;
coinex

هیدئو کوجیما بازی جدیدی برای Play Station 5 می‌‌سازد

با توجه به تصویر اخیری که توسط کوجیما توییت شده است، به نظر می‌رسد که این کارگردان بزرگ در حال ساخت بازی جدیدی برای Play Station 5 است. با تکراتو همراه باشید.

همگی کارگردان سرشناس و معروف، آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) را به‌خاطر سری بازی‌های متال گیر سالید می‌شناسیم. بازی که پس از انتشار سرو صدای زیادی به‌پا کرد و هر روز مخاطبان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این کارگردان محبوب در سال 2005 استودیو کوجیما پروداکشنز را تحت کنترل شرکت کونامی تأسیس نمود و بیش از سی سال در آن به ساخت بازی و سری بازی Metal Gear Solid پرداخت. اما در سال 2015 بعد از کشمکش‌هایی که با شرکت کونامی به‌وجود آمد، تصمیم به جدا شدن از آن گرفت و Kojima Productions را به عنوان یک استودیوی مستقل با پشتیبانی پلی استیشن درآورد. با توجه به آخرین اخبار بازی در ماه مارس آقای کوجیما فاش کرد که پس از پنج سال قرار است از توکیو که مقر اصلی دفتر وجیما پروداکشنز است، نقل مکان کند.

آیا بازی جدیدی از کوجیما برای Play Station 5 در حال ساخت است؟

با توجه به تصویری که کوجیما در توییتر خود منتشر کرده، ظاهرا دفتر جدید Kojima Productions را می‌بینیم. اما اگر با دقت به سمت راست پس زمینه این تصویر نگاه کنید، به وضوح کیت توسعه Play Station 5 را خواهید دید که تمامی کابل‌های آن متصل است. این بدان معنا است که این کیت در حال حاضر روشن و در مرحله توسعه قرار دارد.

همچنین اولین بار در سال گذشته بود که گزارش شد آقای Kojima در حال توسعه یک بازی برای پلتفرم Xbox است. این پروژه که گفته می‌شود از فناوری ابری مایکروسافت استفاده می‌کند تا چند هفته پیش همچنان فعال بوده است.

کوجیما بازی جدیدی برای Play Station 5 می‌ سازد

 

کوجیما بازی جدیدی برای Play Station 5 می‌ سازد

اخیراً گمانه زنی‌ها مبنی بر این‌که کوجیما پروداکشنز می‌تواند استودیوی بعدی باشد که توسط سونی خریداری می‌شود، افزایش یافت. این گمانه‌زنی‌ها پس از به روز رسانی وب‌سایت پلی‌استیشن سونی آغاز شد. اما کوجیما با انتشار یک عکس در توییتر، ادعا کرده که کوجیما پروداکشنز قصد دارد مستقل بماند. لازم به ذکر است که سونی در یک سال گذشته، Haven ،Bluepoint Games ،Housemarque ،Nixxes Software و Firesprite را خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد خریداری شدن استودیو کوجیما پروداکشنز توسط سونی و ساخت بازی جدید برای Play Station 5 توسط این استودیو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VIDEOGAMESCHRONICLE

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر