;
coinex

تحلیلگر معروف از سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار می‌گوید

احتمال سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار به دلیل احساسات بدبینانه عموم مردم وجود دارد. بزرگترین رمزارز دنیا از لحاظ ارزش بازار نتوانست خود را به منطقه 50 هزار دلار بازگرداند.

قیمت بیت کوین به زیر محدوده 40 هزار دلار بازگشته است. در حال حاضر قیمت این رمزارز در محدوده کوچکی از سطوح فعلی خود در حال حرکت است.

پیش‌ بینی‌های منفی برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ در حال افزایش است. به نظر می‌رسد عدم اطمینان در مورد جنگ بین اوکراین و روسیه و همچنین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا (FED) دو عامل اصلی برای ضعف در بازارهای جهانی باشد.

سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار چه زمانی ممکن است رخ دهد؟

Peter Brandt تریدر افسانه‌ای، دیدگاه مثبتی نسبت به این روند نزولی کوتاه مدت دارد. کاربرانی با نام مستعار، پیش‌بینی قیمت بیت کوین را با Brandt به اشتراک گذاشتند. این پیش‌‌بینی نشان می‌دهد بیت کوین توانایی رسیدن به مناطق حیاتی حمایتی زیر 30 هزار دلار را دارد.

تحلیلگر معروف از سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار می‌گوید

طبق این نظر، بیت کوین ممکن است در ماه می یا ژوئن امسال به 28000 دلار یا 27000 دلار برسد. پیش بینی Peter Brandt با پیش بینی‌های Arthur Hayes، مدیر عامل صرافی BitMEX مطابقت دارد. آرتور اعتقاد دارد BTC و ETH به ترتیب به 30000 دلار و 2000 دلار سقوط می‌کنند.

پیش‌‌بینی‌های پیتر برندت از آینده بیت کوین

همانطور که در چارت ارائه شده به Brandt مشاهده می‌کنید، بیت‌ کوین قبل از سرگیری حرکت صعودی به احتمال زیاد تا مناطق حمایتی خود سقوط خواهد کرد. در ماه‌های آینده و پس از ریزش احتمالی نیز ممکن است قیمت این رمزارز به حدود 100 هزار دلار برسد.

تحلیلگر معروف از سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار می‌گوید

Peter Brandt در زمینه با قیمت احتمالی بیت کوین گفته است:

بسیار محتمل است. این حدس من برای ماه‌های آینده بیت کوین بوده است. در ادامه متوجه خواهیم شد.

همبستگی بازار کریپتوکارنسی با سایر بازارهای مالی

بازار رمزارزها در حال حاضر با بازارهای مالی سنتی همبستگی دارد. قیمت بیت کوین همگام با بازار Nasdaq 100 حرکت کرده است.

هنگامی که سهام بزرگ شرکت‌های تکنولوژی از خود ضعف نشان می‌دهند، این ضعف را در قیمت بیت کوین نیز شاهد خواهیم بود. از این رو، دیدگاه نزولی و احتمال سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار در نمودار زیر اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.

The crypto market is currently correlated with traditional finances. The price of Bitcoin has been moving in tandem with the Nasdaq 100.

این نمودار که توسط برندت منتشر شده است، نشان می‌دهد ریزش بزرگ‌تر در سهام تکنولوژی می‌تواند بر روی قیمت بیت کوین اثر گذاشته و فشاری مضاعف بر روی بازار رمزارزها وارد کند.

پیش بینی‌های قیمتی تنها یک احتمال هستند

معامله‌گران هنگام مشاهده پیش‌ بینی‌ها از جمله پیش‌ بینی‌های Brandt یا Hayes می‌بایست احتیاط لازم را داشته باشند، زیرا این افراد ممکن است در صورتی که بازار از گفته آن‌ها حمایت نکند نظرات و پیش بینی‌های خود را تغییر دهند.

در توییت منتشر شده در تاریخ 22 آپریل 2022، Brandt به این نکته اشاره کرده است:

قابل توجه دنبال‌ کنندگانی که نسبت به این موضوع آگاهی ندارند باید اشاره کنم، من به عنوان معامله‌گر نمودار از اصول پیروی می‌کنم. نظرات و پیش‌ بینی‌ها برابر با ورود به معامله نیست و ورود به معامله نیز به معنای دیدگاه نظر خاص به بازار نیست. ما درباره موضوعات مختلف انعطاف پذیر هستیم و بر روی هیچ دیدگاهی تعصب نداریم.

احتمالات روند حرکتی آینده بیت کوین

در کوتاه مدت، بیت کوین علی‌رغم افزایش فشار فروش توانسته سطوح قیمتی فعلی خود را حفظ کند. داده‌های به دست آمده از اندیکاتورها نشان‌دهنده سطح حمایتی مهم زیر قیمت فعلی است.

بیش از 33 میلیون دلار سفارش در محدوده قیمتی 38 هزار دلار تا 39 هزار دلار وجود دارد که نشان می‌دهد بیت کوین احتمالا در صورت ریزش از این نواحی به روند صعودی خود بازگردد. از سوی دیگر قیمت 41500 دلار به عنوان بزرگترین مقاومت بالقوه بیت کوین با حدود 8 میلیون دلار سفارش کاشته شده به شمار می‌رود.

طبق گزارش سایت NewsBTC، بازار سهام در موقعیت سقوط احتمالی قرار دارد. در ماه‌های می و ژوئن تقاضاهای فروش افزایش یافته و به عبارت دیگر، معامله‌گران دیدگاه نزولی به بازار پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد احتمال سقوط بیت کوین تا 27 هزار دلار چیست؟ آیا شما نیز دیدگاه نزولی به بازار رمزارزها دارید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: newsbtc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر