;
coinex

پوستر و تریلر جدیدی از Doctor Strange 2 منتشر شد

اخیرا پوستر و تریلر جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 توسط مارول استودیو منتشر شده است که جزئیاتی از این فیلم را فاش می‌کند. در ادامه‌ی این مطلب با تکراتو همراه باشید.

مدت زیادی تا اکران فیلم Doctor Strange 2 باقی نمانده است، اما انتشار پوستر جدید این فیلم و همچنین تریلر آن، از طرف مارول استودیو، طرفداران این فیلم را بیش‌تر از قبل مشتاق می‌کند.

پوستر و تریلر منتشر شده از فیلم Doctor Strange 2

گفته می‌شود طراحی فوق‌العاده پوستری که به تازگی از فیلم دکتر استرنج 2 منتشر شده، توسط فردی به نام مت فرگوسن انجام شده است. گفتنیست که فرگوسن، یکی از طراح‌های ماهر و معروف دیزنی است. در ادامه این پوستر منحصر‌به‌فرد را تماشا می‌کنید:

فیلم Doctor Strange 2

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تمام نسخه‌های استرنج از جمله دکتر استرنج MCU، دیفندر استرنج، استرنج عالی‌رتبه و نسخه زامبی استرنج در پوستر آمده است که تا به الان هر 4 نسخه در تریلرهای مختلف این فیلم، نمایش داده شدند. در این پوستر، اسکارلت ویچ درست در مرکز پوستر طراحی شده است. همچنین مارول استودیو، به همراه پوستر جدید، فیلمی را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت سم ریمی، هستیم. در ادامه این ویدیو را تماشا کنید:

علاوه بر پوستر و ویدیو، تریلر کوتاهی نیز از فیلم Doctor Strange 2 پخش شده که تصاویر منتشر شده از این فیلم را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با هم به تماشای این تریلر کوتاه و جذاب می‌پردازیم:

بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. مایکل والدرون، جید برتلت و همچنین سازنده سریال Loki نیز نویسندگان داستان فیلم Doctor Strange 2 هستند.

سم ریملی با سابقه کارگردانی در فیلم‌های Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead نیز وظیفه کارگردانی فیلم دکتر استرنج 2 را بر عهده دارد. در نهایت این فیلم در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پوستر جدید فیلم Doctor Strange 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر