;
coinex

پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران 7 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده آلومینیوم نساجی 7 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال جام حذفی ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال آلومینیوم اراک نساجی مازندران به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی آلومینیوم اراک نساجی مازندران را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه آلومینیوم نساجی را تماشا کنید.

پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران 7 اردیبهشت 1401

آلومینیوم و نساجی تهران بعد از درهم کوبیدن تیم‌های تهرانی، حال در فینال جام حذفی رو به روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. این جدال حواشی زیادی با خود داشته است و مثل اینکه در عمر خرید بلیط این بازی مشکلاتی پیش آمده است.

پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران 7 اردیبهشت 1401
پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران 7 اردیبهشت 1401, پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران, آلومینیوم اراک نساجی مازندران 7 اردیبهشت 1401, پخش زنده فوتبال, جام حذفی, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه سه,

رحیم درزی‌خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران در این باره می گوید: « بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند. تمامی هیات‌های فوتبال در سطح شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران هستند و انشاالله در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم. از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.»

ساعت بازی آلومینیوم نساجی کی است؟

ساعت بازی دو تیم نساجی و آلومینیوم نیز 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده آلومینیوم نساجی

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده آلومینیوم اراک نساجی مازندران 7 اردیبهشت 1401 از شبکه ۳

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر