;
coinex

جزییات تازه‌ای از باتری دو سلولی گلکسی Z Fold 4 فاش شد

اخیرا جزییاتی از مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 منتشر شده است. با نزدیک شدن به تابستان و تاریخ رونمایی این گوشی، هر روز اخبار بیشتری از این گوشی فاش می‌شود. اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که زد فول 4 به باتری دو سلولی مجهز خواهد شد.

Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 دو گوشی نسل جدید تاشوی سامسونگ هستند که احتمالا در نیمه تابستان رسما معرفی می‌شوند. چند روز پیش شایعاتی درباره دوربین گلکسی زد فولد 4 منتشر شد و حالا، اطلاعاتی از باتری آن فاش شده است.

باتری گلکسی Z Fold 4

گفته می‌شود که این گوشی از ظرفیت باتری دو سلولی بهره‌مند می‌شود. یکی از باتری‌ها با ظرفیت 2022 میلی‌آمپرساعت و دیگری از ظرفیت 2268 میلی‌آمپرساعت برخوردار هستند. ظرفیت باتری گلکسی Z Fold 4 در مجموع به 4270 میلی‌آمپرساعت می‌رسد.

متاسفانه و خوشبختانه، این دقیقا همان ظرفیت باتری است که در گوشی گلکسی Z Fold 3 قرار دارد. اما چرا خوشبختانه؟

در پاسخ باید گفت که گزارش‌های جدید،‌ از طراحی باریک‌تر و سخت‌افزارهای دوربین بهتر در گلکسی زد فولد 4 خبر می‌دهند. برای اینکه چنین سخت‌افزاری در گوشی قرار بگیرد، باید فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. حال با توجه به باریک‌تر بودن این گوشی، انتظار می‌رفت که باتری کوچک‌تری برای آن در نظر گرفته شود. با این خبر متوجه شدیم که این‌طور نیست.

به غیر از مشخصات باتری، اطلاعات دیگری هم از Galaxy Z Fold 4 منتشر شده است. گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود و سنسور اصلی آن دقیقا همان سنسور 1/1.33 اینچی در گوشی گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود. لنز دوم در این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی اولترا واید است.

اما درباره لنز سوم هم باید گفت که یک لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x برای آن در نظر گرفته می‌شود. این سنسور هم به احتمال زیاد، دقیقا همان سنسوری است که در اس 22 اولترا قرار دارد. در نمای جلویی این گوشی هم یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات گلکسی Z Fold 4 باید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen اشاره کرد؛ هرچند که به اسلات مخصوص مجهز نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر