;
coinex

بیانیه اکتیویژن در مورد Call of Duty Modern Warfare 2 : پیشرفته‌ترین بازی تاریخ!

کمپانی اکتیویژن بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را پیشرفته‌ترین تجربه در تاریخ این فرنچایز که تا این لحظه در دست توسعه قرار دارد، توصیف کرده است. برای جزئیات خبر همراه تکراتو همراه باشید.

دیروز بود که کمپانی Activision Blizzard نتایج مالی سه ماهه اول خود را برای سال مالی 2022 منتشر کرد. در این نتایج گزارشی از دنباله معرفی نشده Call of Duty Modern Warfare 2019 گنجانده شده بود که بر طبق آن، اواخر امسال منتشر می‌شود.

با اینکه بازی Call of Duty Modern Warfare 2 هنوز به طور رسمی توسط سازنده آن یعنی Infinity Ward معرفی نشده، اما در همان گزارش مالی منتشر شده، اکتیویژن مدعی شده است که دنباله‌ی «موفق‌ترین عنوان کال آف دیوتی تا به امروز»، «پیشرفته‌ترین تجربه در تاریخ این فرنچایز» خواهد بود.

Call of Duty Modern Warfare 2 پیشرفته‌ترین بازی تاریخ خواهد شد

این اولین باری نیست که اکتیویژن بلیزارد به‌صورت آشکار در مورد بازی معرفی نشده‌ای صحبت می‌کند. در اوایل سال 2022 در فوریه، این ناشر تایید کرد که Call of Duty Modern Warfare 2 از پایه با یک موتور گرافیکی کاملاً جدید در حال توسعه است.

همچنین در خبری دیگر که توسط تکراتو پوشش داده شد، بیان شد که چند روز پیش استودیو Infinity Ward به‌یکباره تصویر پروفایل و بنر خود را در پلتفرم توییتر به رنگ سیاه تغییر داد. اما با روشن‌تر کردن میزان روشنایی صفحه نمایش می‌توانستیم متوجه حضور شخصیت محبوب این سری یعنی Ghost شویم که برای اولین بار در Modern Warfare 2 به طرفداران معرفی شد. با این اتفاق متوجه آن شدیم که احتمال معرفی Call of Duty Modern Warfare 2 توسط استودیو سازنده بسیار نزدیک است.

بیانیه اکتیویژن در مورد Call of Duty Modern Warfare 2

 

علاوه بر این، تایید شد که دنباله یکی از بازی‌های بتل رویال موفق یعنی Call of Duty Warzone 2 هم‌زمان با توسعه MW2 شروع به ساخت کرده است. همچنین Activision Blizzard در نتایج مالی سه ماهه اول خود تایید کرد که اواخر سال 2022 این بازی فاش خواهد شد. در حال حاضر بعد از شکست نسخه آخر این فرنچایز محبوب، دو بازی MW 2 و Warzone 2 توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی Call of Duty Modern Warfare 2 و Warzone 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GAMESRADAR

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر