;
coinex

ریلمی جی تی 2 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

گوشی هوشمند ریلمی جی تی 2 معرفی شد؛ این گوشی یک نسخه استاندارد است که از تراشه اسنپدراگون 888 و دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

نزدیک به یک ماه است که ریلمی از گوشی پرچمدار خود، یعنی Realme GT2 Pro رونمایی کرده است. این کمپانی قصد داشت ریلمی جی تی 2 را در چهارمین سالگرد این گوشی،‌ رسما معرفی کند. اما این کمپانی، زودتر از آنچه که انتظار داشتیم و در سکوت کامل، ریلمی GT2 را در هند راه‌اندازی کرد.

در ادامه، مشخصات این گوشی را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

طراحی و نمایشگر ریلمی جی تی 2

GT2 از لحاظ ظاهری به گوشی ریلمی GT2 Pro شباهت دارد. پنل پشتی در نسخه‌های سبز و سفید این گوشی از طراحی خاص با بافتی متفاوت برخوردار شده که احساس خوبی را در دستان کاربر ایجاد می‌کند و استفاده از آن آسان است. ماژول مستطیلی این گوشی به سه لنز دوربین مجهز است؛ دو لنز بزرگ و یک لنز کوچک‌تر روی آن به‌خوبی دیده می‌شوند.

ریلمی جی تی 2 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

دکمه پاور در این گوشی در لبه سمت چپی گوشی و دکمه تنظیمات صدا هم در لبه سمت راستی قرار دارند.

پنل نمایشگر ریلمی جی تی 2 در اندازه 6.62 اینچ با نسبت ابعاد به بدنه 92.6 درصد ساخته شده است. این نمایشگر از نوع Samsung E4 Amoled است و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. تاچ سمپلینگ ریت این نمایشگر 720 هرتز است و لمس آنی هوشمند آن با پوشش گوریلا گلس 5، به 1000 هرتز می‌رسد. برای امنیت بیشتر هم یک سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

مشخصات ریلمی جی تی 2

درباره مشخصات سیستم روی تراشه ریلمی GT2 باید گفت که یک تراشه اسنپدراگون 888 برای آن در نظر گرفته است. این تراشه همراه با رم 8 / 12 گیگابایتی، قدرت پردازش گوشی را تامین می‌کند. گوشی ریلمی با باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ 65 وات راه‌اندازی می‌شود.

ریلمی جی تی 2 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

ریلمی برای خنک کردن و جلوگیری از گرمای بیش از حد گوشی،‌ از سیستم خنک کننده هسته یخی الماس بهره گرفته است. به این ترتیب، در اجرای بازی‌های سنگین هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.

از دیگر مشخصات ریلمی جی تی  باید به NFC، موتور خطی محور ایکس، اسپیکرهای Dolby Atmos با کیفیت صدای Hi-Res، اندروید 12 و Realme UI 3.0 اشاره کرد.

دوربین ریلمی GT2

این گوشی در پنل پشتی خود به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز است. این دوربین اصلی در کنار لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید 119 درجه و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، این قابلیت را دارد که عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. در نمای جلویی و در قسمت سوراخ پانچ نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ریلمی جی تی 2 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

قیمت ریلمی جی تی 2

قیمت ریلمی GT2 برای نسخه رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، حدود 457 دلار است. نسخه مجهز به رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت 510 دلار به فروش می‌رسد.. ریلمی GT2 در رنگ‌های سبز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات ریلمی جی تی 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر