ایلان ماسک نتفلیکس را هم می‌خرد؟

قبل‌تر ایلان ماسک از نتفلیکس انتقاد کرد. اما حالا با خرید توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار احتمالِ خرید نتفلیکس از سوی ایلان ماسک را می‌توان در جریان انداخت. با ما بمانید تا علت گمانه‌زنی‌ها را برای خرید نتفلیکس توسط ایلان ماسک برای شما شرح دهیم.

ماسک در واکنش به سقوط سهام نتفلیکس در توییتر می‌نویسد: «ویروس ذهنی [جنبش] بیداری نتفلیکس را غیرقابل دیدن کرده است.»

ایلان ماسک نتفلیکس را هم می‌خرد؟

خرید نتفلیکس از سوی ایلان ماسک, خرید نتفلیکس توسط ایلان ماسک, خرید توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار
خرید نتفلیکس از سوی ایلان ماسک, خرید نتفلیکس توسط ایلان ماسک

سهام نتفلیکس طی روزهای گذشته با کاهش ۸۵ درصدی مواجه شده بود. حالا این گمانه‌زنی وجود دارد که ایلان ماسک پس از خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار، آیا مایل به خریدن این غول بزرگ دنیای هنر هفتم را دارد یا خیر؟

خرید توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار

دوشنبه، 25 آوریل (5 اردیبهشت)، هیات مدیره توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید سهام این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار موافقت کرد. این مبلغ، پیشنهاد نهایی ماسک بود. او تقریبا دو هفته قبل اعلام کرد که قصد خرید توییتر را دارد و برای آن، 43 میلیارد دلار پرداخت می‌کند و گفت که اگر با پیشنهاد او موفقت نشود، درباره موقعیت خود به‌عنوان سهامدار توییتر، تجدیدنظر خواهد کرد.

خرید نتفلیکس از سوی ایلان ماسک

خرید نتفلیکس از سوی ایلان ماسک, خرید نتفلیکس توسط ایلان ماسک, خرید توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار
خرید نتفلیکس از سوی ایلان ماسک, خرید نتفلیکس توسط ایلان ماسک

ماسک طی ماهی که گذشت به سمت جریانِ تعدد شبکه‌های استریم ویدیو واکنش نشان داده است و گفته بود استفاده از سرویس‌های استریم ویدیوی متعدد برای انسان‌ها به منجلابی کابوس‌وار بدل شده و آنان را به سمت فضاسازی‌های غیرقانونی سوق داده است.

سوال اساسی اینجاست که آیا ایلان ماسک با توجه به پیشینه‌ای که در دنیای واقعیت مجازی برای خود ساخته و از تکنولوژی نهایت استفاده را کرده تا انسان به سمت از خودبیگانگی حرکت کند، آیا این انتقادهای اخیر او از یک غولِ سینمایی می‌تواند میلش را به خرید نتفلیکس نشان دهد؟

ماسک می‌نویسد:

سرگرمی تبدیل شده است به کابوس نام کاربری/ رمز عبور/ تأیید دو مرحله‌ای.

او در توییت دیگری اضافه می‌کند:

ام. نایت شیامالان باید یک فیلم ترسناک در موردش بسازد – برای همه قابل‌درک خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایلان ماسک نتفلیکس را هم می‌خرد؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *