;
coinex

فهرست بازیگران و مجریانی که ممنوع التصویر هستند

با توجه به داغ بودن خبر ممنوع التصویری برخی از بازیگران و مجریان، در این خبر تصمیم داریم فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر و دلایل ممنوع‌التصویری آنان را شرح دهیم. با این خبر جنجالی، همراه ما باشید.

اخیرا با ماجرای ممنون التصویر شدن خانم المیرا شریفی و خبر برکناری سروش صحت از کتاب‌باز، فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر ، نظر خیلی از علاقمندان این حوزه را به خود جلب کرده است و خیلی از افراد در شبکه‌های مجازی، در مورد ممنوع التصویری بازیگران و مجریان، انتقادهای زیادی را مطرح کردند. در ادامه در مورد نوع ممنوعیت، سابقه همکاری بازیگران و مجریان ممنوع‌التصویر را برایتان تشریح خواهیم کرد.

فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر

اگر نگاهی گذرا به فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر بیندازیم، بازیگران و مجریانی مانند المیرا شریفی مقدم، باران کوثری، فاطمه معتمد آریا، جواد یحیوی، مهراب قاسم خانی، سحر قریشی و پگاه آهنگرانی به چشم می‌خورند. آیا دلیلِ ممنوع التصویر شدن هر یک از این افراد مشهور را می‌دانید؟ به نظر شما تلویزیون با سخت‌گیری در این حوزه، روند مناسبی را در پیش گرفته است؟! در ادامه فهرست بازیگران و مجریان ممنوع‌التصویر را بررسی می‌کنیم.

المیرا شریفی مقدم، گوینده خبر توانمند تلویزیون

المیرا شریفی مقدم یکی از گویندگان شبکه خبر است که به تازگی واردِ فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر شد. او از سال 79 وارد عرضه گویندگی خبر شده بود و تا همین اواخر هم به فعالیت خود ادامه می‌داد؛ تا این که خبرِ ممنوع التصویر شدن او منتشر شد.

ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌التصویری المیرا شریفی

المیرا شریفی، جزو گویندگانِ خبر باسابقه است. او به طور مداوم، 7 سال با شبکه خبر همکاری داشت. در فروردین ماه 1401، شریفی، نسبت به حواشی بازی ایران و لبنان نسبت به بانوان، بی‌صدا نماند و توییتی مبنی بر این که «شما نمی‌توانید یک بلیت فروشی ساده را انجام دهید، چه برسد بخواهید مشکلات کلان اقتصادی را حل کنید»، منتشر کرد. بعد از این توییت، خبرهایی از ممنوع التصویر بودن او به گوش خورد، خودش هم به نوعی این مسئله را تایید کرد.

باران کوثری، بازیگر محبوب ایرانی

در لیست «بهترین بازیگران ایرانی» احتمالا نام باران کوثری را نیز خواهید شنید. این بازیگر محبوب، دو سال پیش به عنوان مهمان کلاه قرمزی در تلویزیون حاضر شد. باران همچنین جایزه سیمرغ را برای فیلم «کوچه بی نام» از آنِ خود کرده؛ ولی گویا شبکه‌های تلویزیونی، حساسیت خاصی به این بازیگر پیدا کرده‌اند، به طوری که تصویر او را از تیرز فیلم‌های «کوچه بی نام» و «جامه دران»، حذف کردند.

ممنوع التصویری باران کوثری

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌التصویری باران کوثری

اگر خاطرتان باشد، باران کوثری با سریال «صاحبدلان» وارد دنیای تلویزیون شده بود. در سال 87 نیز در برنامه کلاه قرمزی، به عنوان عضو ثابت و در نقش خاله باران، حضور داشت. ماجرای ممنوع‌التصویری این بازیگر بسیار عجیب و مخفی است زیرا تا دو سال پیش، در تلویزیون دیده می‌شد.

فاطمه معتمد آریا، بازیگر مشهور زیرتیغ

فاطمه معتمد آریا جزو فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر بود اما بعد از آن از شبکه‌های تلویزیونی نمایش و آی‌فیلم، فیلم‌های «آشپزباشی» و «زیر تیغ» را پخش کردند. این موضوع نشان‌دهنده خارج شدن معتمد آریا از ممنوع‌التصویری است؛ ولی ممنون‌الکاری او هنوز ادامه دارد. قبلا هیچ یک از سریال‌های این بازیگر، بازپخش نمی‌‎شد و حتی تصاویر وی هم نمایش داده نمی‌شد. بازیگر اصلی فیلم «یحیی سکوت نکرد»، فاطمه معتمد آریا بود. در زمان اکران این فیلم، همه عوامل سریال به برنامه «هفت» دعوت شدند به غیر از معتمد آریا!

فاطمه معتمد آریا

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌الکاری فاطمه معتمد آریا

این بازیگر در سال 70، به بینندگان تلویزیون معرفی شد. اولین بازی او در سریال «گل پامچال» بود. فاطمه معتمد آریا در سریال‌های «آرایشگاه زیبا»، «زیر تیغ» و «آشپزباشی» هنرنمایی کرده بود ولی در حالت کلی، او در تلویزیون نقش پررنگی نداشت و کم کار بود. بر اساس گفته‌ها، علت ممنوع‌الکار شدن این بازیگر به علت گرایش‌های سیاسی خاص در انتخابات سال 88 بود.

جواد یحیوی، مجری تلویزیون باسابقه

اکثر مجریان ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الکار در چند وقت اخیر، به نوعی به تلویزیون برگشتند ولی هنوز هم خبری  از جواد یحیوی نیست. این مجری، بارها آمادگی خود را برای بازگشت به کار و اجرا اعلام کرده؛ اما تلویزیون توجهی به این موضوع نشان نداده است. در آن زمان اعلام شد که برنامه «جشن رمضان 92» توسط جواد یحیوی اجرا خواهد شد. این مجری در صفحه شخصی خود نیز این موضوع را مطرح کرد، ولی این کار عملی نشد. پایان ممنوع‌الکاری این مجری، هنوز هم مجهول است.

جواد یحیوی

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌الکاری جواد یحیوی

جواد یحیوی از سال 76 پا به عرصه مجری‌گری در تلویزیون گذاشت. اولین برنامه او، «طعم آفتاب» بود. از سال 76 تا 87 یکی از مجری‌های فعال تلویزیون شناخته شد و محبوبیت زیادی کسب کرده بود. در سال 88 این مجری تلویزیون، در ستاد انتخاباتی از کاندیدهای ریاست جمهوری حضور یافت و همین کار، دلیلی بر ممنوع‌الکاری وی شد.

 مهراب قاسم خانی، نویسنده، کارگردان و طراح صحنه

طبق شواهد، مهراب قاسم خانی هم جزو فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر است. کارگردان مجموعه دورهمی بر عهده مهراب قاسم خانی بوده و این موضوع هم اعلام شده بود. این کارگردان در صفحه اینستاگرامی خودش، تصاویری از این برنامه را به اشتراک می‌گذاشت ولی اگر تیتراژ این برنامه را نگاه می‌کردید، آثاری از اسم مهراب قاسم خانی نبود. همچنین این کارگردان، در یکی از قسمت‌های مجموعه دورهمی، حضور داشت که عکس‌هایشان در فضای مجازی دیده می‌‎شد؛ اما این برنامه اصلا از تلویزیون پخش نشد. همین اتفاقات باعث شد تا قاسم خانی از برنامه دورهمی خارج شود.

مهراب قاسم خانی

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌التصویری مهراب قاسم خانی

سابقه همکاری قاسم خانی در تلویزیون طولانی است؛ او در بسیاری آثار به عنوان نویسنده حضور داشت. دلیل ممنوع‌الکاری این نویسنده و کارگردان، به طور واضح اعلام نشد ولی احتمال این که مربوط به سفر برزیل و حواشی شلوارک پوشیدن بازیگران باشد، وجود دارد زیرا از آن زمان به بعد ممنوع‌الکار شد.

پگاه آهنگرانی

در حالت کلی، پگاه آهنگرانی در هیچ سریالی بازی نکرده است و این تصمیم شخصی اوست ولی جزو بازیگرانی است که حتی تصویرش از تلویزیون پخش نمی‌شود. هنگام اکران فیلم «جامه دران»، تصویر و اسم این بازیگر در تیزر پخش نشد. فقط در تیزر منتشر شده، چند صحنه از پشت سر او نمایش داده شد.

پگاه آهنگرانی

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌الکاری پگاه آهنگرانی

این بازیگر از ابتدای کارش، در هیچ سریال تلویزیونی حضور نداشته است؛ زیرا تمایلی به این کار نداشت. بنابراین نمی‌توان به سابقه درازمدت او در تلویزیون اشاره کرد. دلیل ممنوع‌الکاری او، ساخت مستندی است که به واسطه آن با مشکلات زیادی روبرو شد و دلیل دیگر این ممنوع‌الکاری، گرایش‌های سیاسی اوست.

سحر قریشی، بازیگر معروف سینما

در فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر ، اسم سحر قریشی هم به چشم می‌خورد. در ابتدای کار به این موضوع اشاره کنیم که هم اکنون این بازیگر، ممنوع‌الکار بوده و ممنوع التصویر نیست؛ زیرا سریال دلنوازان از شبکه‌های مختلف بازپخش می‌شود. البته او در سال‌های قبل ممنوع‌التصویر نیز بوده است، مثلا در سال 93، تصویر او در تیزر «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» پخش نشد.

در فیلم جدید سیروس مقدم «علی البدل»، نام سحر قریشی در لیست بازیگران دیده شده بود اما در دقیقه نود لیست بازیگران تغییر یافت و سحر قریشی در این سریال بازی نکرد. قبلا هم موارد مشابه دیده شده بود که قریشی به عنوان بازیگر اعلام شده بود، اما چند روز قبل از شروع تصویربرداری به دلیل عدم اجازه از سوی تلویزیون، بازیگر جایگزین انتخاب شده بود.

ازدواج سحر قریشی با تتلو

سابقه همکاری با تلویزیون و دلیل ممنوع‌الکاری سحر قریشی

تنها همکاری جدی که سحر قریشی با تلویزیون داشت و باعث معروفیت وی شد، فیلم دلنوازان بود. چند قسمت هم در فیلم «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی کرده بود. خبر رسمی در مورد این که چرا سحر قریشی ممنوع‌الکار است، وجود ندارد اما احتمالا مربوط به زندگی شخصی و جذایی از همسر سابقش باشد. اخیرا هم قریشی، با مهاجرت به ترکیه و علنی کردن رابطه‌اش با تتلو، برای همیشه از تلویزیون ایران خداحافظی کرد.

وریا غفوری

علت ممنوع التصویری وریا غفوری چیست [+مصاحبه اخیر کاپیتان آبی‌ها]

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در برنامه فوتبال برتر که دوشنبه شب از شبکه 3 صدا و سیما پخش شد، تصویر وریا غفوری در عکس تیمی قهرمان لیگ برتر حذف شده بود. به‌دنبال این ماجرا، شایعاتی مبنی بر ممنوع التصویری وریا غفوری بر سرزبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فهرست بازیگران و مجریان ممنوع التصویر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    خانوم المیرا شریفی مقدم هموم پارسال گفته بود که بطور موقت و بخاطر مسائل شخصی از صداوسیما میرم و بعد مجدداً برمیگردم که به کوری چشم هرچی شایعه ساز و دروغگو کثیف و حرومزاده مدتیه خانوم شریفی مقدم تو صداوسیما حضور و فعالیت داره ـ شرف چیز خوبیه اما متأسـفانه تو وجود بیوجود شایعه سازان و شایعه پردازان خبیث و حرامی نیست ! ص!!

    پاسخ

    درود وسپاس فراوان به آزاد اندیشان ونیک کردار ونیک رفتار که زیر بار سلطه گری تاب نیاوردند

    پاسخ

    با سلام و عرض ادرب و احترام مدیریت محترم سایت
    خواهشمند است اخبار کذب را منتشر نکنید
    خانم المیرا شریفی مقدم مجری محترم شبکه خبر هیچگاه نه اخطار از رئیس صدا و سیما گرفته و نه
    ممنوع تصویر شده ایشان یک مدت کوتاهی بود بدلیل مشکلاتی که داشتند برای گویندگی نتوانستند
    در شبکه خبر حضور پیدا کنند که البته هم در صحفه اینستاگرامی خود و هم در شبکه توضیحی مختصر در
    این زمینه دادند.

    پاسخ

    بازیگران ایرانی خصوصا زنها اصلا جبه معروف شدن ندارن زود خودشان را گم میکنند

    پاسخ

    عادل فردوسی پور ک مهمتر از همه اینا بودا نگفتین🙄

    پاسخ