;
coinex

خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری ؛ از طرح جدید چه می‌دانید؟

خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری آغاز شد. متقاضیان می‌توانند خودرو دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرند و اقساط آن را طی 12 تا 48 ماه، پرداخت نمایند.

شرکت ایران‌خودرو، با بیش از 700000 تولید ماشین در سال، جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی خاورمیانه محسوب می‌شود. این شرکت در سال 1962 تاسیس شد و به ثبت قانونی رسید، سپس نخستین فعالیت خود را با تولید اتوبوس‌های LP که شاسی آن‌ها از آلمان وارد می‌شد، در کارخانه فعلی شمال ایران‌خودرو، آغاز کرد.

حال این شرکت خودروسازی تصمیم گرفته است که خودروهای داخلی و خارجی را با وجود مشکلاتی از جمله تورم و به دنبال آن بی ارزش شدن پول کشور، برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند، ولی سرمایه مورد نیاز را ندارند، به صورت قسطی به فروش بگذارد. درواقع این اقدام به این دلیل صورت گرفته است که روز‌به‌روز با افزایش قیمت خودروها، قدرت خرید مردم کاهش می‌یابد و همچنین جمع کردن پس‌انداز برای خودرو با وجود متغیر بودن قیمت خودرو، بسیار زمان بر است؛ به همین دلیل، مردم از خریداری خودرو جدید منصرف می‌شوند و متناسب با بودجه خود، به خودروهای دست دوم روی می‌آورند.

حال با گذاشتن طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری ، متقاضیان خرید خودرو، می‌توانند تنها با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش‌پرداخت، خودروی موردنظر خود را به صورت فوری دریافت کنند و اقساط آن را طی 12 تا 48 ماه پرداخت نمایند. گفتنیست که سند خودرو تا قبل از پرداخت کامل بدهی، در اختیار شرکت قرار دارد.

جزئیات طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری

خودروهای دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، پارس سال، پارس سال دو گانه، پارس LX، پارس اتومات، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 صندوق دار V8، پژو 207 دنده‌ای، پژو 207 اتومات، پژو 207 صندوق‌دار، رانا LX، پژو 405 GLX، پژو 405 GLX (دو گانه)، پژو 405 SLX، سمند LX، سمند LX EF7، سمند LX EF7 گازسوز، دانگ فنگ H30 کراس، هایما S5، هایما S7 کراس، پژو 2008 از جمله خودروهایی هستند که در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری قرار می‌گیرند.

خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری ؛ از طرح جدید چه می‌دانید؟

در ادامه به شرایط چند تا از این خودروها می‌پردازیم:

1- خرید اقساطی پارس tu5

پژو پارس از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که تا به الان مدل‌های مختلفی از آن از جمله مدل ال ایکس با موتور tu5 به بازار ارائه شده است. شما می‌توانید این ماشین را با مصرف 5.7 لیتر سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر و فضای 470 دسی‌مترمکعب و ویژگی‌های دیگر از جمله مجهز بودن به کیسه هوای راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو به جای آژیر دزدگیر، رینگ و لاستیک فولادی ۱۴ اینچ، قفل مرکزی با ریموت، سنسور دنده عقب، آیینه­‌های جانبی تاشونده اتوماتیک، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه­‌خوان، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک­‌کاری، ترمز ABS و EBD و… تنها با مبلغ پیش‌پرداخت کم به صورت فوری تحویل گرفته و اقساط آن را در طی مدت زمان تعیین شده، پرداخت نمایید.

2- خرید اقساطی 206 تیپ 2

206 از دیگر خودروهای پرطرفدار شرکت ایران‌خودرو است که در مدل هاچبک و صندوقدار عرضه می‌شود. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری ، فشار مالی‌کمتری را متحمل شوند و خودرو صفر کیلومتر 206 تیپ 2 را با آپشن‌های مه‌­شکن جلو و عقب، رینگ فولادی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل، مجهز به جعبه دنده ۵ سرعته دستی، حداکثر گشتاوری ۱۱۸ نیوتن متر در۳۴۰۰ دور در دقیقه، دارای موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه، مصرف سوخت ۵ لیتری و 4.8 لیتری برای استفاده­‌های خارج از شهر و داخل شهر، مصرف سوخت 3.6 لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری، سیستم تهویه با تنظیم دستی، سیستم کنترل بخار بنزین و… خریداری کنند. تنها با پیش‌پرداخت مبلغ کمی و همچنین پرداخت باقی مبلغ به صورت قسطی، می‌توانید صاحب این خودرو شوید.

3- خرید اقساطی سمند دوگانه

از دیگر خودروهای موجود در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری خودرو سمند دوگانه سوز است که اخیرا با کسب استاندارد یورو 4 یکی از خودروهای پرطرفدار کشور معرفی شد. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم ضد قفل ABS، مه‌­شکن جلو و عقب، دسترسی به صندوق از داخل کابین، کانال تهویه برای سرنشینان عقب، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک­‌شونده و ترمز عقب کاسه‌­ای، فرمان هیدرولیک، چراغ نقشه­‌خوان، سیستم هشداردهنده گویا، قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل، رینگ فولادی ۱۵ اینچی، تنظیم اهرمی ارتفاع صندلی راننده، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، سیستم عیب­‌یاب هوشمند، ۲ عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، چراغ خطر سوم و… اشاره کرد.

خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری ؛ از طرح جدید چه می‌دانید؟

 

اگر بخواهیم ویژگی‎‌های فنی این خودرو را نام ببریم، باید بگوییم که این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ با حداکثر توان خروجی معادل ۱۱۳ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری ۱۵۵ نیوتن متر با احتساب ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه در حالت استفاده از سوخت بنزین و ۱۰۰ اسب بخار و ۱۳۶ نیوتن متر در حالت استفاده از گاز است. برای خرید این خودرو در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری با واریز مبلغ پیش‌پرداخت، می‌توانید صاحب این خودرو شوید؛ اما باید توجه داشته باشید که مبلغ واریزی به عنوان پیش‌پرداخت، بسته به شرکت ارائه‌دهنده و نوع خودرو متفاوت است و می‌بایست در صورت اقدام به خرید، به صورت قسطی، ابتدا از معتبر بودن شرکت ارائه‌دهنده اطمینان حاصل کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. گفتنیست که حتی می‌توانید برای خرید خودرو متناسب با بودجه خود، از شرکتی معتبر، مشورت بگیرید.

4- خرید اقساطی تارا دستی 

از دیگر خودروهای این طرح، خودروی داخلی تارا دستی است که قیمت کارخانه آن 293 میلیون و 708 هزار تومان است؛ اما در بازار قیمتی معادل 425 میلیون تومان دارد. متقاضیان با پرداخت تنها 127 میلیون و 300 هزار تومان، می‌توانند این خودرو را دست اول خریداری کنند.

5- تارا اتوماتیک 

تارا اتوماتیک نیز از دیگر مدل‌های خودرو تارا است. اگر بخواهید این محصول را از کارخانه خرداری کنید، قیمت این محصول 415 میلیون و 673 هزار تومان بوده و قیمت آن در بازار 557 میلیون تومان است. برای خریداری این خودرو به صورت قسطی مبلغ 166 میلیون و 200 هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت از خریدار گرفته می‌شود.

6- خرید قسطی پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای

پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای محصول جدید خودروسازی ایران‌خودرو که ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی را نسبت به خودروهای داخلی دیگر ارائه می‌دهد و از موتور tu5 نیز بهره می‌برد. قیمت این خودرو در کارخانه، 318 میلیون و 558 هزار تومان بوده، اما در بازار آزاد با مبلغ 546 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پیش‌پرداخت این خودرو در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری 94 میلیون و 728 هزار تومان است.

7- خرید اقساطی رانا پلاس

تفاوت قیمت کارخانه و بازار رانا پلاس نسبت به خودروهای دیگر کمتر است. درواقع قیمت کارخانه آن 214 میلیون و 784 هزار تومان است؛ اما قیمت آن در بازار به 297 میلیون تومان هم می‌رسد. پیش‌پرداخت تعیین شده این خودرو 86 میلیون و 128 هزار تومان بوده که مابقی پول به صورت قسطی پرداخت می‌شود.

8- خرید اقساطی سورن پلاس

برای خرید سورن پلاس در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری خریدار، ملزم است که به صورت علی‌الحساب مبلغ 97 میلیون و 522 تومان پرداخت کند. گفتنیست که قیمت کارخانه این خودرو معادل 243 میلیون و 197 هزار تومان بوده؛ اما این خودرو در بازار با قیمت 330 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

9- خرید اقساطی دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری موجود است و قیمت کارخاه و قیمت بازار این محصول به ترتیب 398 میلیون و 116 هزار تومان و 495 میلیون تومان است. خریداران در ابتدا تنها با پرداخت 159 میلیون و 644 هزار تومان، صاحب این خودرو خواهند شد؛ اما همان‌طور که از قبل به آن اشاره کردیم، گفتنیست که سند خودرو تا زمان تسویه حساب کامل با شرکت، تحویل خریدار داده نمی‌شود.

خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری

10- خرید اقساطی پژو 207i اتوماتیک 6 سرعته

207i اتوماتیک 6 سرعته با موتور tu5 از دیگر محصولات جدید ایران‌خودرو با قیمت 398 میلیون و 494 هزار تومان در کارخانه و همچنین با قیمت 546 میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده برای این خودرو در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری، 127 میلیون و 716 هزار تومان است.

11- خرید اقساطی دنا توربو شارژ دستی 

این خودرو با قابلیت گیربکس 6 سرعته دستی و همچنین فرمان برقی ارائه می‌شود. قیمت کارخانه دنا توربو شارژ دستی، 360 میلیون و 483 هزار تومان بوده و با مبلغ 470 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. قیمت پیش‌پرداخت آن تقریبا کم‌تر از نصف قیمت کارخانه این محصول است و مابقی به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

این ارقام، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار را هنگام ثبت‌نام در این طرح ایران خودرو نشان می‌دهد. اختلاف قیمت در تمام خودروهای نام‌برده شده مشهود است؛ اما تنها مقدار اختلاف قیمت کارخانه و بازار در انواع خودروها، متفاوت است.

یشتر بخوانید:

نظر شما درمورد طرح خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    این برنامه جهت اقشار کم درآمد و متوسط که نمی توانند از بازار و شرکت خرید قطعی کنند ایده ی خیلی خوبی است خدا کند خبر واقعی و امید وار کننده ای باشد.

    پاسخ

    برای ماکه ک توان خرید رانداریم خرید اقساطی خوب است

    پاسخ

    فروش قسطی عالیه اینجوری کسانیکه واقعا ماشین ندارن صاحب ماشین میشن ودست دلالها بسته میشه الان من خودم ماشین ندارم خداوکیلی طرح قسطی را عملی کنید ممنون

    پاسخ

    اگر تحقق پیدا کند بسیار عالیه و من هم حتما ثبت نام می کنم .

    پاسخ

    فقط دروغ تحول مردم میدید.کدوم ماشین قسطی کجا به کی دادین خجالت بکشین این کلاهبرداری جدیدتونه

    پاسخ

    چه کشوری چقدر ما بد بختیم تو این کشور
    یعنی دولت کلن مردمو تیغ میزنه این گرانی و این نوسان قیمت کدوم کشور داره مردم ایران از کره شمالی بدبخت ترن چراکه مثلا شما تو یخچالت همه چی پاری نمیتونی بخوری و لی هیچی نداری نداری دیگه اونا ماشبن ندارن ولی ما جلوچشمن یه سریا بنز سوارن ما کرایه تاکسی هم نداریم با این تورم خدا اگر خداست مردمو از زیر ظلم دربیار خدا گیر کردیم کمک

    پاسخ

    اگر دیدید سلام منو بهش برسونید

    پاسخ

    درستش هم همینه’ اما متاسفانه شماها ملت رو به تمسخر گرفتید’ من ک یی جوون ایرانی ام و از ۱۶ سالگی تاحالا تو این مملکت زحمت کشیدم الان ۴۰سالم شده و هنوز نتونستم یی ماشین نو و دلخواهم رو بخرم’ لعنت ب باعث و بانیش’ لعنت ب شماهایی ک فقط بفکر سود و پرکردن جیب خودتون هستید

    پاسخ

    واقعا به صورت اقساطی عالیه.منم مبخوام

    پاسخ

    طرح فروش اقساطی طرح عالی است ، اگر اجرایی شود بنده به شخصه جهت متقاضی خرید اقساطی هستم. قاعدتا دلال بازی کاهش می یابد.

    پاسخ