;
coinex

خبری بد برای ارزهای دیجیتال از شهر نیویورک به گوش رسید

تعلیق استخراج ارزهای دیجیتال روز سه شنبه در مجمع ایالت نیویورک به تصویب رسید. این تصمیم به عنوان خبری بد برای ارزهای دیجیتال تلقی خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

مجمع ایالت نیویورک اعلام کرد که لایحه تعلیق استخراج ارزهای دیجیتال را در روز سه شنبه تصویب کرده و هیچگونه مجوز جدیدی برای توسعه تأسیسات استخراج PoW با استفاده از منابع انرژی مبتنی بر کربن صادر نخواهد کرد.

تعلیق ماینینگ رمزارزها: خبری بد برای ارزهای دیجیتال

لایحه روز سه شنبه مجمع  نیویورک نیاز به تصویب سنای این ایالت دارد. امکانات موجود برای استخراج رمزارزها با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر تحت تأثیر این لایحه قرار نخواهند گرفت.

خبری بد برای ارزهای دیجیتال از شهر نیویورک به گوش رسید

لایحه تعلیق استخراج ارزهای دیجیتال، امکان دریافت مجوز برای استخراج کریپتوکارنسی‌ها با انرژی غیرقابل تجدید را تا 2 سال آینده مسدود می‌کند. حامیان صنعت رمزارها هشدار دادند که این لایحه ممکن است مشکلاتی بزرگ برای فعالیت‌های حوزه ماینینگ و مشاغل مربوطه ایجاد کند.

لایحه تعلیق ماینینگ رمزارزها، وزارت حفاظت از محیط زیست (DEC) را موظف کرده است تا تأسیسات معدنی PW را نظارت کرده و طی یکسال آینده آماری از تأثیرات زیست محیطی آن منتشر سازد.

به گفته Anna Kelles، که یکی از دموکرات‌های حامی این لاحیه به شمار می‌رود، تعلیق ماینینگ رمزارزها به نیویورک کمک می‌کند تا به اهداف تعیین شده توسط قانون رهبری آب و هوا و حفاظت از جامعه (CLCPA) در سال 2019 دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تعلیق استخراج رمزارزها توسط ایالت نیویورک چیست؟  آیا این اقدام را می‌توان به عنوان خبری بد برای ارزهای دیجیتال تلقی کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر