;
coinex

فیلم: تتوی جدید سحر قریشی در حضور امیر تتلو

به تازگی یک ویدیو از تتوی جدید سحر قریشی در حضور امیر تتلو در صفحه اینسالگرام سحر قریشی منتشر شده که نشان می‌دهد او برای دومین بار اقدام به زدن تتو کرده است.

ویدیو منتشر شده از سحر قریشی، نشان می‌دهد که او به همراه امیر تتلو برای زدن یک تتوی جدید، به یک سالن تتو رفته‌اند و یک تتوکار، بر روی طراحی تتو جدید سحر قریشی که روی دست او است، کار می‌کند.

فیلم تتوی جدید سحر قریشی به همراه امیر تتلو

با توجه به گفته‌ی دوستان امیر، سحر قریشی و امیر تتلو در جریان سفر سحر قریشی به ترکیه برای فیلم‌برداری سریال «نیسان آبی»، در شب یلدا آشنا می‌شوند و پس از آن امیر تتلو در 1 بهمن 1400 آهنگی با نام «انتظار» را منتشر می‌کند که در قسمتی از این آهنگ چند بار، اسم از سحر برده شده است؛ اما کسی نمی‌توانست حدس بزند که منظور امیر تتلو، سحر قریشی باشد.

اولین تتوی مشترک
اولین تتوی مشترک

«خورشید من چشای توئه، بله سحر چشای توئه …، تو رو یکی بخواد داشته باشه، باید چهار تا بادیگار بکاره دورت،‌ بس که بالایی، تو چشی همش، همه می‌خوان جاتو بگیرن»

حواشی خبر رابطه سحر قریشی با امیر تتلو از زمانی شروع می‌شود که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذاشته و از طرفداران خود می‌خواهد که او را دنبال کنند و پس از آن ویدیوهایی باهم در صفحات مجازی منتشر می‌کنند که هر بار باعث به وجود آمدن شایعات جدید می‌شود. حال به تازگی سحر قریشی، برای بدست آوردن دل امیر تتلو، در اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرده است که در آن یک تتوکار زن، در سالن تتو مشغول به طراحی بر روی دست سحر قریشی است. در ادامه با هم این ویدیو را خواهیم دید:

تا قبل از این، تتوکار مورد علاقه امیر تتلو برای سخر قریشی تتو زده بود. اینطور که از شواهد پیداست، سحر از شدت علاقه امیر تتلو به تتو به خوبی آگاه است و سعی دارد برای بدست آوردن دل این خواننده، چند تتو روی دستان خود بزند. او حتی به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویدیوی منتشر شده از تتوی جدید سحر قریشی چیست؟ به نظر شما سحر قریشی می‌تواند در ایران به بازیگری ادامه دهد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو  و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر