;
coinex

یک ستاره دیگر به جمع بازیگران Oppenheimer کریستوفر نولان پیوست

عکس‌ جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد، بازیگر دیگری به جمع بازیگران Oppenheimer کریستوفر نولان اضافه شده است. پیش از این، از حضور قطعی کیلیان مورفی، ستاره سریال Peaky Blinders در این فیلم مطلع شدیم؛ و حالا ستاره دیگری در فیلم جدید نولان حضور خواهد داشت.

کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون Inception ،Interstellar و سه گانه The Dark Knight، که اخیراً به درام های تاریخی مانند Dunkirk علاقمند شده، در جدیدترین اثر سینمایی خود به سراغ ساخت بیواگرافی اوپنهایمر رفته است. این فیلم بر داستان زندگی واقعی جی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان آمریکایی است که به «پدر بمب اتمی» معروف شد.

اوپنهایمر بر اساس کتاب بیوگرافی پرومتئوس آمریکایی نوشته مارتین جی شروین و کای برد ساخته خواهد شد.

بازیگران Oppenheimer

تصویر لو رفته نشان می‌دهد که کیسی افلک به جمع بازیگران اوپنهایمر اضافه شده است. کیسی افلک بازیگری است که برنده جوایز متعددی شده است. او به خاطر بازی در فیلم‌های منچستر کنار دریا، جری و آنها قدیس نیستند، شناخته می‌شود. وی همچنین برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم منچستر کنار دریا شده است.

یک ستاره دیگر به جمع بازیگران Oppenheimer کریستوفر نولان پیوست

افلک و کریستوفر نولان پیش از این در فیلم Interstellar  با هم همکاری کرده‌اند؛ در آن فیلم، افلک نقش پسر بزرگ متیو مک‌کانهی را بازی می‌کرد. در این سال‌ها، دو پرونده آزار جنسی علیه افلک تشکیل شده است که هر دو به دلیل آزار و اذیت زنان در صحنه فیلمبرداری بودند. پس از این اتهامات، افلک تا حد زیادی از سینما دور ماند و حتی یک سال پس از برنده شدن در جوایز آکادمی، در این مراسم شرکت نکرد. اکنون، به نظر می رسد افلک با ایفای نقش در فیلم جدید کریستوفر نولان دوباره به عرصه بازیگری بازگشته است.

کیسی افلک نقش چه کسی را فیلم جدید کریستوفر نولان بازی می‌کند؟

هیچ جزئیات رسمی در مورد نقش افلک منتشر نشده است. تنها اطلاعات موجود، عکس سر صحنه فیلمبرداری است. برخی از جزئیات در مورد نقش افلک را می‌توان از عکس بدست آورد. در عکس‌ها، او نوعی یونیفرم بر تن دارد. با توجه به لباس او و دوره زمانی فیلم، به نظر می‌رسد افلک نقش یک سرباز یا افسر را بازی کند. لباس او تقریباً شبیه لباس دیمون است که نقش لزلی گرووز، افسر سپاه مهندسین ارتش، را بازی می‌کند. افلک بازیگری تحسین شده است، با این حال، نقش او در اوپنهایمر به طور رسمی اعلام نشده است. افلک آخرین سورپرایز اضافه شده به بازیگران Oppenheimer است.

در فیلم جدید کریستوفر نولان، نقش اوپنهایمر را کیلیان مورفی و همسرش را امیلی بلانت بازی می‌کنند. مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورانس پیو، رامی مالک و بنی سافدی نیز دیگر بازیگران فیلم پرستاره نولان هستند. به نظر می‌رسد، حضور انبوهی از بازیگران هالیوودی در فیلم openheimer، باعث شده عده‌ای به شوخی بگویند: نولان تقریباً همه هالیوود را به فیلمش دعوت کرده است.

در حال حاضر، openheimer برای اکران در تابستان 2023 آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تیم بازیگران Oppenheimer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: screenrant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر