;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم و هفتم جوکر اعلام شد

تاریخ پخش فصل ششم و هفتم جوکر بلاخره مشخص شد. پخش فصل‌های جدید جوکر، از هفته آینده آغاز خواهد شد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات مربوط به میهمانان این برنامه هم آشنا شویم.

با توجه به محبوبیت زیاد سریال جوکر، ببیندگان در مورد تاریخ پخش فصل ششم و هفتم جوکر کنجکاو بوده و بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد آن هستند. زمان پخش این سریال روزهای دوشنبه است ولی این هفته بنابر شهادت حضرت علی (ع) روز چهارشنبه پخش خواهد شد.

تاریخ پخش فصل ششم و هفتم جوکر

مجموعه جوکر درواقع یک برنامه رئالیتی‌شو است. (Reality Show) به برنامه‌هایی در دنیا گفته می‌شود که تمام اتفاقات آن واقعی هستند و فیلم‌نامه‌ای از قبل برایش طراحی نشده است. درواقع کارگردان در رئالیتی‌شو کات نمی‌دهد و هیچ توقفی به صحنه‌ها نمی‌خورد. دیدن یک مسابقه کمدی و هیجان‌انگیز در اوقات فراغت، به همراه خانواده و دوستان می‌تواند بهترین گزینه تفریحی باشد.

تایخ پخش سریال جوکر

همانطور که می‌دانید مجموعه جوکر ایرانی یک رئالیتی‌شو با قوانین خاص خود است که در آن بازیگران باید با تمام نمک داشته و نداشته خود بقیه را بخندانند؛ اما خودشان نخندند. درصورتی که یکبار لبخند بزنند و یا بخندند، کارت زرد می‌گیرند و درصورت تکرار مجدد، از بازی اخراج می‌شوند. این رقابت با تعداد هشت نفر و در یک اتاق نشیمن بزرگ، به مدت شش ساعت انجام می‌شود.

خیلی از افراد مشتاقانه منتظر رسیدن تاریخ پخش فصل ششم و هفتم جوکر هستند. خبر خوب برای این افراد این است که فصل جدید جوکر از هفته آینده شروع خواهد شد.

میهمانانی که توانسته‌اند به فصل جدید جوکر راه یابیند، آقایان هومن حاج عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و رضا شفیعی جم هستند.

در واقع، مهمانان فصل ششم برنامه جوکر ترکیبی از نفرات فصل‌های گذشته این مجموعه هستند، که یا کم خندیده‌اند و یا بیشتر دیگران را خندانده‌اند. دو فصل شش و هفت جوکر، فصل‌های ویژه این برنامه هستند و در پنج قسمت، مهمان خانه‌های مردم خواهند بود.

زمان پخش سریال کمدی جوکر در پلتفرم فیلیمو، دوشنبه‌های هر هفته است. جوکر این هفته به احترام ایام شهادت امام علی (ع)، روز چهارشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش خواهد شد و بعد از آن به روال عادی خود بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل ششم و هفتم جوکر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر