;
coinex

رندرهای پوکو F4 GT رسما منتشر شد؛ طراحی مشابه ردمی K50 GE

انتشار رندرهای پوکو F4 GT از شباهت زیاد این گوشی با Redmi K50 Gamin Edition خبر می‌دهد. گوشی جدید پوکو از فردا رسما کار خود را آغاز می‌کند.

پوکو اف 4 جی تی در حقیقت نسخه جهانی Redmi K50 Gaming Edition است. انتظار داشتیم که به غیر از تغییر اسم گوشی در بازارهای جهانی،‌ طراحی ظاهری گوشی نیز تغییر کند؛ اما حالا با دیدن این رندرها متوجه شدیم که از ظاهر متفاوت خبری نیست.

رندرهای پوکو F4 GT

نمای جلویی پوکو اف 4 جی تی مثل بسیاری از گوشی‌های امروزی، به پنل نمایشگری با حاشیه‌های باریک مجهز شده است. دوربین سلفی هم در بریدگی پانچ در قسمت بالا و وسط نمایشگر قرار می‌گیرد. در مجموع، سبک طراحی ردمی کی 50 کیمینگ ادیشن به‌خوبی در این گوشی دیده می‌شود.

رندرهای پوکو F4 GT رسما منتشر شد؛ طراحی مشابه ردمی K50 GE

نکته دیگری که در رندرهای پوکو F4 GT توجه را به خود جلب می‌کند، رنگ‌بندی گوشی‌هاست. رنگ خاکستری و مشکی در این گوشی، ‌شباهت بیشتری به ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن دارند؛ اما رنگ زرد پوکو اف 4 جی تی، ‌شباهت بیشتری به رنگ‌بندی‌های پوکو دارد. این رنگ‌بندی از شیائومی به ارث رسیده و با پوکو، کامل‌تر شده است.

گفته می‌شود که POCO F4 GT از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود و یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

رندرهای پوکو F4 GT رسما منتشر شد؛ طراحی مشابه ردمی K50 GE

این گوشی از یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 120 واتی تغذیه می‌کند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض، اندروید 12 را همراه با رابط کاربری پوکو اجرا می‌کند. تنظیمات دوربین پوکو اف 4 جی تی هم از ترکیب لنزهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. این دستگاه احتمالا در دو نسخه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی و رم 12 با حافظه 256 گیگابایتی راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رندرهای پوکو F4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر