;
coinex

ماد واقعیت مجازی Elden Ring به زودی منتشر می‌شود [این ویدیو را از دست ندهید]

ویدیویی از گیم پلی ماد واقعیت مجازی Elden Ring توسط یکی از مادسازان معروف این حوزه منتشر شد. احتمال انتشار این ماد در آینده نزدیک بسیار زیاد است. برای دیدن این ویدیو همراه تکراتو باشید.

گشت و گذار در سرزمین‌های خیالی و سورئال بازی Elden Ring که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده‌، موهبتی است که آن‌ را در دل طرفداران آثار میازاکی جا کرده است. حال اگر این قابلیت وجود داشته باشد که بتوانید در این بازی به‌صورت اول شخص از طریق هدست واقعیت مجازی به سراغ باس فایت‌های عظیم‌الثه آن بروید، چه حسی پیدا خواهید کرد؟

برای محقق شدن این موضوع، لوک راس، مادساز معروف این حوزه (که به خاطر مادهای واقعیت مجازی R.E.A.L. برای Red Dead Redemption 2 و Cyberpunk 2077 شناخته شده است)، در حال ساخت ماد واقعیت مجازی Elden Ring است.

ماد واقعیت مجازی Elden Ring تجربه‌ای نو برای طرفداران

در حالی که راس در ساخت مادهای واقعیت مجازی سوم شخص (سه گانه مافیا نمونه‌ای از آن است) مهارت دارد، اما برای الدن رینگ این ماد را به‌صورت اول شخص بهینه خواهد کرد. اگرچه شما می‌توانید به‌صورت سوم شخص نیز این ماد را بازی کنید، اما او آن‌ را توصیه نمی‌کند. باتوجه به این‌‎که دوربین سوم شخص در این بازی از شخصیت فاصله زیادی دارد (حدود 5 متر)، در نتیجه درنظر گرفتن آن برای ماد واقعیت مجازی، آن‌طور که باید مناسب به‌نظر نخواهد رسید. در این حالت به‌جای این‌که بازیکن خود را در دل اکشنی تند و تیز و خونین حس کند، بیشتر باید به‌عنوان شخصی باشد که از یک فاصله دور به شخصیت اصلی بازی نگاه می‌کند و مردن‌های پیاپی او را نظاره می‌کند.

آقای راس عناون کرد که برای طرفداران سرسخت این بازی دوربین اصلی آن حفظ شده و احتمالا برای تجربه بهتر در دید سوم شخص، دوربینی در فاصله متوسط و نزدیک به حالت سوم شخص درنظر خواهد گرفت. اما با این حال باز هم دوربین اول شخص را برای حس و تجربه بهتر این ماد به طرفداران پیشنهاد می‌کند.

ویدیویی از گیم پلی ماد واقعیت مجازی Elden Ring ؛ احتمال انتشار به زودی

 

در ادامه آقای راس در خصوص دید اول شخص واقعیت مجازی توضیح داد که با توجه به گیم‌پلی سریع بازی Elden Ring و حرکات و اکشن‌های پیاپی یا اجرای انیمیشن‌های متعدد که در این بازی اتفاق می‌افتد، مطابق با کاری که سر شما در زندگی واقعی انجام می‌دهد، دوربین دید اول شخص هم دقیقا سر شخصیت را دنبال خواهد کرد. بنابراین زاویه دید شخصیت همیشه در حال تغییر خواهد بود. راس تاکید کرد که این ماد برای مخاطبانی طراحی شده که قبلا بازی‌های واقیعت مجازی دیگر را تجربه کرده‌اند و با حالت‌هایی که در این نوع بازی‌ها اتفاق می‌افتد مشکلی نداشته باشند.

این مادساز معروف امیدوار است که ماد Elden Ring VR را تا پایان ماه منتشر کند. در ادامه ویدیویی از گیم‌پلی واقعیت مجازی این بازی که وی در صفحه یوتیوب خود به اشتراک گذاشته را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر خود در مورد ماد واقیعت مجازی بازی Elden Ring که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGAMER

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر