;
coinex

بازی Call of Duty Warzone تعداد 50 میلیون کاربر فعال خود را از دست داد

طبق آخرین گزارش مالی که توسط اکتیویژن بلیزارد منتشر شده، بازی Call of Duty Warzone طی یک سال گذشته 50 میلیون کاربر فعال خود را از دست داده است. با تکراتو همراه باشید.

Call of Duty Warzone تعداد زیادی کاربر فعال را در دوازده ماه گذشته از دست داده است. به‌نظر می‌رسد که 2021-2022 سال خوبی برای Call of Duty Warzone نبوده؛ زیرا 50 میلیون بازیکن فعال این فرنچایز از دست رفته است.
طبق گزارش مالی سه ماهه اخیر اکتیویژن، این کمپانی در سال 2022 با کاهش چشمگیر کاربران فعال خود در بازی Call of Duty Warzone مواجه شد. اما در سال 2021 این عنوان به دلیل محبوبیت بیش از اندازه‌ای که پیدا کرد، در مجموع 150 میلیون بازیکن فعال به‌دست آورد.

در حالیکه ظاهرا سرعت رشد کاربران در طول سال اخیر تغییر کرده و Call of Duty Warzone تقریباً 50 میلیون بازیکن خود را از دست داده، اما خوشبختانه ریزش کاربران فعال این فرنچایز تاثیر زیادی در فروش Activision Blizzard به کمپانی مایکروسافت نخواهد گذاشت. اگر این گزارش قبل از خرید مایکروسافت به صورت عمومی منتشر می‌شد، این موضوع برای سرمایه‌گذاران یک مشکل بزرگ ایجاد می‌کرد. اما اکتیویژن شانس بزرگی داشت که این اتفاق نیفتاد.

کاهش قابل توجه بازیکنان فعال بازی Call of Duty Warzone

در زمان نگارش این خبر، Call of Duty Warzone در حال حاضر 100 میلیون بازیکن فعال دارد. این رقم به تنهایی هم‌چنان می تواند بسیار قابل توجه باشد و بار سنگینی را بر روی سرورهای این بازی ایجاد کند. با این حال از دست دادن 50 میلیون بازیکن فقط  در طی یک سال، عدد کاملا قابل توجهی است.

بازی Call of Duty Warzone تعداد 50 میلیون کاربر فعال خود را از دست داد، اما چرا؟

بدیهی است که کاستی‌های Activision در بهبود Warzone نقش بزرگی در کاهش تعداد بازیکنان داشت. با وجود باگ‌ها و اشکالات مداوم در بازی و موج بی پایان از تقلب‌هایی که کاربران هر لحظه در این عنوان انجام می‌دهند، دیگر بازیکنان از این مشکلات خسته شده و به ناچار دست از بازی کردن می‌کشند.

ما کاملا مطمئن هستیم که Activision از وضعیت به‌وجود آمده آگاه است و برنامه‌هایی برای بهبود این عنوان محبوب خواهد داشت. با توجه به این‌که Call of Duty یکی از فرنچایزهای اصلی Activision است و حالا هم که آن‌ها قصد دارند از انتشار آن به صورت سالانه جلوگیری کنند، می‌توانند زمان بیشتری برای کار روی Call of Duty Warzone داشته باشند. اگر این اتفاق به سرانجام برسد، می‌توان امیدوار بود که یک‌بار دیگر شاهد افزایش تعداد بازیکنان باشیم.

حالا که صحبت از Warzone شد، این را هم اضافه کنیم که توسعه Call of Duty Warzone Mobile هم‌چنان در حال انجام است و تاریخ انتشار دقیقی هم هنوز توسط اکتیویژن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی Warzone چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: clutchpoints

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر