;
coinex

ده‌ها میلیون دلار هزینه برای هر اپیزود House Of Dragons ؛ اطمینان HBO از موفقیت این سریال

شبکه HBO پس از موفقیت سریال محبوب GOT، حال به سراغ اقتباس دیگری از رمان‌های آر.آر. مارتین رفته است. به‌تازگی اطلاعاتی درباره هزینه ساخت هر اپیزود House Of Dragons منتشر شده که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

سریال درام فانتزی مورد انتظار House Of Dragons، پیش درآمدی بر سریال محبوب Game of Thrones است و اولین قسمت از فصل اول این سریال در تاریخ 21 آگوست به نمایش درخواهد آمد.

هزینه ساخت هر اپیزود House Of Dragons

طبق گزارش‌ها، سریال جدید شبکه HBO، برای هر قسمت نزدیک به 20 میلیون دلار هزینه روی دست شبکه گذاشته است. ممکن است 20 میلیون دلار هزینه‌ای دیوانه‌کننده به نظر برسد (و هست)؛ اما در مقایسه با برخی از عناوین و نام‌های بزرگ دیگر که به زودی بر روی سرویس‌های استریم رقیب عرضه می‌شوند، ناچیز به شمار می‌رود. برای مثال به هزینه‌ای که شبکه آمازون برای اقتباس جهان ارباب حلقه‌ها در نظر گرفته، دقت کنید. این سریال در فصل اول خود بیش از 600 میلیون دلار برای سازندگانش هزینه داشته است. حتی نتفلیکس هم برای فصل جدید سریال موفقی مثل stranger things، برای هر قسمت 30 میلیون دلار هزینه کرده است.

ده‌ها میلیون دلار هزینه برای هر اپیزود House Of Dragons ؛ اطمینان HBO از موفقیت این سریال
هزینه برای هر اپیزود House Of Dragons

 

شبکه HBO برای هر فصل سریال محبوب Game of Thrones حدود 100 میلیون دلار هزینه کرده است. در واقع برای هر اپیزود House Of Dragons از فصل اول، نزدیک 6 میلیون دلار و برای هر قسمت فصل هشتم سریال، 15 میلیون دلار هزینه شده است. شاید محبوبیت چشمگیر سریال Game of Thrones باعث شده، مدیران HBO برای پیش درآمد این سریال، هزینه بیشتری را تقبل نمایند.

البته که هزینه 30 میلیون دلار ساخت قسمت پایلوت از پیش درآمد Game of Thrones، (اثری که ساختش منفی شد) باعث شده شبکه قدری در مخارج تولیداتش با احتیاط عمل کند.

بر اساس اطلاعاتی که از سریال در دست است، داستان خانه اژدها (House Of Dragons) به 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت برمی‌گردد. این سریال به سرگذشت خاندان تارگرین در دوره جنگ داخلی می‌پردازد. از بازیگران سریال، می‌توان به پدی کانسیدین، مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک و ریس ایفانس اشاره کرد.

سریال خانه اژدها در 21 آگوست (30 مرداد) از شبکه HBO پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد هزینه ساخت هر اپیزود House Of Dragons چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: decidar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر