;
coinex

احتمال معرفی ناگهانی Modern Warfare 2 توسط Infinity Ward به زودی

با توجه به صفحه رسمی توییتر Infinity Ward، احتمال معرفی ناگهانی Modern Warfare 2 قوت گرفت. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه باشید.

روز جمعه بود که صفحه رسمی توییتر استودیو Infinity Ward به‌یکباره تصویر پروفایل و بنر خود را به رنگ سیاه تغییر داد. اما تعدادی از کاربران با روشن‌تر کردن میزان روشنایی صفحه نمایش خود متوجه حضور شخصیت محبوب این سری یعنی Ghost شدند که برای اولین بار در Modern Warfare 2 به طرفداران معرفی شد. این‌که استودیو Infinity Ward در حال حاضر بر روی بازی MW2 کار می‌کند بر همگان آشکار است، اما روز جمعه با اتفاقی که در صفحه توییتر آن‌ها افتاد، احتمال معرفی ناگهانی Modern Warfare 2 به‌شدت قوت گرفت.

Modern Warfare 2 زودتر از موعد معرفی خواهد شد

با توجه به توییت استودیو IW، می‌توان دریافت که MW2 دنباله‌ای بر نسخه MW 2019 خواهد بود. استودیو IW در سال 2019 نسخه ریبوت شده Modern Warfare را روانه بازار کرد که با داستانی رفرش شده و تازه در کنار شخصیت‌ دوست داشتنی این مجموعه یعنی کاپیتان پرایس توانست رضایت طرفداران را جلب کند. جالب است بدانید که MW2 جدید، نسخه‌ای بازسازی‌ شده از Modern Warfare 2 در سال 2009 نخواهد بود، بلکه داستانی را که در ریبوت Modern Warfare از سال 2019 آغاز شد، ادامه خواهد داد.

احتمال معرفی ناگهانی Modern Warfare 2 توسط Infinity Ward

بازی کال آف دیوتی در چند سال اخیر با توجه به نسخه‌های منتشر شده خود با افت شدیدی روبرو شد و همین موضوع به میزان فروش آن نیز لطمه بزرگی وارد کرد. اما برای برطرف شدن تمام مشکلات، استودیو IW تصمیم گرفته که برای توسعه Modern Warfare 2 از یک موتور گرافیکی بهینه شده جدید استفاده کند تا به‌مقدار زیادی از حجم آپدیت‌ها و باگ‌های متعددی که در نسخه MW 2019 پیش آمده بود، جلوگیری کند. با توجه به‌اینکه Modern Warfare 2019 از داستان، گیم‌پلی، گان پلی و گرافیک قابل قبولی برخوردار بود، پیش بینی می‌شود MW2 هم که دنباله آن است، توجه کاربران را دوباره به سمت خود جلب نموده و تغییر اساسی در روند رشد مالی این شرکت داشته باشد.

با توجه به تصویر شخصیت گوست در صفحه رسمی توییتر IW پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آتی شاهد معرفی رسمی این بازی از سوی استودیو سازنده باشیم و همین‌طور گفتنی است که بازی MW2 برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوترهای شخصی درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی Modern Warfare 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر