;
coinex

تویوتا و نیسان متاورس های اختصاصی خود را توسعه خواهند داد

متاورس های اختصاصی تویوتا و نیسان راه‌اندازی می‌شود. این دو خودروساز ژاپنی به جمع شرکت‌هایی پیوستند که متاورس اختصاصی خود را دارند. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

نمایشگاه مجازی نیسان در متاورس می‌تواند میزبان رونمایی از خودروها و رویدادهای دیگر باشد، درحالی‌که فضاهای کاری که شرکت تویوتا توسعه داده، برای برگزاری جلسات کارکنان استفاده می‌شود.

این دو کمپانی با حضور در متاورس، به همتایان اروپایی خود یعنی فولکس واگن و مرسدس بنز در استفاده از این فناوری می‌پیوندند.

راه‌اندازی نسخه مجازی گالری Nissan Crossing

طبق گزارش Nikkei Asia، شرکت نیسان نسخه‌ای دیجیتالی و مجازی از نمایشگاه Nissan Crossing  در توکیو ژاپن برگزار کرد. این نمایشگاه جهت رونمایی از وسایل نقلیه و رویدادهای دیگر استفاده می‌شود.

تویوتا و نیسان متاورس های اختصاصی خود را توسعه خواهند داد

شرکت نیسان در وب‌سایت خود اعلام کرد که رابط واقعیت افزوده‌ای که به متاورس متصل می‌شود، امکانات بی‌پایان برای خدمات و ارتباطات ایجاد کرده است. این امکانات منجر به رانندگی راحت‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

راه‌اندازی ایستگاه‌های کار مجازی توسط تویوتا

تویوتا دیگر شرکت مطرح خودروسازی ژاپن که از لحاظ حجم تولید یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان به شمار می‌رود، گزارش داده است که برای برخی از بخش‌ها و شرکت‌های تابعه خود ایستگاه‌های کاری مجازی ایجاد کرده است.

در این محیط کارمندان با استفاده از آواتارهای مخصوص در جلسات شرکت کرده و همچنین با یکدیگر به گفتگو خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تیم‌های توسعه فنی و منابع انسانی در شرکت مادر از فضاهای کاری مجازی استفاده می‌کنند. در این گزارش همچنین به برنامه‌های تویوتا برای گسترش بیشتر این حوزه اشاره شده است.

ویروس کرونا، الهام بخش ورود تویوتا به متاورس

یکی از نمایندگان تویوتا به این نکته اشاره کرد که همه‌گیری کووید-19 و محدودیت‌های مربوط به حرکات انسان، الهام بخش تصمیم این شرکت خودروسازی بزرگ برای راه‌اندازی فضاهای کاری مجازی بوده است.

این نماینده ناشناس شرکت تویوتا اضافه کرد: «با افزایش تعداد افرادی که به دلیل ویروس کرونا در خانه مشغول به کار هستند، ما به کارمندان جوان و سایرین گزینه‌های ارتباطی درون شرکتی را ارائه خواهیم داد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد متاورس‌های اختصاصی تویوتا و نیسان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر