;
coinex

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT جهان کیست؟

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT جهان است که شهرت زیادی دارد. ما در این نوشتار از تکراتو، به معرفی این شخص مشهور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT جهان در سال گذشته، هزینه بسیار زیادی برای یک توکن غیر قابل معاوضه پرداخت کرد. به همین دلیل هم این فرد توانست شهرت زیادی در میان سرمایه‌گذاران این بازار کسب کرده و توجه این افراد را به سمت خود جلب کند. اگر شما هم می‌خواهید این فرد را بیشتر بشناسید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید. ما در این نوشتار، این فرد مشهور را برای شما معرفی کرده و هدف وی از خرید این NFT گران‌قیمت را توضیح خواهیم داد.

همان طور که می‌دانید، افراد برای خرید NFTها هزینه‌های متفاوتی می‌کنند. علاوه بر این، اگر با این حوزه آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این NFTها با هزینه‌های متنوعی در بازار ارائه می‌شوند. این موضوع به میزان طرفداران NFT و سازنده آن بستگی دارد که قیمت آن را بالا یا پایین می‌برد.

شاید برای شما جالب باشد که تقریباً در سال گذشته، یکی از سرمایه‌گذاران هندی در بازار ارزهای دیجیتال، گران‌قیمت‌ترین NFT در سطح جهان را خریداری کرد. نام اصلی او ویگنش ساندارسان (Vignesh Sundaresan) با نام مستعار متاکوان است. افراد زیادی در حوزه رمزارزها با این فرد آشنایی دارند و برخی دیگر هم تنها نام او را شنیده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید با هویت و هدف این فرد از خرید گران‌قیمت‌ترین NFT موجود آشنا شوید، ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT است که شهرت زیادی در این حوزه دارد. این فرد یکی از گران‌ترین توکن‌های غیر قابل تعویضی که تاکنون وجود داشته را خریداری کرده است. به همین دلیل هم بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به NFT با وی آشنا هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که این فرد توانسته تأثیر بالایی بر صنعت ارز دیجیتال داشته باشد و آن را تا حد زیادی رونق دهد.

متاکوان (MetaKovan)

پیش‌ازاین متوجه شدید که متاکوان گران‌ترین NFT را خریداری کرده است. به همین منظور، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که پرفروش‌ترین و گران‌ترین NFTها کدام‌اند؟ برای پاسخ به این سؤال، می‌توانید نوشتار مربوط به آن را مطالعه فرمایید.

اگر شما هم اخیراً وارد این بازار شده‌اید و نمی‌دانید باید کدام توکن یا ارز دیجیتال را بخرید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین ارز دیجیتال متاورس برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 بیندازید. اول از همه، بهتر است درک کنید که کالکشن NFT چیست و آموزش ساخت آن چگونه است؟ اگر ما هم یک سازنده NFT باشیم، بهتر است بدانیم که چگونه NFT بفروشیم؟ در نوشتار مربوط به آن، می‌توانید بهترین راهکارهای تبلیغ و مارکتینگ کالکشن توکن NFT را بشناسید.

متاکوان کیست؟

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT یک کارآفرین هندی در حوزه بلاک‌چین است که در ابتدا، هویت او مشخص نبود و بعد از مدتی، مردم او را شناختند. او مدتی قبل، یک اثر هنری NFT را به قیمت 69.3 میلیون دلار خریداری کرد و خرید خود را به‌عنوان گران‌ترین NFT موجود در جهان ثبت کرد. مهم‌ترین هدفی که او برای خرید این NFT داشت، برابری نژادی بود.

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، نام اصلی متاکوان ویگنش ساندارسان (Vignesh Sundaresan) است. او که یک برنامه‌نویس بوده و در سنگاپور زندگی می‌کند، روز پنج‌شنبه در یک پست وبلاگ خود اعلام کرد که گران‌ترین اثر هنری دیجیتال که تابه‌حال فروخته شده را خریداری کرده است. وی افزود که هدف او از این کار این بوده که به سرخ‌پوستان و رنگین‌پوستان در هند و سراسر جهان، نشان دهد که آن‌ها هم می‌توانند از هنر حمایت کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این خرید جذاب، بیشتر از 22 میلیون نفر حضور داشتند که مناقصه این هنر دیجیتالی را مشاهده می‌کردند. این مناقصه در تاریخ 11 مارس روی داد که در آن، ویگنش ساندارسان با نام مستعار متاکوان توانست ارز دیجیتالی بیپل با نام The First 5000 Days را خریداری کند. همان طور که گفتم، هویت این فرد در ابتدا نامشخص بود؛ درحالی‌که بعد از گذشت مدتی، هویت او آشکار شد و توجه افراد علاقه‌مند به NFT را به خود جلب کرد.

گران‌قیمت‌ترین هنر دیجیتالی

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT

بعدازاین که متوجه شدید متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT نزدیک به 70 میلیون دلار برای خرید یک هنر دیجیتالی پرداخت کرده است، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که این هنر به چه صورت است؟ شاید با خود فکر کنید که این هنر تا چه اندازه می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد؟ برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که این هنر، یک تصویر دیجیتالی بود که از 5000 تصویر تشکیل شده است.

علاوه بر این، خوب است بدانید که این هنر را می‌توان به‌عنوان اولین هنر دیجیتالی مبتنی بر NFT دانست که تابه‌حال در یک حراج بزرگ به فروش رسیده است. این NFT قبل از این‌که قیمت‌ها تا حد سرسام‌آوری رشد کنند، از 100 دلار آغاز شد.

شایان ذکر است که یک NFT یا توکن غیر قابل تعویض، از همان فناوری بلاک‌چینی استفاده می‌کند که ارزهای دیجیتال هم بکار می‌برند. با استفاده از دنیای مجازی، شما این امکان را دارید که هر چیزی را به توکن تبدیل نمایید. برای مثال، شما می‌توانید کارت‌های تجاری هنری گرفته تا کارت‌های ورزشی را جمع‌آوری و به اقلام مجازی تبدیل کنید. همان طور که می‌دانید، این توکن‌ها کاملاً منحصربه‌فرد خواهند بود و به‌هیچ‌عنوان قابل معاوضه نخواهند بود.

بازار خریدوفروش هنرهای دیجیتالی

باتوجه‌به رونق بی‌سابقه دنیای ارزهای دیجیتال، خریدوفروش NFTها هم با رشد بسیار چشم‌گیری مواجه شده است. به همین دلیل هم می‌توان گفت که خرید متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT یک انقلاب طوفانی در دنیای ارزهای دیجیتال و هنر ایجاد کرده است. به بیانی دیگر، بسیاری از سازندگان به سمت ساخت توکن‌های NFT و هنرها دیجیتالی روی آورده و درباره آن امیدوار شده‌اند.

خرید این توکن‌ها با قیمت‌های بالا، سرمایه‌گذاران و سازندان ثروتمند را به رجزخوانی درباره حق مالکیت خود، ترغیب کرده است. حتی اگر بتوانیم کار هنری را تا ابد به‌اشتراک گذاریم و آن را تنها به‌صورت دیجیتالی و آنلاین مشاهده کنیم، باز هم می‌توان برای آن ادعاهایی داشت. به همین دلیل و در همین حین است که سرمایه‌گذاران هنرهای دیجیتالی، این موضوع را یک کالای جدید می‌دانند که می‌توان آن را معامله کرد و از این طریق، به درآمد رسید.

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT

بعدازاین که متاکوان در مناقصه خرید گران‌ترین NFT جهان پیروز شد، از طریق Christie جمله‌ای منتشر کرد. او گفت که وقتی شما به توکن‌های غیر قابل معاوضه باارزش فکر می‌کنید، این NFT می‌تواند همه هنرهای موجود در ذهن شما را شکست دهد.

زندگی ویگنش ساندارسان (Vignesh Sundaresan)

اکنون شاید برخی از افراد گمان کنند که ویگنش ساندارسان (Vignesh Sundaresan) که گران‌ترین NFT موجود در بازار را خریداری کرده، از نظر مالی از ابتدا ثروتمند بوده است. درحالی‎که اصلاً این‌گونه نیست. ساندارسان در یک پست وبلاگ خود اعلام کرد که در ابتدا، او فقط یک دانشجوی مهندسی (برنامه‌نویسی) بوده که اصلاً پول زیادی نداشته است. به دلیل کشف ارزهای دیجیتال در سال 2013، او توانست رشد زیادی در این حوزه کسب کرده و به متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT تبدیل شود.

البته شایان ذکر است که متاکوان، اولین فردی نیست که گران‌ترین NFT جهان را خریداری کرده است. قبل از او، جف کونز و دیوید هاکنی هم NFTهای گران‌قیمت را خریداری کردند و به همین دلیل هم متاکوان در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، ساندارسان از سال 2013 با صنعت کریپتو آشنا و به این حوزه جذب شد. ازآنجاکه در آن زمان بیت‌کوین یکی از شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال روز بود، متاکوان هم به سمت این رمزارز روی آورد. بعدازاین که او توانست در خدمات مالی مربوط به بیت‌کوین موفق شد، توانست یک صرافی معتبر با نام Coins-e را راه‌اندازی کند. ازآنجاکه در سال 2013 بازار رمزارزها رشد زیادی داشت، او توانست بیشتر از 14000 کاربر را به این صرافی خود جذب کند.

در تابستان بعد، او این صرافی را با قیمتی نزدیک به 160000 دلار به فروش رساند و بدون اتلاف وقت، این پول را در پروژه دیگر سرمایه‌گذاری کرد. برای مثال، او پروژه‌ای با نام BitAccess را تأسیس کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد که چندین دستگاه خودپرداز BTC را نصب کنند.

ازآنجاکه ساندارسان در اغلب این پروژه‌ها موفق عمل کرد، به سمت ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم (ETH) روی آورد. او در همان ابتدای کار، مقدار زیادی پول را در اتریوم سرمایه‌گذاری کرد و عرضه اولیه ETH را خرید.

سخن نهایی

متاکوان (MetaKovan) مالک گران ترین NFT شهرت زیادی در بازار رمزارزها دارد و توانسته خود را در سراسر این جهان به شهرت برساند. ما در این نوشتار از تکراتو، اطلاعاتی درباره این سرمایه‌گذار موفق در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اگر شما هم می‌خواهید درباره این فرد موفق بدانید، می‌توانید تنها چند دقیقه وقت بگذارید و این متن را مطالعه فرمایید. مطمئناً مطالعه این نوشتار می‌تواند کمک شایانی به شما داشته باشد.

سؤالات متداول

متاکوان کیست؟

متاکوان با نام اصلی ویگنش ساندارسان، از مدت‌ها قبل در حوزه ارزهای دیجیتال بوده که اخیراً یکی از گران‌ترین NFTها موجود در بازار را خریداری کرده و به همین دلیل هم شهرت زیادی در این بازار کسب کرده است.

متاکوان چقدر برای گران‌ترین NFT هزینه کرد؟

او نزدیک به 70 میلیون دلار برای خرید یک هنر دیجیتالی هزینه کرد.

مهم‌ترین هدف متاکوان از خرید گران‌ترین NFT در بازار چه بود؟

با خرید این NFT، متاکوان قصد داشت برابری نژادی را به نمایش بگذارد و به مردم بفهماند که افراد هندی هم به هنر اهمیت می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

منبع: thenationalnews

نظر شما درباره ویگنش ساندارسان، مالک گران ترین NFT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر