;
coinex

بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed چه ویژگی‌هایی دارد؟

نسخه جدید بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed که Nexus نام دارد، در راه است. در بازی واقعیت مجازی  Assassin’s Creed بازیکنان در نقش چندین قاتل شناخته شده مختلف از نسخه‌های گذشته این سری، بازی خواهند کرد.

این بازی واقعیت مجازی، شامل 16 ماموریت کامل با تمامی ترفندها و مکانیک‌های مخفی است که از بازی انتظار دارید. مدتی بود که چیزی درباره بازی Assassin’s Creed VR نشنیده‌ بودیم، اما اولین افشاگری‌ها دقیقاً شبیه چیزی است که کاربران از این بازی واقعیت مجازی انتظار داشتند.

ویژگی‌های بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed

گفته می‌شود که نسخه جدید این بازی واقعیت مجازی، با اسم رسمی نکسوس (Nexus) کار خود را آغاز می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه، کفش‌های قاتلان معروف گذشته این سری از جمله Ezio Auditore ،Kassandra ،Connor ،Haytham و غیره را بپوشند و در فضای واقعی مجازی، حس واقعی‌تری از بازی کردن به جای این قاتلان را تجربه کنند.

بازی واقعیت مجازی Assassin's Creed

تام هندرسون،خبرنگار  Exputer می‌گوید که هم خودش این بازی واقعیت مجازی را دیده و هم توضیحاتی به او داده شده که در مورد نحوه قرار دادن هدست واقعیت مجازی و ایفای نقش قاتلان اساسین کرید هستند.

یوبی‌سافت در ژانویه، فرصت‌های شغلی برای بازی واقعیت مجازی  Assassin’s Creed را منتشر کرد و با توجه به عدم حضور این بازی در Meta Quest Gaming Showcase در اوایل این هفته، احتمالاً این نسخه در سال 2023 برای Oculus Quest 2 و احتمالاً سایر هدست‌های واقعیت مجازی، منتشر خواهد شد.

از قابلیت ها تا تغییرات جدید بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed

از آنجایی که این بازی واقعیت مجازی، یک نسخه از بازی Assassin’s Creed است، شامل دویدن، سنگر گرفتن مخفیانه، بالا رفتن تا حد دلخواه و ارائه راه‌های منحصربه‌فرد برای تکمیل هر ماموریت است.

بازی واقعیت مجازی Assassin's Creed چه ویژگی‌هایی دارد؟

افزون بر این‌ها، در این بازی واقعیت مجازی، بازیکنان می‌توانند با نگه داشتن یک دکمه و تکان دادن مچ دست، ابزارهای مخفی قاتل خود را گسترش دهند. کشتار مخفیانه مناسب منجر به حذف فوری دشمن می‌شود، در حالی که تلاش‌های ناموفق، بازیکنان را وادار می‌کند که وارد سناریوهای جنگی پیچیده‌تری از جمله مبارزه با شمشیر در این بازی واقعیت مجازی شوند.

هندرسون می‌گوید که در طول 16 ماموریت در این بازی واقعیت مجازی، به بازیکنان گفته می‌شود که می‌توانند جهان را کشف کنند و به جستجوی گنج‌ها، درهای قفل شده و سایر مناطق پنهان برای یافتن غنیمت‌های جنگی و جوایز دیگر بپردازند.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر