;
coinex

طرح فروش اقساطی کرمان موتورز از 6 اردیبهشت 1401 [+شرایط و قیمت محصولات]

از امروز (6 اردیبهشت) طرح فروش اقساطی کرمان موتورز آغاز شده است. این خودروها شرایط پرداخت ویژه دارند و در عرض یک ماه (30 روز کاری) تحویل داده می‌شوند.

در طرح فروش اقساطی کرمان موتورز  خودروهای جک S5، جک J4 و جک T8 ارائه شده‌اند. با این خبر همراه ما باشید تا با قیمت و شرایط اقساطی هر یک از این خودروها آشنا شویم.

طرح فروش اقساطی کرمان موتورز

جک S5

خودرو جک مدل S5، با قیمت نهایی 935 میلیون تومان عرضه می‎‌شود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری است و در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک ارائه خواهد شد. برای پرداخت اقساط این خودرو هر سه ماه یک بار چک خواهید داد و تاریخ اولین چک، 1401/05/15 است.

فروش ویژه کرمان موتور

شرایط پرداخت جک S5، به صورت 18 و 30 ماهه بوده که انتخاب هر یک بر عهده مشتری است. در صورت انتخاب اقساط 18 ماهه، مبلغ 500 میلیون تومان و در صورت انتخاب اقساط 30 ماهه مبلغ 550 میلیون تومان به حساب شرکت واریز خواهید کرد.

جک J4

کمپانی کرمان موتورز، خودرو جک J4 را نیز با شرایط ویژه به فروش می‌رساند. قیمت این خودرو، 465 میلیون تومان است که شرایط پرداخت 30 و 18 ماهه دارد. رنگ‌های ارائه شده جک عبارتند از سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک.

فروش اقساطی جک

اگر پرداخت 18 ماهه را برای اقساط خود تعیین کنید، در وهله اول مبلغ 200 میلیون تومان و در صورت انتخاب اقساط 30 ماهه باید 250 میلیون تومان پرداخت کنید.

 

جک T8

خودرو جک T8، قیمتِ 917 میلیون تومانی دارد که می‌توانید این مبلغ را به صورت اقساط 18 و 30 ماهه انتخاب کنید. به عنوان مبلغ پیش پرداخت در اقساط 18 ماهه، 400 میلیون تومان و در اقساط 30 ماهه مبلغ 450 میلیون تومان پرداخت خواهید کرد. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری ارائه می‎‌شود.

فروش اقساطی جک

 

شرایط کلی برای خودروهای جک کرمان موتورز

تا پایان اقساط، خودرو در رهن شرکت بوده و بعد از آن به نام شما، سند خواهد خورد. این شرکت خودروهایش را با بیمه به مشتریان واگذار می‌کند و مبلغ بیمه را نیز به اقساط اضافه می‌کند. قیمت این خودروها بر اساس تعرفه سال جاری مشخص شده است، در صورت تغییر قیمت، هزینه اضافی بر عهده مشتری خواهد بود. کلیه هزینه‌ها شامل مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث و … هم باید توسط خریدار پرداخت گردد.

برای چک کردن مشخصات دقیق به وب سایت کرمان موتورز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش اقساطی کرمان موتورز چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر