;
coinex

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده لیورپول ویا رئال را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده لیورپول ویا رئال امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لیورپول ویا رئال به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی لیورپول ویا رئال را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه لیورپول ویا رئال را تماشا کنید.

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401

لیورپول پس از صدرنشینی در گروه مرگ مسابقات با حضور اتلتیکومادرید، پورتو و میلان و کنار زدن اینتر در مرحله یک هشتم نهایی، بنفیکا را هم در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرد تا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان قرار بگیرد. مسیر صعود ویارئال اما سخت‌تر و غافلگیرکننده‌تر بوده است. زیردریایی زرد، پس از صعود به‌عنوان تیم دوم گروهی که منچستریونایتد، آتالانتا و یانگ بویز در آن حضور داشتند، یوونتوس را در مرحله یک هشتم نهایی و پس از آن بایرن مونیخ را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرد تا شگفتی‌ساز غول‌کش این فصل از رقابت‌ها لقب بگیرد.

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401
پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401, پخش زنده لیورپول ویا رئال, لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401, پخش زنده فوتبال, لیگ قهرمانان اروپا, پخش آنلاین بازی لیورپول ویا رئال, پخش زنده مسابقه لیورپول ویا رئال,

حالا سومین غول سر راه شاگردان اونای امری قرار گرفته است، تیمی که شاید از دو رقیب قبلی ویارئال در اروپا، آماده‌تر باشد. لیورپول در عین حال که می‌خواهد هفتمین قهرمانی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند، نیم‌نگاهی هم به لیگ برتر انگلیس دارد، جایی که با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول قرار گرفته است. این دوازدهمین باری است که لیورپول به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. از این حیث لیورپولی‌ها با منچستریونایتد در تعداد حضور در مرحله نیمه نهایی برابر هستند.

ساعت بازی لیورپول ویارئال کی است؟

ساعت بازی دو تیم ویارئال و لیورپول نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول ویارئال

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401 از شبکه ۳

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401 از BT Sport

پخش زنده لیورپول ویا رئال 7 اردیبهشت 1401 از beIN Sport

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر