;
coinex

با قانون جدید فینال رئالیتی شو جوکر آشنا شوید

مهمانان فصل ششم جوکر از بین چه‌کسانی انتخاب می‌شوند؟ قانون جدید فینال رئالیتی شو جوکر چیست؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

در فصل ششم جوکر که فینال این مسابقه محسوب می‌شود و در 5 قسمت 60 دقیقه‌ای تدوین و پخش خواهد شد، یک نفر به تعداد مهمانان اضافه شده و مجموع تعداد به 9 نفر می‌رسد. همچنین مهمانان مانند فصل‌های قبل، به مدت 6 ساعت در کنار هم حضور دارند و باید بتوانند تعداد افراد بیش‌تری را بخندانند و خودشان نخندند؛ اما در فینال این برنامه، قانون جدیدی اضافه شده است که این بازی را نسبت به قبل جذاب و چالش‌ برانگیزتر خواهد کرد.

قانون جدید فینال رئالیتی شو جوکر

در قانون جدید این برنامه، 2 کیف با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که یکی از این کیف‌ها شامل 50 میلیون پول نقد و دیگری شامل 100 میلیون پول نقد است. همچنین کارتی به عنوان «کارت جوکر» وجود دارد که این کارت همان ابتدای بازی بین افراد گروه، قرعه‌کشی می‌شود و طبق قرعه‌کشی، هرکس صاحب این کارت شود، تا پایان مسابقه اجازه دارد که بخندد.

قانون جدید فینال رئالیتی شو جوکر

کارت جوکر درواقع به این معنی است که یک زامبی از بین افراد گروه انتخاب می‌شود. شاید بتوان دلیل اضافه شدن یک نفر به مهمانان و تشکیل گروه 9 نفره را همین موضوع دانست. حال اگر در پایان مسابقه، کسی که دارای کارت جوکر است یا همان زامبی، بتواند نفر آخر را بخنداند، صاحب کیف 50 میلیونی می‌شود؛ در غیر این صورت، نفر آخر برنده کیف 100 میلیونی، خواهد شد.

هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و رضا شفیعی‌جم به عنوان گروه اول، در فینال جوکر، حضور خواهند داشت. این افراد از بین کسانی که در فصل‌های گذشته، کم‌تر خندیده‌اند یا بیش‌تر خندانده‌اند، انتخاب شده‌اند. گفتنیست که اولین فصل فینال، به احترام ایام شب‌های قدر، این هفته، در روز چهارشنبه ساعت 8 صبح منتشر شده است؛ اما از هفته‌های آینده ساعت و روز پخش این برنامه به روال عادی خود که همان دوشنبه‌هاست، برمی‌گردد.

جوکر به معنای لطیفه‌گو کاری از احسان علیخانی و حامد میرفتاحی، با اجرای فوق‌العاده سیامک انصاری، در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قانون جدید فینال رئالیتی شو جوکر چیست؟ به نظر شما چه کسی صاحب کارت جوکر می‌شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    دوستان کسی میدونه جوکر چجوری انتخاب شد؟کارتها قرعه کشی شد ولی چجوری انتخاب شد

    پاسخ

    یوسف تیموری ، اشتباه تایپی بود

    پاسخ

    آقای انصاری عادلانه نبود کارت یوسف صیادی، همین کار رو هومن حاج عبدالهی انجام داد بهش کارت ندادی. کاملا مغرضانه و خودخواهانه عمل کردی.

    پاسخ

    شهرام صائدی

    پاسخ