;
coinex

دانلود قسمت چهارم سریال مون نایت (Moon Knight) با زیرنویس چسبیده

یکی از مورد انتظارترین سریال‌های ژانر اکشن سریال شوالیه ماه یا مون نایت بود. برای دانلود قسمت چهارم سریال مون نایت (Moon Knight) با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

یکی دیگر از بهترین سریال های 2022 شوالیه ماه بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. این مجموعه جذاب به کارگردانی جرمی اسلیتر در ژانر اکشن و ابرقهرمانی ساخته شده است. اگر از طرفداران ژانر اکشن هستید می‌توانید در ادامه این سریال جذاب را دانلود کنید.

دانلود قسمت چهارم سریال مون نایت (Moon Knight) با زیرنویس چسبیده

مینی‌ سریال شوالیه ماه ساخته جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) که یکی از بهترین سریال های مارول در سال 2022 بوده و براساس شخصیتی به همین نام ساخته شده است. این مجموعه ششمین سریال تلویزیونی MCU در فاز چهارم است. شوالیه ماه تاکنون امتیاز 7.6 از 10 را از بینندگان، و امتیاز 87% را از سوی منتقدین راتن تومیتوز به دست آورده است.

مینی‌ سریال Moon Knight در یک فصل و 6 قسمت داستان مارک اسپکتور – استیون گرنت سرباز نیروی دریایی سابق را به تصویر کشیده است که مبتلا به اختلال چند شخصیتی است.

مارک اسپکتور یک شخصیت تخیلی و ابرقهرمانانه دارد که با زنده شدن مجددش توسط خدای ماه Khonshu در مصر باستان صحنه‌ها جذابی را به وجود می‌آورد.

او طی یک اتفاق صاحب قدرت خدای ماه مصری می‌شود. اما خیلی زود پی می‌برد که این قدرت همان‌قدر که نعمت است، نفرین نیز هست و درگیر ماجرایی تازه می‌شود.

دانلود قسمت چهارم فصل اول سریال شوالیه ماه (Moon Knight) بدون سانسور

دانلود سریال مون نایت (Moon Knight) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال شوالیه ماه (Moon Knight) بدون سانسور / سریال شوالیه ماه (Moon Knight) / دانلود سریال شوالیه ماه (Moon Knight) با زیرنویس چسبیده
  • ژانر: اکشن-ماجراجویی، ابرقهرمانی
  • کارگردان: جرمی اسلیتر
  • بازیگران: اسکار آیزاک، می کالاماوی، کریم الحکیم، اف. موری آبراهام، ایثن هاک
  • تهیه‌کننده‌ها: کوین فایگی
  • شبکه‌ی اصلی: دیزنی پلاس

دانلود قسمت چهارم فصل اول مون نایت (Moon Knight)

دانلود قسمت چهارم فصل اول سریال شوالیه ماه (Moon Knight) بدون سانسور

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال مون نایت (Moon Knight) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر