;
coinex

بروز رسانی تازه Gran Turismo 7 به‌همراه سه خودرو جدید منتشر شد

تازه‌ترین بروز رسانی بازی Gran Turismo 7 با هدف رفع چند مشکل جزئی و اصلاح ایراداتی در ساختار بازی به‌همراه سه خودرو جدید منتشر شد. با تکراتو همراه باشید.

سری بازی‌های Gran Turismo یکی از بهترین بازی‌های سبک شبیه‌ساز رانندگی است که به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن عرضه می‌شود. اگر بخواهیم رقیبی برای آن در نظر بگیریم تنها می‌توان به مجموعه Forza Motorsport مایکروسافت اشاره کرد که برای پلتفرم پی‌سی و اکس‌باکس عرضه می‌شوند.

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از سوی گروه NPD، عنوان Gran Turismo 7 در ماه مارچ توانست عملکرد مالی بسیار خوبی را در آمریکا از خود نشان دهد. ساخته اخیر استودیوی پولی‌فونی توانست در چند کشور اروپایی، در ماه آوریل نیز در رده اول فروش قرار بگیرد. با توجه به موفقیتی که این بازی بدست آورده، دور از ذهن نیست که سازندگان آن بخواهند بروزرسانی‌های متعددی را برای آن در نظر بگیرند. این بروزرسانی‌ها باعث بهبود هرچه بیشتر آن شده و همین‌طور محتوای جدیدی هم منتشر می‌شود.

اضافه شدن سه خودرو جدید در آپدیت تازه Gran Turismo 7

حال با توجه به آپدیت اخیری که برای این عنوان منتشر شده، استودیو پولی‌فونی چند محتوای اضافه برای این بازی منتشر کرده است. آپدیت 1.13 عنوان Gran Turismo 7 ، سه خودرو جدید به‌همراه یک پیست اتوموبیل‌رانی جدید نیز در اختیار بازیکنان قرار داده است. دو خودرو سوبارو که تا به امروز در هیچ‌‎یک از بازی‌های ویدیویی حضور نداشتند و یک خودرو کلاسیک قدیمی سوزوکی به همراه پیست اتوموبیل‌رانی Spa-Francorchamps با این آپدیت در دسترس قرار گرفته‌اند. از آن‌جایی که خودروسازان ژاپنی رابطه خوبی با استودیو Polyphony دارند، بروزرسانی این عنوان برخی از آخرین مدل‌های خودروهای ژاپنی را در دسترس قرار می‌دهد.

بروز رسانی تازه Gran Turismo 7 به‌همراه سه خودرو جدید منتشر شد

به‌روز رسانی 1.13 عنوان GT7 پیست اتوموبیل‌رانی 24 ساعته Spa-Francorchamps که پیشتر به‌صورت جدا نشان داده شده بود را در اختیار بازیکنانی قرار می‌دهد که خواهان رقابت نفس‌گیر با دیگران هستند. این پیست برای مسابقه سریع‌ترین اتومبیل‌ها در Gran Turismo 7 عالی خواهد بود، زیرا ترکیبی هیجان‌ انگیز از مسیرهای مستقیم طولانی به‌همراه پیچ‌هایی چالش برانگیز خواهد بود که بازیکنان را درگیر مسابقه‌ای آتشین خواهد کرد.

به‌روزرسانی این ماه GT7 تنها یکی از محتواهای هیجان انگیز منتشر شده برای Gran Turismo 7 بود. استودیو پولی‌فونی مطمئنا به حمایت از بازی با بروزرسانی‌های متعدد و محتواهای جدید در مدت زمانی طولانی ادامه خواهد داد تا بازیکنان از بازی کردن این اثر لذت کافی را ببرند. در ادامه برخی از محتوای اضافه شده در آپدیت 1.13 این عنوان را خواهید دید.

اضافه شدن سه خودرو جدید

  • Subaru BRZ GT300 ’21
  • Subaru BRZ S ’21
  • Suzuki Cappuccino (EA11R) ’91

اضافه شدن یک پیست اتوموبیل‌رانی 24 ساعته جدید

  • Spa-Francorchamps

اضافه شدن رویدادهای World Circuit جدید

  • World Touring Car 800
  • European Sunday Cup 500
  • Japanese Clubman Cup 550

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سری بازی‌های Gran Turismo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر