپ (Terraswap) نوعی صرافی غیرمتمرکز است که مدتی پیش در شبکه ترا (Terra) راه‌اندازی و اجرا شد. باتوجه‌به افزایش محبوبیت این شبکه در سال جاری، این گزینه می‌تواند کاندیدای معرفی ایردراپ های معتبر 2022 باشد.

همان طور که می‌دانید، سایر پلتفرم‌های دیفای مانند یونی سواپ و dYdX هم توکن داشته‌اند. بسیار احتمال دارد که شما برای تراکنش‌های خود از این صرافی استفاده کنید. اگر دارای ارز دیجیتال لونا هستید، برای خریدوفروش آن می‌‎توانید به صرافی ترا سواپ مراجعه نمایید.

شبکه کازماس (Cosmos)

شاید برای شما جالب باشد که بدانید شبکه بلاک‌چین کازماس (Cosmos) شاهد ایردراپ‌های بزرگی بوده است. این ایردراپ‌ها برای سهام‌داران توکن بومی آن، یعنی ATOM در نظر گرفته شده‌اند. برای این‌که شانس خود را برای دریافت این ایردراپ افزایش دهید، نحوه اشتراک‌گذاری توکن ATOM را یاد بگیرید. این امر می‌تواند شانس شما برای دریافت این ایردراپ را تا حد زیادی افزایش دهد.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

صرافی زیگ‌زاگ (ZigZag)

یکی دیگر از ایردراپ های رایگان 2022 که قابلیت‌های زیادی دارد، در صرافی زیگ‌زاگ موجود است. شاید برای شما جالب باشد که این صرافی، اولین پلتفرم غیرمتمرکز zkSync بوده که معاملات کم‌خطری را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این صرافی، شما می‌توانید ارزهایی مانند لینک، YFI، لونا و همچنین استیبل کوین‌ها را خریدوفروش کنید.

داشبوردهای دیفای (DeFi)

گزینه‌های زیادی از توکن‌ها و پلتفرم‌های دیفای را می‌توان در لیست بهترین ایردراپ‌ها اضافه کرد. ما در این بخش، برخی از بهترین گزینه‌های دیفای که شانس زیادی در بودن در لیست معرفی ایردراپ های معتبر 2022 را داشتند، ارائه کرده‌ایم.

  • Zapper: بسیاری از افراد انتظار داشتند که این پروتکل از دیفای در سال گذشته، توکن شده و به‌عنوان ایردراپ ارائه شود. اما در عوض، تیم سازنده آن تصمیم گرفتند که برای این پلتفرم، NFT ایجاد کنند. البته ایجاد توکن و ایردراپ برای این پروژه چندان دور از ذهن نیست. به‌خصوص که به یک پروژه غیرمتمرکز تبدیل شده است.
  • Zerion: این پروتکل هم داستانی مشابه Zapper دارد که تیم آن تصمیم به صدور NFT برای آن گرفتند. این گزینه هم می‌تواند برای حضور در لیست ایردراپ‌ها شانسی داشته باشد.

اوپن سی (OpenSea)

آخرین مورد که یکی از پراهمیت‌‎ترین صرافی‌های موجود به شمار می‌رود، صرافی اوپن سی است. این پلتفرم برای مبادله بسیاری از NFTها مورداستفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره توکن‌سازی این پلتفرم وجود دارد؛ بااین‌حال، تیم سازنده اوپن سی نشان داده است که آن‌ها به دنبال مسیر سنتی‌تری برای خود هستند.

معرفی ایردراپ های معتبر 2022

اگر سایر پروژه‌های مشابه فوق‌الذکر بتوانند با یک سیستم توکن‌سازی خود را به ایردراپ‌های امسال برسانند، ممکن است اوپن سی هم از این قضیه مستثنی نباشد. این امکان وجود دارد که بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از ایجاد توکن در این پلتفرم خوشحال شوند؛ زیرا این موضوع می‌تواند شانس آن‌ها را در کسب درآمد و سود بیشتر، افزایش دهد.

کلام آخر

معرفی ایردراپ های معتبر 2022 شامل موارد زیادی می‌شود که اطلاع از آن‌ها می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی بهترین و معروف‌ترین ایردراپ‌های احتمالی پرداختیم. همچنین مشاهده کردید که این ایردراپ‌ها نسبت به سایر پلتفرم‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، از اعتبار بیشتری برخوردار است. پس بادقت مطلب بالا را مطالعه کرده و بهترین ایردراپ را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

سؤالات متداول

ایردراپ چیست؟

ایردراپ‌ها به توکن‌های رایگان یا پیش‌فروش شده‌ای گفته می‌شود که برای تبلیغ برند یا کسب‌وکارها مورداستفاده قرار می‌گیرند. به بیانی دیگر، این ایردراپ‌ها برای تبلیغ کاربرد دارند.

کدام موارد از لایه دوم اتریوم قابلیت تبدیل به ایردراپ را دارند؟

مواردی مانند ZKSYNC، STARKNET، آربیتروم و OPTIMISM در این لیست قرار می‌گیرند.

برخی از بهترین و معتبرترین ایردراپ‌ها کدام‌اند؟

هاپ پروتکل، لایه دوم اتریوم، کیف پول متا ماسک، فانتوم، ارجنت، Opyn، ترا سواپ، کازماس، زیگ‌زاگ، برخی پروژه‌های دیفای و اوپن سی شانس بیشتری برای تبدیل به ایردراپ دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: stockhead

نظر شما درباره این ایردراپ های معتبر 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خوب چطور از کجا تو این ایردراپ ها شرکت کنیم لینک ثبت نام چطور بدست بیاریم؟

    پاسخ