;
coinex

آیا اپل در بازار رمزارزها دخالت می‌کند؟ بررسی ادعای مدیرعامل کوین بیس

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی کوین بیس معتقد است اپل در بازار رمزارزها دخالت می‌کند. این غول حوزه فناوری، تعدادی از ویژگی‌های رمزنگاری را در اپ استور خود ممنوع کرده است.

به گفته مدیر اجرایی صرافی کوین بیس (Coinbase)، سیاست‌های ضد رمزنگاری شرکت اپل مشکلاتی نظیر عدم اعتماد ایجاد خواهد کرد.

برایان آرمسترنگ، مدیر عامل شرکت کوین بیس، در قسمتی از پادکست Superteam که در هفته گذشته پخش شد، در مورد سیاست‌‌های شرکت اپل در زمینه با ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

توضیحات برایان آرمسترانگ درباره دخالت اپل در بازار رمزارزها

برایان آرمسترانگ در پادکست هندی Superteam که نقش بررسی اکوسیستم web3 در هند را دارد، درباره سیاست‌های اپل گفت:

هنگامی که می‌خواهید برنامه‌های خود را وارد اپ استور کنید، این شرکت آن را از دسترس خارج می‌کند، در حالی برنامه شرکت رقیب تأیید شده است. این یک سیاست سیاه است.

برایان در ادامه افزود: «اپل روی خوشی به کریپتو نشان نداده است، آن‌ها تعدادی از ویژگی‌هایی که می‌خواستیم در برنامه وجود داشته باشد را ممنوع کرده‌اند، بنابراین احتمال مشکل اعتمادسازی مشاهده می‌شود.»

آیا اپل در بازار رمزارزها دخالت می‌کند؟ بررسی ادعای مدیرعامل کوین بیس

الزام وجود گوشی‌های سازگار با رمزنگاری‌ها

به عقیده برایان آرمسترانگ، گوشی‌های سازگار با رمزنگاری‌ها می‌بایست تولید شوند. او افزود: « فکر می‌کنم این گوشی‌ها در آینده بسیار محبوب خواند شد، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه این‌کار انجام می‌شود.»

مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس تأکید کرد که نمی‌خواهد کوین بیس همانند اپل باشد. او در این راستا گفت:

صرافی‌های غیر متمرکز (DEX) به همین دلیل برای من بسیار جالب هستند.

استانداردهای صرافی Coinbase برای فهرست کردن ارزها

مدیر عامل کوین بیس در زمینه با فهرست‌بندی کوین‌ها توضیح داد که به عنوان یک کسب‌وکار خدمات مالی متمرکز و قانون‌مند، این پلتفرم قادر به لیست کردن هر ارزی نیست، بنابراین کویس بیس استانداردهای فهرست‌بندی بسیار قدرتمندی را برای تصمیم گیری درباره این که کدام ارزهای رمزنگاری‌شده فهرست می‌شوند، ایجاد کرده است.

این مدیر اجرایی صراحتا اعلام کرد:

اگر یک کوین استانداردهای لیست شدن در پلتفرم را رعایت کند، ما علاقه‌مند به فهرست کردن آن هستیم و سپس اجازه می‌دهیم بازار برای آن ارز تصمیم‌گیری کند. من می‌خوام بیشتر شبیه به شرکت آمازون دارایی‌ها شویم، نه یک باغ با حصار مانند اپل استور!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دخالت اپل در بازار رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر