;
coinex

حالا همه مشخصات Poco F4 GT را پیش از رونمایی 6 اردیبهشت می‌دانیم

طبق برنامه‌ریزی شیائومی پوکو، گوشی Poco F4 GT در 26 آوریل (6 اردیبهشت) در هند معرفی خواهد شد. حال در این مطلب سعی داریم با جمع‌بندی اطلاعات فاش شده قبلی، مشخصات Poco F4 GT را به‌طور کامل در اختیار شما قرار دهیم.

تا به الان اطلاعات فاش شده‌ی زیادی از مشخصات و همچنین گواهینامه‌های گوشی Poco F4 GT به گوشمان رسیده است. در حال حاضر که تنها دو روز تا تاریخ رونمایی باقی مانده، تمام چیزی که از مشخصات Poco F4 GT می‌دانیم را جمع‌آوری کردیم. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

هرآنچه از مشخصات Poco F4 GT

در ابتدا باید بگوییم که گوشی Poco F4 GT درواقع نسخه ری‌برند شده Redmi K50 Gaming با نام تجاری K50G بوده که چند ماه پیش در بازار چین عرضه شده است. پس بدیهی است که مشخصات این گوشی پوکو کاملا مشابه با Redmi K50G باشد؛ اما باید بگوییم که تفاوت‌های کوچکی هم بین این دو گوشی پیدا می‌شود.

حالا همه مشخصات Poco F4 GT را پیش از رونمایی ۶ اردیبهشت می‌دانیم

نسخه هندی Poco F4 GT با شماره مدل 21121210G مشخص شده است. این یک گوشی گیمینگ است که پنل پشتی این گوشی از الگوهای گرافیکی بهره می‌برد. همچنین این پنل دارای ماژول دوربین “X” شکل است که فلاش LED گوشی، به صورت فلش واقعی در کنار ماژول دوربین، تعبیه شده است. دکمه‌های کناری گوشی پوکو درست همانند Redmi K50G در لبه سمت راستی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که پوکو F4 GT دارای یک فریم فلزی است و همچنین در پشت آن یک شیشه AG به کار برده شده است.

پس از مشخصات بدنه پشتی گوشی، حال به سراغ ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌رویم. گمان زده می‌شود که این گوشی هوشمند، دارای یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +Full-HD باشد که این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتز و همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که نمایشگر Poco F4 GT همانند K50G، از +HDR10 پشتیبانی کند و دارای طیف رنگی DCI-P3 باشد.

پوکو F4 GT از یک دوربین سه‌گانه نیز بهره می‌برد که لنزهای دوربین در ماژول دوربین “X” شکل قرار گرفته است. گفتنیست که دوربین‌ سه‌گانه آن شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی دارای 120 درجه FoV و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. سوراخ پانچ این دستگاه دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 بوده که به نظر می‌رسد با ویژگی‌های فیلتر‌های زیباسازی هوش مصنوعی شیائومی، ارائه شود.

ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Poco F4 GT

یکی از نقاط قوت گوشی پوکو F4 GT ویژگی‌های سخت‌افزاری آن است. کسب امتیاز 3555 در تست چند هسته‌ای و همچنین امتیاز 1235 در تست تک هسته‌ای Geekbench، این قدرت را به نمایش می‌گذارد. تمام این امتیازها به لطف آخرین پردازنده کوالکام به نام اسنپدراگون 8 نسل 1 است. اسنپدراگون 8 نسل 1 با فناوری 4 نانومتری و از ترکیب هشت هسته ساخته شده است؛ چهار هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس 2.60 گیگاهرتز و در نهایت، یک هسته 3.00 گیگاهرتز. گفتنیست که این گوشی هوشمند قرار است در دو نسخه 8 و 12 گیگابایت رم LPDDR5 و همچنین 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه شود.

Poco F4 GT

با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که این گوشی، دقیقاً مانند K50G، دارای دو محفظه بخار با مساحت 4860 میلی‌متر‌مربع، از جنس استیل ضدزنگ باشد و همچنین از یک پخش کننده حرارت از جنس گرافن نیز بهره ببرد. گفته می‌شود که پوکو F4 GT دارای دکمه‌هایی در کناره گوشی است که می‌تواند برای گیمرها بسیار کاربردی باشد.

انرژی این گوشی از یک باتری 4700 میلی‌آمپر‌ساعتی، تامین می‌شود که این باتری از شارژسریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. با وجود شارژسریع، 0 تا 100 انرژی باتری این گوشی در 17 دقیقه تامین می‌شود، یعنی این گوشی تنها در کمتر از 17 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های Poco F4 GT می‌توان به ویژگی‌های ارتباطی مانند Wi-Fi 6E، بلوتوث نسخه 5.2 و پشتیبانی از دو سیم کارت با اتصال 5G اشاره کرد. گفتنیست که این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد.

قیمت Poco F4 GT

قیمت پوکو F4 GT هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ اما با توجه به اینکه قیمت اولیه این گوشی در چین، 3299 یوان (معادل تقریبا 38900 روپیه و 515 دلار) بوده است، انتظار می‌رود که قیمت آن در هند کمی بالاتر باشد و با قیمت 40000 روپیه (معادل 525 دلار) در بازار هند به فروش برسد. در نهایت باید بگوییم که گوشی هوشمند پوکو، در رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای و در نهایت نسخه‌ای به نام مرسدس AMG عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که تنها پس از گذشت چند روز از رونمایی این گوشی، در بازار به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مشخصات Poco F4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کی به بازار ایران میاد

    پاسخ