;
coinex

به روزرسانی اندروید 12 برای گوشی گلکسی M51 منتشر شد

به روزرسانی اندروید 12 برای گوشی گلکسی M51 پس از انتظار طولانی کاربران، بالاخره منتشر شد. کاربران در سراسر جهان مدت ها منتظر آپدیت اندروید 12 بودند و حالا، آن را در اختیار دارند.

به روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M51 به عنوان یک گوشی میان رده محبوب شرکت سامسونگ اهمیت زیادی دارد. عرضه این به روزرسانی، به تازگی آغاز شده است، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا به روز رسانی اندروید 12 برای همه در دسترس باشد.

اکنون، گوشی گلکسی M51 در فهرست دستگاه‌های سامسونگ است که اندروید 12 را دریافت خواهند ‌کرد. کاربران می‌توانند مطمئن باشند که به زودی آپدیت اندروید 12 را در گوشی‌های خود مشاهده خواهند کرد.

به روزرسانی اندروید 12 برای گوشی گلکسی M51

روسیه اولین بازاری است که به روزرسانی اندروید 12 را دریافت می‌کند. این به روزرسانی، دارای شماره نسخه M515FXXU4DVD1 است. این به‌روزرسانی در آینده نزدیک در سایر بازارهای جهانی نیز منتشر خواهد شد.

کاربران گوشی‌‌های گلکسی M51 باید در نظر داشته باشند که این آخرین ارتقاء سیستم عامل اندروید برای گوشی هوشمندشان است.

گوشی گلکسی M51، در سال 2020 با اندروید 10 عرضه شد و قرار بود دو به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت کند. بنابراین، در لیست گوشی‌هایی که اندروید 13 را دریافت می‌کنند، جایی ندارد.

درواقع کاربران گوشی های گلکسی M51، به‌روزرسانی‌های امنیتی را تا یک سال دیگر دریافت می‌کنند. پس از آن، پشتیبانی نرم‌افزاری در نهایت از گوشی حذف شود. تا آن زمان، مطمئناً زمان ارتقا گوشی هوشمندتان و انتخاب یکی از گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی سامسونگ فرا خواهد رسید.

همانطور که گفته شد، این آپدیت به‌زودی در سراسر بازارهای جهانی منتشر می‌شود. اما شما می‌توانید در قسمت تنظیمات و با چک کردن قسمت آپدیت‌ها، از جدیدترین به‌روزرسانی‌های گوشی خود باخبر شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد به روزرسانی اندروید 12 برای گوشی گلکسی M51 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر