;
coinex

سیستم مورد نیاز بازی Diablo Immortal برای پی‌سی مشخص شد

با توجه به آخرین اخبار بازی که از بلیزارد منتشر شد، عنوان Diablo Immortal برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد. حال سیستم مورد نیاز بازی Diablo Immortal نیز مشخص شده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر همراه تکراتو باشید.

کمپانی بلیزارد اخیرا از تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal خبر داد. این عنوان که به‌صورت رایگان (Free to Play) و در سبک MMORPG آخرین مراحل توسعه خود را طی می‌کند، در تاریخ دوم ژوئن (12 خرداد) برای پلتفرم موبایل عرضه می‌شود. اما خبر مهمی که در این رویداد اخیر بلیزارد حائز اهمیت بود، انتشار این بازی برای پلتفرم پی‌سی بود. تا قبل از این، قرار بود که Diablo Immortal به‌صورت انحصاری برای پلتفرم موبایل عرضه شود. اما کمپانی بلیزارد برای این‌که طرفداران این بازی را تا زمان انتشار نسخه بعدی و اصلی آن یعنی Diablo 4 سرگرم نگه دارد، تصمیم گرفت این بازی را در دسترس کاربران پی‌سی نیز قرار دهد.

سیستم مورد نیاز بازی Diablo Immortal برای پی‌سی

بازی دیابلو ایمورتال بر روی پی‌سی از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد. داستان این بازی پنج سال بعد از Lord of Destruction Expansion دیابلو 2 و قبل از Diablo 3 در جریان خواهد بود. بازیکن بازی را از منطقه Wortham شروع کرده در طی مسیر داستانی بازی به شهر بزرگ Westmarch رسیده و همین‌طور از منطقه Wortham نیز دیدن خواهد کرد. داستان Diablo Immortal درگیری دو فرقه Immortals و Shadows را روایت می‌کند. یکی از قابلیت‌های مهم این بازی که بسیار هیجان انگیز خواهد بود این است که شما می‌توانید بدون این‌که شخصیت جدیدی بسازید، بین کلاس‌های مختلف سوییچ کنید. این بازی دارای 6 کلاس مختلف نظیر Monk ،Barbarian ،Wizard ،Necromancer ،Demon Hunter و Crusader خواهد بود.

سیستم مورد نیاز بازی Diablo Immortal برای پی‌سی مشخص شد

بازی Diablo Immortal از cross-play و cross-progression پشتیبانی می‌کند، به این معنا که شما می‌توانید مراحل بازی را با دوستان خود چه در پلتفرم موبایل و چه پی‌سی به‌صورت آنلاین و هم‌زمان تجربه کنید. عرضه این عنوان بر روی موبایل و پی‌سی برای دوم ژوئن (12 خرداد) برنامه ریزی شده است. در ادامه سیستم مورد نیاز بازی Diablo Immortal را برای پی‌سی مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Diablo Immortal

Operating System Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 / Windows® 11 (64-bit)
Processor Intel® Core™ i3 or AMD™ FX-8100
Video NVIDIA® GeForce® GTX 460, ATI Radeon™ HD 6850 or Intel® HD Graphics 530
Memory 4 GB RAM
Internet Broadband Internet connection
Resolution 1920 x 1080 minimum display resolution

سیستم پیشنهادی مورد نیاز برای Diablo Immortal

Operating System Windows® 10 / Windows® 11 (64-bit)
Processor Intel® Core™ i5 or AMD Ryzen™ 5
Video NVIDIA® GeForce® GTX 770 or AMD Radeon™ RX 470
Memory 8 GB RAM
Internet Broadband Internet connection
Resolution 1920 x 1080 minimum display resolution

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سری بازی‌های Diablo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: wowhead

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر