;
coinex

عملکرد موفق The Batman در اولین روز پخش در HBO Max؛ بالاتر از لیگ عدالت زک اسنایدر

فیلم The Batman در اولین روز پخش خود از HBO Max با استقبال خوبی مواجه شد. بازسازی جدید مت ریوز از دنیای بتمن با بازی رابرت پتینسون در نقش ابرقهرمان کامیک دی‌سی، اولین روز پخش در سرویس استریم Warner Bros. Discovery را با موفقیت پشت سر گذاشت.

سرویس استریم Warner Bros. Discovery از 18 آوریل (29 فروردین) فیلم The Batman را به‌صورت رایگان منتشر کرده است. بررسی‌های شرکت آماریSamba TV نشان داده که 720 هزار خانواده آمریکایی،‌فیلم The Batman را در روز اول پخش آن در HBO Max تماشا کردند. ناگفته نماند، معیار سنجش samba TV اشتراک‌هایی را شامل می‌شود که حداقل پنج دقیقه از فیلم را پخش کرده باشند.

موفقیت فیلم The Batman در اولین روز انتشار

Samba TV، قبلاً هم تعداد کل تماشاگران آخر هفته فیلم‌های اخیر DC، همچون Wonder Woman 1984 ،Zack Snyder’s Justice League و The Suicide Squad را در سه روز اول اکران آنلاین‌شان گزارش کرده بود.

موفقیت فیلم The Batman در اولین روز انتشار

بر طبق همین گزارش، 2.2 میلیون نفر از مشترکان HBO Max، در تعطیلات آخر هفته کریسمس 2020، حداقل پنج دقیقه از فیلم WW84 را تماشا کردند. در مارس 2021، 1.8 میلیون نفر،‌فیلم Snyder Cut را در چهار روز اول اکران آنلاینش تماشا کردند و 2.8 میلیون خانوار آمریکایی،‌ فیلم The Suicide Squad را در تعطیلات آخر هفته تابستان گذشته تماشا کردند.

فیلم بتمن از 4 مارس (13 اسفند) با یک نمایش انحصاری 45 روزه در سینماها اکران شد و 752 میلیون دلار در سطح جهان فروخت تا به پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 تبدیل شود. این اولین فیلم DC پس از هارلی کویین: پرندگان شکاری در سال 2020 است که اکران اختصاصی در سینما دارد.

برادران وارنر، پس از فروکش کردن پاندمی کرونا در جهان، دوباره به اکران سنتی آثارشان بر روی پرده سینما روی آورده‌اند. به یاد بیاورید فیلم‌هایی مانند Godzilla vs. Kong و Space Jam: A New Legacy  همزمان با اولین روز اکرانشان در سینماها بر روی استریم HBO MAX نیز قابل دسترس بودند. جیسون کیلار، مدیرعامل سابق WarnerMedia، در رویکرد اخیر خود، The Batman را تنها پس از شش هفته حضور در سینماها روانه HBO Max کرد.

موفقیت فیلم The Batman در اولین روز انتشار

کیلار در مصاحبه‌ای در ژانویه گذشته (دی ماه) عنوان کرده است:

از اینکه The Batman، بلک آدام، فلش، الویس و تعداد زیادی فیلم دیگر، تنها پس از روز 46 اکران در سینماها، راهی HBO Max می‌شوند و در سراسر به جهان نمایش در می‌آیند، واقعاً احساس خوبی دارم.

این یک تغییر بسیار بسیار بزرگ است. با اینکه فکر نمی‌کنم مردم قدرش را بدانند؛ ولی در مورد آن احساس بسیار خوبی دارم.

کیلار درباره سیاست اکران آنلاین فیلم‌ها پیش از پاندمی می‌گوید: «به این فکر کنید که فیلم‌ها هشت تا نه ماه پس از نمایش در سینماها در HBO نمایش داده می‌شدند. در حالیکه بتمن قرار است، پس از 46 روز در HBO Max نمایش داده شود. این یک تغییر بزرگ نسبت به سال‌های 2018، 2017، 2016 است.»

فیلم The Batman، هم اکنون در HBO Max در حال پخش است و در 24 مه (3 خرداد)، به صورت  4K UHD و Blu-ray در دسترس  مشترکین قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره موفقیت فیلم The Batman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر