;
coinex

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده سپاهان الدحیل را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده سپاهان الدحیل امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایرن سپاهان الدحیل به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی سپاهان الدحیل را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه سپاهان الدحیل را تماشا کنید.

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401

زردپوشان دیار نصف جهان وضعیت جالبی ندارند و صعود آنها منوط به رخ دادن چندین اتفاق است. شاگردان محرم نویدکیا با ۷ امتیاز در رتبه سوم گروه D جای گرفته‌اند. در این گروه الدحیل با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و التعاون عربستان با ۷ امتیاز در رده دوم جای گرفته است. با توجه به اینکه سپاهان در مجموع دو بازی رفت و برگشت مغلوب نماینده سعودی شده برای آنکه امیدهایش را زنده نگه دارد چاره‌ای جز برتری مقابل صدرنشین گروه ندارد. از سویی دیگر التعاون نباید در دیدار با پاختاکور ازبکستان پیروز شود تا نماینده ایران در رده دوم قرار گیرد. اگر چنین شرایطی حاصل شود سپاهان باید منتظر نتایج چهار تیم دوم دیگر گروه‌های منطقه غرب آسیا باشد. سه تیم از پنج تیم دوم گروه‌های A تا E راهی دور بعدی خواهند شد و سپاهان باید منتظر ناکامی همتایانش در صورت ایستادن در جایگاه دوم گروه باشد.

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401
پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401, پخش زنده سپاهان الدحیل, سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401, پخش زنده فوتبال, لیگ قهرمانا آسیا, پخش زنده مسابقه سپاهان الدحیل, پخش آنلاین بازی سپاهان الدحیل,

تنها شکست الدحیل در این دوره از رقابت‌ها در هفته نخست مقابل التعاون رقم خورد و پس از آن نماینده قطر تمامی رقبایش را مغلوب کرده است. بنابراین سپاهان که به اعتقاد کارشناسان آثار خستگی در چهره و ساق‌های بازیکنان این تیم دیده شده باید بهترین عملکرد خود را ارائه کند تا برخلاف بازی رفت که سه امتیاز را از دست داد برنده از زمین خارج شود. التعاون در بازی رفت مغلوب پاختاکور شد و این بار نیاز به پیروزی دارد و نماینده ازبکستان حذف شده و تنها برای اعاده حیثیت بازی خواهد کرد. با این حال، انتظار متوقف کردن حریف عربستانی از پاختاکور می‌رود.

ساعت بازی سپاهان الدحیل کی است؟

ساعت بازی دو تیم الدحیل و سپاهان نیز 21:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده سپاهان الدحیل

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 از CBS Sport

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 از Sport Klub

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر