;
coinex

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

سالانه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی از شهرهای مختلف ایران بازدید می‌کنند و بدیهی است که به مکان‌های مناسبی برای اسکان نیاز دارند. هرچقدر که تعداد جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های هر شهر بیشتر باشد،‌ تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز بیشتر می‌شود. در این میان، برخی از هتل‌ها، استانداردهای بالاتر و خدمات بهتری ارائه می‌کنند و در نتیجه، هزینه اقامت بالاتری دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با گران ترین هتل های ایران آشنا کنیم تا در سفرهای خود بتوانید از امکانات رده‌بالای آنها بهره‌مند شوید.

در واقع شناخت بهترین و عالی ترین هتل‌ها در شهرهای مختلف به افراد کمک می‌کند هنگام سفر و رزرو هتل، با آگاهی جامع‌تری اقدامات لازم را انجام دهند و سفری فوق العاده‌ را تجربه نمایند. به‌ همین‌ علت اگر شما هم دوست دارید گران‌ ترین و لوکس ترین هتل‌های ایران را بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

ترابر بی تا یکی از شرکت‌های مسافربری معتبر و با سابقه است که شرایط بهینه را برای سفر زمینی با اتوبوس برای شما فراهم می‌کند. این شرکت با ارائه ناوگان اتوبوس‌رانی ایمن و راحت، تیم رانندگان با تجربه و کادر مجرب اداری، خدمات خود را به آسانی در دسترس مسافران قرار می‌دهد.

لوکس‌ ترین و گران ترین هتل های ایران

زیبایی و ارائه خدمات باکیفیت در گران ترین هتل های ایران ، خود به تنهایی می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرها باشد. به همین دلیل،‌ بسیاری از هتل‌ها تلاش می‌کنند با بهترین استانداردها از مهمانان خود پذیرایی کنند و خاطره‌ای خوش را در ذهن آنها باقی بگذارند. در ادامه این مقاله، شما را با لاکچری ترین هتل ها در ایران آشنا می‌کنیم.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل ارگ جدید یزد

یکی از بهترین و گران ترین هتل های ایران را می‌توانید در اولین شهر خشتی جهان با نام هتل ارگ جدید پیدا کنید. این هتل در نزدیکی دخمه زرتشتیان قرار دارد و معماری آن به صورت مدرن و سنتی است. نمای بیرونی هتل ارگ جدید یزد از کاهگل و آجر پوشیده شده اما معماری اتاق‌های آن به‌ صورت مدرن است.

این هتل زیبا دارای 150 سوئیت و اتاق مجلل است که هر یک از آن‌ها امکانات فوق‌ العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. در هتل ارگ جدید یزد می‌توانید از سالن کنفرانس، سالن همایش، تالارهای پذیرایی بزرگ، سالن بیلیارد، رستوران، سالن پینگ‌ پنگ، آرایشگاه و زمین والیبال نیز بهره ببرید.

هتل ترنج کیش

کیش علاوه‌بر جاذبه‌های تفریحی بیشمار، هتل‌های زیادی را نیز در خود جای داده‌ است که یکی از فوق‌ العاده‌ترین آن‌ها هتل ترنج است. هتل ترنج کیش معماری بسیار زیبایی دارد و امکانات و خدمات عالی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

این هتل بی‌نظیر جزو اولین هتل‌های دریایی و لوکس ترین هتل های ایران محسوب می‌شود و دارای 2 فاز دریایی و ساحلی است. در قسمت دریایی هتل ترنج، سوئیت‌هایی بزرگ با پنجره‌های شیشه‌ای واقع شده‌ است که شما می‌توانید از آن جا به‌ راحتی گیاهان دریایی و آبزیان مختلف را تماشا نمایید.

در فاز ساحلی نیز یک کافی‌ شاپ سنتی بسیار تماشایی با تخت‌های چوبی وجود دارد که شما می‌توانید در آن جا انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را میل نمایید و از تماشای مناظر زیبا لذت ببرید. در قسمت ساحلی نیز رستورانی بزرگ وجود دارد که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را سرو می‌کند.

لابی هتل نیز از جذابیت عالی برخوردار است و با استفاده از دکوراسیون و نورپردازی مجلل خود، یک فضای بی‌نظیر برای گفتگوهای صمیمانه شما به وجود آورده‌ است. هتل ترنج از امکانات دیگری نظیر رستوران خورشید، اتاق بازی، کافه گلف، عکاسی، رستوران تاج، خودروهای اجاره‌ای، میز بیلیارد، کانتر گردشگری، فوتبال‌ دستی و اورژانس نیز برخوردار است.

هتل ترنج که به عنوان یکی از گران ترین هتل های ایران شناخته شده است، دارای خدمات کاملی است و تمام واحدهای اقامتی آن بر روی دریا ساخته شده‌اند. به گونه‌ای که اگر از بالا به آن‌ها نگاه کنید، معماری هتل و شیوه چیدن واحدها طرح ترنج را نشان می‌دهند.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل تاج‌ محل تهران

هتل تاج‌ محل یکی از هتل‌های 5 ستاره در تهران است که سبک معماری بسیار جذابی دارد و روزانه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این هتل آپارتمان به سبک معماری هندی طراحی شده‌ است و امکانات بی‌نظیری را در اختیار مسافران و میهمانان قرار می‌دهد.

هتل تاج محل دارای یک رستوران مجللی است که در آن انواع غذاهای ایرانی، هندی و فرنگی سرو می‌شود و میهمانان می‌توانند هر آن چه که میل دارند را به‌ راحتی برای خود سفارش دهند. اتاق‌های هتل نیز همگی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تختخواب و مبلمان راحتی، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، کمد لباس، لوازم بهداشتی یکبار مصرف، حمام و امکانات دیگر هستند.

هتل زندیه شیراز

یکی دیگر از لاکچری ترین هتل ها در ایران که معماری هنرمندانه سنتی و مدرن دارد، هتل زندیه در شیراز است این هتل زیبا دارای اتاق‌های 2 تخته، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است و هر کدام از آن‌ها دارای فضایی شیک و دکوراسیونی بی‌نظیر هستند.

بالکن‌های اکثر سوئیت‌ها به گل‌ و گیاه آراسته شده‌اند و چشم‌ اندازی فوق‌ العاده تماشایی به وجود آورده‌اند. از بالکن‌های این هتل معروف می‌توانید ارگ زیبای کریم‌ خان و دروازه‌ قرآن را به‌ راحتی تماشا کنید و از منظره جذاب آنها لذت ببرید.

در هتل زندیه یک حمام سنتی ایرانی، مجموعه ورزشی، رستوران مجلل، سالن سمینار، آژانس مسافرتی و گالری صنایع دستی نیز وجود دارد که میهمانان می‌توانند به راحتی از تمام آن‌ها بهره ببرند.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل عباسی اصفهان

اگر به شهر زیبای اصفهان سفر کردید، می‌توانید در هتل عباسی که یکی از قدیمی‌ ترین هتل‌های ایران است، اقامت کنید و به استراحت بپردازید. این هتل جذاب یادگار شاه سلطان حسین صفوی است و قدمتی نزدیک به 300 سال دارد. با این که هتل عباسی یکی از قدیمی ‌ترین هتل‌های جهان است اما امکانات کاملی دارد و افرادی که اقدام به رزرو آن کنند، می‌توانند از امکانات و خدمات جامعی بهره ببرند.

این مورد از گران ترین هتل های ایران دارای اتاق‌هایی مجهز و بزرگ است که نمایی رو به گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ دارند. هتل عباسی دارای رستوران سنتی، کافی‌شاپ، 11 تالار مختلف برای برگزاری انواع سمینارها و مراسم‌ها، مجموعه ورزشی، استخر، جکوزی سونای بخار و خشک، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی است.

این بنا در گذشته کاربری کاروانسرا داشته‌ است و به همین علت اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد. هتل عباسی تقریباً 225 اتاق مجهز دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارند و به سبکی خاص تزئین شده‌اند.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در شمال غربی مشهد واقع‌ شده است و به‌ عنوان یک هتل 5 ستاره فعالیت می‌کند. این هتل زیبا تلفیقی از سبک معماری رومی، هندی، عربی، مصری و چینی و معماری پیش از اسلام است.

اتاق‌های هتل مجلل درویشی شامل اتاق امپریال، پنت هاوس اسپا، سوئیت امپریال، آینده، رویال، دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس مصر، پنت هاوس رم، ملل، دوبلکس ایران باستان، اتاق 4 تخته، دوبلکس هند، کویین، دوبلکس عرب، اتاق 2 تخته فصل، اتاق‌های 3 تخته، دوبلکس چین و… می‌شوند.

در این‌ مورد از لوکس ترین هتل های ایران مجموعه کاملی از امکانات تفریحی و سرگرمی نیز وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان استخر، سالن بدنسازی، سالن پذیرایی، جکوزی، سالن ماساژ و زیبایی، سونای خشک و بخار، حمام سنتی، رستوران روف گاردن، چایخانه سنتی، فست‌ فود فیروزه، سالن صبحانه و سالن بیلیارد را نام برد.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل کایا لاله پارک تبریز

این هتل در تبریز طی چند سال اخیر تاسیس شده‌ است و سابقه طولانی ندارد اما در همین مدت کوتاه فعالیت، توانسته‌ است نظر مسافران زیادی را به خود جلب کند. هتل کایا لاله پارک تبریز در شمال غربی شهر تبریز و در کنار مرکز خرید لاله پارک ساخته شده‌ است و حدود 220 واحد اقامتی دارد.

واحدهای اقامتی این هتل به سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی، گاوصندوق الکترونیکی، مینی بار، تلفن، حمام، سشوار و بسیاری امکانات دیگر مجهز هستند و افراد در آن‌ جا می‌توانند اقامت راحتی داشته باشند. در هتل کایا لاله پارک اتاق‌های پیلاتس، یوگا، سونای بخار، سونای خشک، حمام ترک و مراقبت‌های پوستی نیز وجود دارد که می‌توانید به ‌راحتی از آن‌ها بهره بگیرید.

هتل کایا لاله پارک که به عنوان گران ترین هتل های ایران شناخته شده است، یک رستوران بزرگ نیز دارد که می‌توانید در آن جا انواع غذاهای تبریزی، فرنگی و ایرانی را برای خود سفارش دهید و نوش جان کنید‌. این رستوران از فضایی بسیار جذاب برخوردار است و مسئولین در آن‌ جا غذاها را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

هتل پارسیان آزادی تهران

از جمله با سابقه ترین هتل‌های مجلل ایران می‌توان هتل پارسیان آزادی را نام برد. این هتل جذاب در تهران مورد توجه افراد گردشگر زیادی قرار گرفته‌ است و روزانه مسافران داخلی و خارجی زیادی در آن به اقامت می‌پردازند.

هتل پارسیان آزادی زیر نظر کارشناسان چینی، سوئیسی و ایتالیایی کار بازسازی خود را به انجام رسانده‌ است و با رفتن به آن‌ جا می‌توانید جذابیت‌های زیادی را مشاهده کنید. این هتل 5 ستاره، 25 طبقه دارد و در هر یک از این طبقات می‌توانید سوئیت‌ها و اتاق‌های لوکس زیادی را مشاهده کنند.

هتل پارسیان آزادی یکی از لاکچری ترین هتل ها در ایران است که در آن سالن‌های همایش و سمینار، تالار مخصوص جشن، رستوران فرانسوی، رستوران مدیترانه‌ای و تایلندی، لابی جذاب، سالن‌های ورزشی، مرکز تجاری و… زیادی وجود دارد.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل سورینت مریم کیش

یکی دیگر از هتل‌های مجلل در کیش، هتل سورینت مریم است. این هتل زیبا فاصله کمی با دریا دارد و افرادی که در آن‌ جا اقامت کنند، می‌توانند دسترسی راحتی به مراکز خرید مروارید، زیتون و سارینا داشته باشند.

هتل 4 ستاره سورینت مریم از امکانات و خدماتی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، فست‌فود، لابی اتاق بازی، دستگاه خودپرداز، خشک‌شویی، مینی‌بار، اتاق جلسات، سرویس بهداشتی، گیم‌ نت و فضای سبز برخوردار است و همچنین پرسنلی بسیار میهمان‌نواز و حرفه‌ای دارد.

هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر نیز جزو گران ترین هتل های ایران به شمار می‌رود که در خیابان شهید رجایی جای گرفته‌ است. این هتل دارای امکاناتی همچون پارک کودک، رستوران، مجتمع آب‌ درمانی، کافی‌ شاپ، استخر روباز و زمین بازی است و مهمانان می‌توانند بدون محدودیت، از تمام آن‌ها بهره ببرند.

هتل بزرگ رامسر از معدود مراکز اقامتی است که در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و ساختمانی قدیمی در فضایی بین دریا و جنگل دارد. این هتل جذاب معماری به سبک مدرن و کلاسیک دارد و در آن نیز تجهیزات کاملی جهت اقامت در نظر گرفته شده‌ است.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان، یک هتل 5 ستاره در کرمانشاه است که می‌توانید آن را در بلوار شهید کشوری به‌ راحتی پیدا کنید. این هتل مجلل از 100 واحد اقامتی مجهز برخوردار است و در هر یک از این واحدها، امکانات رفاهی فوق ‌العاده‌ای برای میهمانان در نظر گرفته‌ شده است که از جمله مهم ترین آن‌ها می‌توان حمام، سرویس بهداشتی، تخت و مبلمان و کمد لباس را نام برد.

هتل پارسیان کرمانشاه که جزو لوکس ترین هتل های ایران است، 5 سالن جهت برگزاری همایش‌ و مراسم‌ها، کافی‌ شاپ، رستوران، پارکینگ طبقاتی، بوفه صبحانه و یک فضای باز جذاب دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

وسعت این هتل لوکس بیش‌ از 30 هزار مترمربع است و در نزدیکی آن نیز جاذبه‌های گردشگری زیادی همچون طاقبستان، سراب نیلوفر، نقش‌ برجسته‌ هرکول، موزه پارینه‌ سنگی زاگرس، موزه مردم‌‌شناسی، تکیه معاون الملک و مسجد شافعی وجود دارد.

هتل پارسیان آزادی خزر

این هتل 5 ستاره جذاب در جاده چالوس مقابل تله‌ کابین نمک‌ آبرود واقع شده‌ است و امکانات عالی همچون مجموعه ورزشی آبی، رستوران، ساحل اختصاصی با تفریحات آبی نظیر (جت اسکی، قایق موتوری و پاراسل)، کافی‌ شاپ، پارک بازی کودکان، پیست دوچرخه‌ سواری ساحلی و گیم‌ نت را در خود جای داده است.

هتل پارسیان آزادی خزر در یک محدوده خوش آب‌ و هوا واقع شده‌ است و افرادی که برای اقامت به آن‌ جا بروند، می‌توانند از جنگل‌ها و دریاهای زیادی نیز دیدن نمایند و تفریحات آبی جذابی را نیز انجام دهند.

گران ترین هتل های ایران ؛ با لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از هتل‌های مجهزی که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا جای گرفته‌ و موقعیت مکانی عالی دارد، هتل قصر طلایی است. این هتل فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری همچون گنبد خشتی، آرامگاه نادرشاه و مراکز خرید مختلف دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل قصر طلایی مشهد نیز شامل مجموعه ورزشی، رستوران ایرانی و فرنگی، سالن بیلیارد، مجموعه ورزشی آبی، محل بازی کودکان، سالن بدنسازی و پارکینگ می‌شود.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. یکی از خدمات جذابی که بازارگاه و پایانه‌ها ارائه می‌دهند، این است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

سخن پایانی

تعداد هتل‌های مجللی که در ایران وجود دارند، بسیار زیاد است اما ما در این مقاله سعی کردیم چند مورد از لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران را به شما معرفی کنیم تا با شناخت آن‌ها بتوانید گزینه بهتری را انتخاب کنید و اقامتی بسیار دلنشین و راحت داشته باشید.

نظر شما درباره گران ترین هتل های ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر