;
coinex

دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان اسطوره اسنوکر جهان

دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان تنها پس از گذشت یک هفته از راه‌یابی این ستاره ایرانی به مسابقات نهایی اسنوکر، حاشیه ساز شد.

پس از پیروزی حسین وفایی در هفته پیش و ورود او به مسابقات نهایی جهان، در اولین مسابقه خود در راند اول با امتیاز 3-6، بازی را به حریف خود یعنی جاد ترامپ باخت و مدتی پس از این مسابقه با اظهارنظر رونی اوسالیوان نسبت به او، وارد یک دعوای جنجالی با اسطوره اسنوکر جهان شد. در ادامه‌ی این مطلب به اخبار کامل مربوط به این مشاجره کلامی می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

جزئیات کامل دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان

در پی این مسابقه، طبق رسم هرساله مسابقات، مصاحبه‌ای با تمام ستارگان این رشته در سالن برگزاری مسابقات صورت گرفت که در مصاحبه‌ با اسطوره اسنوکر جهان یعنی رونی اوسالیوان از او خواسته شد تا نظر خود را نسبت به حسین وفایی بیان کند. او در جواب این سوال با طعنه گفت: «بازیکن خوبی است ولی باید شغلش را عوض کند، چرا که می‌تواند در حرفه‌های دیگر موفق‌تر باشد!» رونی تنها دو بار در مقابل حسین وفایی بازی کرده بود که یک شکست و یک پیروزی را برای او به همراه داشته است.

دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان

در واقع این گفته‌ی او آغازگر دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان شد. حسین وفایی نیز به این حرف واکنشی سریع نشان داد و گفت: «بهتر است رونی به سبک زندگی خودش نگاهی داشته باشد تا متوجه شود چرا بعد از این همه سال هنوز به جوایز رقابت‌های اسنوکر نیاز دارد. من نیازی به جوایز ندارم و مشغول بازی کردنم هستم. این سالیوان است که باید از این رشته خداحافظی کند، چرا که در همه این سال‌ها هیچ تلاشی برای گسترش این رشته نکرده است. من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم، او 20 سال در این ورزش بوده و برای ما چه کرده است؟ این بزرگترین سوال من است: او برای ما چه کرده است؟ من نسل جوان هستم، می‌خواهم ببینم او برای ورزش ما چه کرده است. اسپانسرهای بزرگ کجا هستند؟»

همچنین در ادامه صحبت خود افزود: «به نظر من او باید جت شخصی خودش را داشته باشد، اما او می‌آید و از بازی در گرندهای ده و پانزده شکایت می‌کند. شما در موقعیتی قرار گرفته‌اید که بازی را بزرگتر کنید، چرا آن را انجام نداده‌اید؟ چقدر فرصت داشتید که شرکت‌های خودروسازی یا رولکس را به ورزش ما بیاورید تا بازی بزرگ‌تر شود؟ او باید برود و فکر کند که چرا مانند یک فوتبالیست جت شخصی یا خانه بزرگتر ندارد. حالا او هنوز برای گرند بازی می‌کند. او می‌خواهد ورزش ما را کوچک کند، خوب، وقت آن است که به او بگوییم: «بازنشسته شو، مرد!»

در پی این مشاجرات کلامی که شروع‌کننده آن رونی اوسالیوان بوده و حسین وفایی نیز به این بحث ادامه داده است، تعدادی از قهرمانان اسنوکر جهان از جمله مارک ویلیامز و همچنین استیفن هنری، به دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان واکنش نشان دادند و قسمتی از صحبت‌های حسین وفایی را در رابطه با گسترش رشته اسنوکر در جهان، تایید کردند؛ اما بخشی از حرف‌های بازگو شده توسط وفایی را غیر ضروری دانستند و اظهار نظر کردند که واکنش حسین وفایی درست نبوده است.

جاد ترامپ نیز به حواشی ایجاد شده دامن زده و گفته است که حسین وفایی در هواپیما همین صحبت‌ها را در مورد رونی، با او انجام داده است؛ اما به نظر نمی‌رسد که ادعای جاد ترامپ صحت داشته باشد.

حسین وفایی پس از مسابقه از واکنش شتاب‌زده خود کمی عقب‌نشینی کرد و گفت: «من با رونی هنوز دوست هستم و باهم راجع‌ به زندگی و اسنوکر صحبت می‌کنیم. من هنوز طرفدار او هستم‌ و‌ متوجه شدم گسترش اسنوکر کار فدراسیون جهانی است و نه یک بازیکن. من هنوز با او دوست خوبی هستم، اما این رفتار را نمی‌پسندم. بسیاری از چیزهایی که او می‌گوید مرا ناامید می‌کند. شاید این کارها به او حس خوبی بدهد اما من از این صحبت‌ها دل خوشی ندارم و با او طوری رفتار می‌کنم که لیاقتش را داشته باشد. شما چه اسطوره و افسانه‌ای هستید، وقتی مردم را نادان خطاب می‌کنید؟»

دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان

همچنین او در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد:«من واقعاً نمی‌خواهم درگیر چنین گفت‌وگوهایی شوم. من او را خیلی دوست دارم، من طرفدار او هستم، من عاشق کاری هستم که او انجام داده اما گاهی اوقات او بی احترامی می‌کند که نشان می‌دهد او برای این بازی خوب نیست. اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، من فکر می‌کنم که او باید بازنشسته شود. او باید بازنشسته شود و سپس نسل جوان این بازی را بزرگ‌تر کند.»

اوسالیوان که چند بار به علت اظهار‌نظرهای غیر منطقی و نسنجیده خود جنجال و حواشی ایجاد کرده است، اعلام کرد که از حرف‌های وفایی ناراحت نشده و در پاسخ به صحبت‌های او گفت:«نباید تا با یک انتقاد مواجه می‌شوم شروع به صحبت کردن کنم. راستش خودم هم که به بعضی از اظهار نظرات قدیمی‌ام نگاه می‌کنم خنده‌ام می‌گیرد، می‌گویم این چه حرفی بوده که زدم. در بعضی از موارد خام صحبت کردم. اما خب در مقاطع خودش درست بوده و نمی‌توانم از آنها ابراز پشیمانی کنم. متوجه منظورم هستید؟ گاهی اوقات لازم است فقط برای اینکه خودت را تحریک کنی، چیزی بگویی. حسین همان منظوری را داشته که در حرف‌هایش گفته است. گوش کن، او بازیکن بزرگی است، او پسر خوبی است و می‌دانی… اگر با او بازی کنم، حتما بازی خوبی خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دعوای شدید حسین وفایی با رونی اوسالیوان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر