;
coinex

تاریخ عرضه Splatoon 3 با انتشار این تریلر مشخص شد

شرکت نینتندو روز جمعه، با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ عرضه Splatoon 3 خبر داد. برای تماشای تریلر و جزییات این خبر، در ادامه با تکراتو همراه شوید.

تریلر جدید که از بازی Splatoon 3 منتشر شده، شامل بیش از سه دقیقه فیلم از نبرد Turf War در دو گروه چهار نفره روی نقشه جدید، یعنی Eeltail Alley است. نسخه جدید این بازی مراحل جدید را با خود به همراه خواهد داشت و بازیکنان را به چالش خواهد کشید. تجربه این بازی، برای کاربران بسیار جذاب و جدید خواهد بود. با این خبر همراه ما باشید تا تاریخ عرضه Splatoon 3 را بدانیم.

تاریخ عرضه Splatoon 3

ویدئو منتشر شده توسط شرکت Nintendo، دارای یک نقشه جدید به نام Eeltail Alley بوده که در آن یک سلاح جدید به نام Stringer نیز به کار گرفته شده است. هم‌چنین علاوه بر بازی چند نفره، این بازی جذاب شاملِ یک بخش کمپین تک نفره‌ی جدید است و هم‌چنین نسخه به‎روز‎رسانی شده، حالت Salmon Run نیز دارد. در بازی Splatoon 3، بازیکنان در مقابل مبارزه با Octarians، که موجودی سرکش و نافرمان است، قرار می‌گیرند.

تاریخ عرضه Splatoon 3

بازیکنان Splatoon 3، قرار است به عنوان یک مبارز با این موجود مبارزه کنند و سپس به Agent 3 محلق شوند. بعد از آن می‌توانند اسرار مرموز Alterna، (مربوط به مکانی به نام Fuzzy Ooze) را کشف کنند.

برای سوق دادن کاربران به سمت نینتندو، 80 ماموریت جدید دیگر به بازی اضافه شده است.

در ادامه تریلر این بازی را باهم ببینیم:

شرکت نینتند و استودیو  Monolith Soft به عنوان ناشر و توسعه دهنده‌ی بازی در ماه فوریه سال جاری گفته بود که Splatoon3، در فصل تابستان سال  2022 میلادی به صورت انحصاری برای Nintendo Switch Online در دسترس خواهد بود. اکنون بنابر گزارش جدید همین شرکت، تاریخ دقیق برای انتشار آن، 2 سپتامبر ( 18 شهریور) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ عرضه Splatoon 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر