;
coinex

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایرن رئال مادرید منچستر سیتی به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید منچستر سیتی را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه رئال مادرید منچستر سیتی را تماشا کنید.

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران با یک بازی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر آغاز می‌شود که در آن تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

هر دو تیم در حالی به مرحله ماقبل آخر مسابقات رسیده‌اند که مسیر سختی را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر پیموده‌اند. تیم میزبان، منچسترسیتی پس از آن که در مرحله گروهی بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن به مرحله حذفی راه یافت، تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و اتلتیکومادرید را هم از پیش رو برداشت تا همچون سال گذشته به نیمه نهایی برسد. مسیر رئالی‌ها اما کمی سخت‌تر هم بود. این تیم پس از غلبه بر اینتر در مرحله گروهی، در مرحله یک هشتم نهایی پاری‌سن‌ژرمن و در مرحله یک چهارم نهایی چلسی مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد تا ثابت شود که پرافتخارترین تیم رقابت‌ها حتی در فصلی که در ابتدای آن شاید کسی روی آنها به‌عنوان بخت اول قهرمانی در اروپا حساب بازی نمی‌کرد، باز هم مدعی است.

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401
پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401, پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی, رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401, رئال مادرید منچستر سیتی, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا, پخش آنلاین بازی رئال مادرید منچستر سیتی, پخش زنده مسابقه رئال مادرید منچستر سیتی,

این هفتمین رویارویی تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در رقابت‌های اروپایی است که هر شش مورد قبلی در همین لیگ قهرمانان و از فصل 13-2012 به بعد بوده است. سیتی بعد از ناکامی در غلبه بر رئال مادرید در چهار مصاف اولش (دو تساوی و دو شکست)، هر دو بازی رفت و برگشتش برابر کهکشانی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی فصل 20-2019 را برد.

ساعت بازی رئال مادرید منچستر سیتی کی است؟

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401 از شبکه ۳

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401 از beIN Sport

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 6 اردیبهشت 1401 از beIN Arabic

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    عالیییی
    لینک اولی اوکی بود فقط

    پاسخ

    سلام
    پخش زنده نیست 5 دیقه اختلاف داره

    پاسخ

    سلام
    بخاطر اینکه رسانه های خارجی هستن این تاخیر ها طبیعی هستش.

    پاسخ