;
coinex

زمان راه اندازی متاورس BAYC مشخص شد؛ جهش 45 درصدی ایپ توکن

تیم توسعه‌دهنده بورد ایپ یات کلاب (BAYC) اعلام کرد زمان راه‌ اندازی پروژه متاورس این توکن‌های غیرمثلی، 30 آوریل 2022 (10 اردیبهشت) خواهد بود. پس از اعلام خبر راه اندازی متاورس BAYC قیمت ارز ApeCoin با افزایش 5 درصدی مواجه شد.

اعلام خبر راه‌ اندازی متاورس BAYC هولدرهای این ارز را هیجان زده کرده است. هولدرها اعتقاد دارند افزایش قیمت APE همچنان ادامه خواهد داشت. رشد 5 درصدی قیمت ارز ApeCoin در حالی رخ داد که قیمت سایر رمزارزها در 24 ساعته گذشته روند منفی را دنبال کرده است.

احتمال تداوم رشد Apecoin پس از راه اندازی متاورس BAYC

طی چند هفته گذشته، Apecoin به لطف توکن‌های NFT معروف و گران‌قیمت خود به سر تیتر بسیاری از نشریات مهم تبدیل شده است. این ارز دیجیتال توسط Yuga Labs، شرکتی که مالکیت معنوی مجموعه BAYC را بر عهده دارد، ایجاد شده است. شرکت یوگا لبز در حال حاضر بر روی تولید کمپین‌های بازاریابی جهت جذب سرمایه‌گذاران بیشتر متمرکز شده است.

زمان راه اندازی متاورس BAYC مشخص شد؛ جهش 45 درصدی ایپ توکن

کانال دیسکورد متاورس Bored Ape Yacht Club امروز بازگشایی شد و توانست بیش از 100 هزار نفر را به خود جذب کند. این خبر نشان‌دهنده افزایش تقاضا و تمایل سرمایه‌گذاران برای خرید ApeCoin است.

قیمت ایپ کوین در زمان نگارش این مقاله نسبت به هفته گذشته بیش از 45 درصد رشد داشته است. هر واحد ApeCoin در حال حاضر با قیمت 16.5 دلار معامله می‌شود. این ارز همچنین در رتبه سی‌وپنجم برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد. در صورت حفظ روند صعودی و حرکات قیمت فعلی، ApeCoin ممکن است در کوتاه مدت قیمت 20 دلار را نیز لمس کند.

Apecoin در فضای متاورس چه کاربردی دارد؟

درست همانند سایر ارزهای دیجیتال فعال در حوزه متاورس، APE نیز به منظور انجام معاملات و پرداخت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این ارز روش پرداخت آینده پلتفرم متاورسی MetaRPG خواهد شد. Apecoin اساساً بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود و سازندگان آن اعتقاد دارند پروژه ApeCoin ابزاری برای پیشرفت و اجرای بازی، سرگرمی، کار، رویدادها و موارد دیگر در متاورس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد راه اندازی متاورس BAYC چیست؟ آیا Apecoin در فضای متاورس موفق خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر