;
coinex

آیا زیر ساخت های حساس ایران باز هم هک خواهند شد؟

آیا زیر ساخت های حساس ایران باز هم هک خواهند شد؟ امروزه امنیت نیاز بی بدیل فضای سایبری است. این روز ها با جهش رشد در فضای سایبری و رشد ارتباطات و ذخایر اطلاعاتی به صورت مجازی بیش از هر دورانی نیاز به حراست از داده ها و زیر ساخت های مجازی احساس میشود نیازی که تخصصی و پیشرفته است و هر روز در حال تازه سازی الگوریتم ها و مدل های دفاع و تهاجم خود است.

کشور ایران نیاز دارد تا برای پیشتاز بودن در این زمینه در هر لحظه خود را به روز کند تا کمتر شاهد اتک خوردن به پایگاه های اطلاعاتی یا زیرساختی حساس کشور و یا و بوجود آمدن اخلال در امنیت و نظم کشور باشیم. یکی از روش های بروز رسانی دانش و اطلاعات افراد متخصص و علاقه‌مند برگزاری رویداد و سمینار های مرتبط و افزایش آگاهی از طریق انتقال اطلاعات و دانش روز متخصصان به شرکت کنندگان است.

آیا زیر ساخت های حساس ایران باز هم هک خواهند شد؟

یکی از این رویداد ها در تاریخ پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه با عنوان ‘ امنیت سایبری حوزه صنعتی و زیرساخت های حیاتی کشور ‘ و با حضور و سخنرانی مسئولین اَفتا (سازمان امنیت فضای تبادل اطلاعات ریاست جمهوری) از جمله مهندس درگاهی ریاست محترم مرکز، مهندس سلیمانی و طالبی معاونت و معاونت مالی و اداری مرکز برگزار شود.

در این رویداد که به صورت حضوری و مجازی به همت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد. طی گفتگو با تکراتو سرکار خانم دکتر پیریایی رییس این مرکز عنوان کرد که دکتر فرهنگ متین معاون برنامه ریزی و تحول و اقایان دکتر علی اکبری مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دکتر جوکار مدیر کل هدایت و توانمند سازی دانشجویی دانشگاه آزاد نیز در این رویداد حضور پیدا کرده و ارائه خواهند داشت.

حضور تیم علمی پژوهشی آورکلاک به عنوان میهمان افتخاری در این رویداد نیز قابل توجه است.گروه علمی پژوهشی آورکلاک تیمی متشکل از افراد خبره در حوزه ی امنیت سایبری است که توسط بهزاد قاسمی از سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و فعالیت می کند. مهدی موذن سخنگوی تیم آورکلاک توضیحاتی در رابطه با فعالیت های این گروه ارائه خواهد داد.

پایان خبر/ تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر