;
coinex

تاریخ پخش فصل چهارم سریال نون خ چه زمانی است؟

سریال جذاب و پر مخاطب «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای نوروز سال 1402 بر روی آنتن می‌رود. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات تاریخ پخش فصل چهارم سریال نون خ آشنا شویم.

سریال نون خ، علاقمندان زیادی دارد و تاکنون سه فصل از آن پخش شده است. فصل سوم این سریال در نوروز 1400 به روی آنتن رفت و مخاطبان منتظر فصل چهارم در نوروز 1401 بودند اما از قرار معلوم، بایستی در نوروز 1402 منتظر پخش آن باشیم.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال نون خ

با توجه به مصادف بودن رمضان با عید نوروز در سال آینده، سریال‌های تلویزیونی از اول عید نوروز 1402 شروع شده و در پایان ماه رمضان، به اتمام خواهند رسید. فصل چهارم سریال نون خ نیز در عید نوروز 1402 آغاز خواهد شد.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال نون خ

مهدی فرجی می‌گوید که از شهریور ماه سال 1400، به پیش تولید این سریال پرداخته بودند تا بتوانند در نوروز 1401 آن را آماده‌ی پخش کنند؛ اما با توجه به عوامل متعددی امکان پخش آن برای امسال فراهم نشد.

طبق اعلام مهدی فرجی تهیه کننده‌ این سریال، قرار بود فصل چهارم سریال «نون خ» در نوروز 1401 بر روی آنتن رود اما طبق شنیده‌ها و گزارشات انجام شده دلیلِ پخش نشدن این سریال پر مخاطب، عدم تسویه حساب با «سعید آقاخانی» بوده است.

از طرف دیگر، کارگردان فیلم نون خ، تعهد برای تولید سریال راز بقا داشت و نمی‌توانست به طور همزمان دو سریال را کارگردانی کند. مهدی فرجی در مورد حضور سعید آقاخانی در سریال گفت این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی شروع شده و به طور حتم با وجود همین کارگردان در فصل‌های بعدی ادامه می‌یابد.

علی صالحی یکی از بازیگران این سریال جذاب اظهار کرد دلیل ادامه روند کار و ساخت فصل جدید بازخوردی است که از مردم می‌گیریم. مردم به شدت پیگیر ساخت فصل جدید «نون خ» هستند و از کیفیت بالای کار صحبت می‌کنند. امید است اگر همه چیز به خوبی به پیش رود، نوروز 1402 فصل جدید این سریال را در تلویزیون خواهیم دید. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا وعده‌ی مهدی فرجی برای سال آینده عملی خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل چهارم سریال نون خ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر