;
coinex

استقبال از پلتفرم توکن سوزی شیبا اینو ؛ توکن ریوشی چیست؟

پلتفرم توکن سوزی شیبا اینو مدت کوتاهی پس از ‌راه‌اندازی آن که در هفته گذشته انجام شد، بین کاربران محبوبیت فراوانی به دست آورد. برای آشنایی بیشتر با توکن ریوشی با ما همراه باشید.

بر اساس توییتی که توسط حساب رسمی پروژه محبوب ارزهای دیجیتال، یعنی شیبا اینو منتشر شده است، بیش از هشت میلیارد توکن Shiba Inu (SHIB) طی 24 ساعت گذشته به کمک یک پورتال توکن سوزی برای همیشه از گردش خارج شدند.

توکن سوزی به فرآیند ارسال توکن به آدرس‌های مرده گفته می‌شود. هدف پلتفرم‌های توکن سوزی سازماندهی بیشتر فرآیند حذف‌ توکن‌های در گردش است.

توکن ریوشی چیست؟

پرتال جدید توکن سوزی هفته گذشته با مشارکت یک پروژه مالی غیرمتمرکز Ryoshi’s Vision (ملقب به RYOSHI) راه‌اندازی شد. صاحبان شیبا اینو علاوه بر افزایش قیمت توکن در پی کاهش دائمی عرضه در گردش این ارز، قادر به دریافت توکن‌ ریوشی در ازای توکن‌های burntSHIB خواهند بود. شیبا اینو با حداکثر میزان عرضه یک کوادریلیون توکن شروع به کار کرد.

استقبال از پلتفرم توکن سوزی شیبا اینو ؛ توکن ریوشی چیست؟

ریوشی (خالق مستعار این توکن)، نیمی از میزان عرضه این توکن را به ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم هدیه داد. بوترین نیز در ماه می تصمیم گرفت 50 تریلیون توکن SHIB را به یک صندوق امدادی بیماری‌های همه‌گیر اهدا کند. در همان ماه، Buterin حدود 410 تریلیون توکن را سوزاند که این فعالیت منجر به افزایش قیمت توکن شیبا شد.

پلتفرم توکن سوزی شیبا چه تاثیری بر روی قیمت این توکن گذاشته است؟

در حال حاضر، 49 تریلیون توکن شیبا در گردش قرار دارد. در ماه اکتبر و پس از یک اصلاح قابل توجه، شیبا به دلیل افزایش قیمت شدید خود مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. با وجود تلاش‌های جوامع کریپتوکارنسی برای سوزاندن این توکن، قیمت SHIB همچنان تحت فشار است.

قیمت فعلی SHIB نسبت به بالاترین قیمت آن در ماه اکتبر حدود 73.59 درصد کاهش داشته و هم اکنون با قیمت 0.00002262 در صرافی‌های بزرگ معاملات اسپات در حال معامله شدن است.

شیبا اینو همچنان پانزدهمین توکن بزرگ دنیا از لحاظ ارزش بازار است (یک رتبه پایین‌تر از رقیب خود یعنی دوج کوین).

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توکن سوزی شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر